records kopieren of verplaatsen
Fabian
30/11/2006 13:08:00Hallo ,
Ik wil een systeem maken zodat users waarden ingeven en dan de admin deze waarde goed moet keuren en dan naar een andere tabel stuurt. Onderstaande de code. Bij het uitvoeren blijkt het mis te gaan in de sql. Kan iemand mij vertellen wat ik mis doe?
Ik wil een systeem maken zodat users waarden ingeven en dan de admin deze waarde goed moet keuren en dan naar een andere tabel stuurt. Onderstaande de code. Bij het uitvoeren blijkt het mis te gaan in de sql. Kan iemand mij vertellen wat ik mis doe?
Edit:
Zo lang je ons niet kan wijs maken dat sommige html codes relevant zijn ALLEEN De relevante code plaatsen!
Slimme vragen stellen.
Slimme vragen stellen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fabian
PHP hulp
19/11/2024 04:16:34- wes -
30/11/2006 13:09:00Joren de Wit
30/11/2006 13:12:00Deze query klopt van geen kant. De syntax van een insert query is als volgt:
Je hebt dus geen FROM en WHERE clause in een INSERT query. Ik weet niet wat je met die query wilt, maar die moet je dus in ieder geval aanpassen.
Frank -
30/11/2006 13:15:00Quote:
Ga je nog eens verdiepen in relationele databases. Data stuur je nooit (uitzonderingen daargelaten) van de ene tabel naar de andere.en dan naar een andere tabel stuurt.
Wanneer jij de boel goed hebt genormaliseerd, dan heeft alle data die jij wilt opslaan zijn eigen plekje in de database gekregen. Deze plek zal echt van het ene op het andere moment veranderen.
Kortom, normalisatie is het toverwoord.
Martijn Wieringa
30/11/2006 13:50:00Kun je elk record niet een status geven?
Een veld als 'gecontroleerd_door_admin'.. met default 'false'. en indien gecontroleerd 'true'.
Bij het weergeven van de records vraag je alleen de record met de status 'true'.
SELECT * FROM `tabelnaam` WHERE `gecontroleerd_door_admin` = 'true';
Een veld als 'gecontroleerd_door_admin'.. met default 'false'. en indien gecontroleerd 'true'.
Bij het weergeven van de records vraag je alleen de record met de status 'true'.
SELECT * FROM `tabelnaam` WHERE `gecontroleerd_door_admin` = 'true';