Reclame..
Karl schreef op 19.09.2009 15:30:
Jaja, maar dan blijft het zo dat er allemaal reclame op deze site zit....
In het verleden heb ik ook al in die topics van dat phphulp zo traag is aangegeven dat je dat websocial moet blocken. En dat, dat met Opera heel makkelijk is.
Eddy Erkelens schreef op 19.09.2009 14:56:
Welke reclame???
Blokkeer gewoon alle afbeeldingen van *websocial.nl* en je hebt nergens last van.
Karl schreef op 19.09.2009 13:50:
Deze site is afgeladen onder de reclame, over welke hij het heeft is dus onduidelijk.
Welke reclame???
Blokkeer gewoon alle afbeeldingen van *websocial.nl* en je hebt nergens last van.
Jaja, maar dan blijft het zo dat er allemaal reclame op deze site zit....
In het verleden heb ik ook al in die topics van dat phphulp zo traag is aangegeven dat je dat websocial moet blocken. En dat, dat met Opera heel makkelijk is.
Ik noem het niet voor niets. Want dat is inderdaad 3 klikjes en klaar.
En ja... ik ben ook een Opera-er.
Okay der kune wel wat punte en comas ergens tussen geen idee waar mijn spelling is niet alte best weet spelingcontrole mooie fuctie van opera kan ik niet op mijn G1 zetten ;)
Afra schreef op 19.09.2009 17:06:
Opera FTW, maar nou geen browser wars beginnen en/of offtopic gaan.
@ reclame:
Heb alles nog hier.....
@ reclame:
Heb alles nog hier.....
Wel die begin ik wel; dat opera niet de meest gebruikte is kan hem wel de beste maken dus gebruik vanaf nu allemaal opera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wanneer krijgen de 'leden' van deze site die deze site 'maken' eens inzichten in de kosten baten van deze site; ik ben wel benieuwd hoeveel er wordt verdiend aan die berg reclame en wat deze site aan server en verkeer resources kost
joey schreef op 19.09.2009 18:06:
Okay der kune wel wat punte en comas ergens tussen geen idee waar mijn spelling is niet alte best weet spelingcontrole mooie fuctie van opera kan ik niet op mijn G1 zetten ;)
Tering gast, volgens mij wil je het niet eens. Iedere idioot kan wel op één of twee plekken een punt zetten. Gewoon waar je als je normaal praat (of kan je dat ook al niet?) een pauze houd, een punt neer plakken.
En als je niet normaal kan schrijven, schrijf dan niet op je G1.
Webmakerij schreef op 19.09.2009 18:16:
wanneer krijgen de 'leden' van deze site die deze site 'maken' eens inzichten in de kosten baten van deze site; ik ben wel benieuwd hoeveel er wordt verdiend aan die berg reclame en wat deze site aan server en verkeer resources kost
Inderdaad.
een beetje on topic alstublieft! opera is neit waar het topic over gaat al heet het reclame wil niet zeggen dat je reclame moet maken!
maurice schreef op 19.09.2009 20:14:
HALLO PHPHULP!
Hoioi.
maurice schreef op 19.09.2009 20:14:
een beetje on topic alstublieft! opera is neit waar het topic over gaat al heet het reclame wil niet zeggen dat je reclame moet maken!
Wat moet er dan nog meer ontopic gebeuren? Er is vastgesteld dat die reclame d'r nog gewoon is. En dat je soms wat problemen mee zijn.
Voor de rest lijkt mij inzicht in hoeveel er aan de reclame verdiend wordt best wel heel erg ontopic...
Firefox. Je hoeft niet overal Opera te spammen :)
@Karl: Of gewoon Chris Kortaan schreef op 21.09.2009 08:56:
@Karl: Of gewoon Firefox. Je hoeft niet overal Opera te spammen :)
Misschien moet je gewoon effe lezen.
Wel want Opera is gewoon beter!
@Karl: Ging om pagina 1, verdere geneuzel heb ik niet doorgelezen :)
maurice schreef op 19.09.2009 16:30:
opera is wel 1 van de MINST gebruikte Browser :D zie poll :P
Mag ik je er ook nog even op wijzen dat die poll uiterst onbetrouwbaar is.
Volgens mij is het zo dat als je uitlogd en weer inlgod dat je dan opnieuw kunt stemmen, oftewel gewoon je cookie's deleten.
Natuurlijk zeg ik niet dat er express gefraudeerd wordt met die poll, maar er is natuurlijk wel de kans dat er wat verkeerd mee gebeurd.
Ook kan er, geloof ik, iedereen op die poll stemmen. Jammer genoeg gebruikt een heel groot deel van het Internet (ja, hoofdletter, niet het internet) Firefox. Dat betekend dus dat de kans dat er op firefox gestemd wordt veel groter wordt.
Als er een echt eerlijke test zou worden gedaan, dan zouden de verhoudingen veel dichter op elkaar zitten denk ik.
Wat denk ik ook 'het probleem' is, je moet Opera gewoon eerst eventjes een tijdje gebruiken, aangezien het toch een hele verandering is. Dat is precies hetzelfde als met een nieuwe auto of nieuwe fiets. Je moet er eerst even aan wennen.
Verder heb je natuurlijk ook de mensen die van horen zeggen hebben dat ze geen IE (er is an sich niks mis met IE) moeten gebruiken (dus van 'diegene die er wel wat vanaf weet'). Als al die mensen te horen hadden gekregen dat ze Opera zouden moeten gebruiken hadden ze dat ook gedaan.
En als allerlaatste, eigenlijk zegt de aantal gebruikers van Opera niets over de kwaliteit.
(Ja, ik weet het, gigantische bump.)
en ik zag net de reclame weer terug tussen de posts? en nu is hij WEER weg :S
Verschil tussen ingelogd/uitgelogd?
nee auto login dmv cookies. phphulp code is erg brak dus de ene helft van de site denkt dat je al bent ingelogd de andere helft nog niet.
inderdaad heb ik ook gemerkt! moeten echt de codes eens nakijken!
De term 'Algemeen BESCHAAFD Nederlands', en het ondertussen nu meer gebruikte 'Algemeen Nederlands' moet als na te streven standaardtaal voor Vlaanderen worden geschrapt en vervangen door 'Standaardvlaams', het vroeger in de volksmond genoemde, en zo dikwijls verguisde 'schoon Vlaams'.
LOL mijn leerkracht nederlands heeft mij altijd gezegt dat ABN nietmeer gezegt mag worden, maar AN moest genoemd worden.
maar deze loopt percies ook al achter xDD