redesign reclamebureau
ik ben bezig met het redesignen van een website voor een reclamebureau. Wat vinden jullie er tot dusver van?
redesign reclamebureau
Verder moet ik even kwijt dat ik het een rare opdracht vind. Jij moet het design doen voor een reclamebureau? Het lijkt mij dat zij toch zelf wel in staat zijn om een design te maken, het zegt iets over hun kwaliteiten. Of sla ik nu de plank helemaal mis en ben je hun design alleen maar aan het vertalen naar een web-layout?
Misschien heb je hier iets aan, hierdoor staat de footer altijd onderaan.
Lijkt me dat je zoiets zelf ook wel kan schrijven, maar als het toch al bestaat... ;-)
@ Klaasjan: bedoel je het menu?
Scroll is erg vervelend omdat er onder de 'box' nog ruimte zat zit
Ben geen fan van deze kleuren combinatie
Home en contact knop zit op een vreemde plaats
Die plaatjes zijn erg leuk gedaan
Hoeveelheid tekst is goed uitgebalanceerd
Dit gaat gegarandeerd spam opleveren. Eigenlijk nooit, mits het echt niet anders kan, direct e-mail adressen op de site plaatsen.
Verder vind ik die paarse header tekst met een dikke balk aan de zijkant en een dun lijnt eronder wat minder.
Probeer is een andere kleur tekst en beide lijntjes dun.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Ik zal de scrollbalk eens weghalen, kijken hoe dat staat.
PHP:
Bij contact: E-mail: Mail uw vragen of bestelling naar ...
Dit gaat gegarandeerd spam opleveren. Eigenlijk nooit, mits het echt niet anders kan, direct e-mail adressen op de site plaatsen.
Verder vind ik die paarse header tekst met een dikke balk aan de zijkant en een dun lijnt eronder wat minder.
Die lijntjes zijn al dunner. Ik zit alleen nog met de kleur voor die <h2>'s.
Een scrolbar hoort geen vriendjes te hebben. Just lonely the best.
Alleen als het kan zou ik de andere scrolbalk weghalen ;-)
PHP:
Alleen als het kan zou ik de andere scrolbalk weghalen ;-)
Dat zou met CSS kunnen, maar in dit geval lijkt me dat niet zo handig.
Nee JAn ik bedoel niet het menu maar de witte lin onder ful color print
Daar heb ik het opgelost met javascript, en ziet er best goed uit en is cross-browser
Vind het nu ook beter
Als je beneden op 'home' klikt is op de home pagina dat linkje verdwenen. Waarom gebeurt dat niet als ik op 'contact' klik?
Webmakerij:
Vind het nu ook beter
De headertekst heb ik op visibility: hidden gezet, zodat Google het nog wel indexeert. Ziet er wel beter uit, vind ik ook.
Ziet er goed uit!
Edit:
Tip: Kijk eens of je van de bullets van de <ul> andere images kunt gebruiken, bv. het symbool (oogje) dat om de o van 'letterOp' staat. Is weer eens wat anders, zonder te veel design te willen gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
Frank:
Jan, ik had hier even problemen met uploaden van de screendump, maar ondertussen heb je het probleem (wat dat ook zijn mag) al opgelost.
Ziet er goed uit!
Ziet er goed uit!
Da's dan puur mazzel :-) Ik heb wel wat aan de CSS gesleuteld, maar niet om de lay-out in Safari goed te krijgen. Niet zo bedoeld, toch leuk meegenomen LOL!
SanThe:
Als je beneden op 'home' klikt is op de home pagina dat linkje verdwenen. Waarom gebeurt dat niet als ik op 'contact' klik?
Dat zou ik kunnen doen, maar zou het dan eigenlijk niet voor alle pagina's moeten? In eerste instantie was het me er om te doen dat er geen 'home' link op de homepagina staat, want dat vind ik altijd nogal maf.
Quote:
Tip: Kijk eens of je van de bullets van de <ul> andere images kunt gebruiken, bv. het symbool (oogje) dat om de o van 'letterOp' staat. Is weer eens wat anders, zonder te veel design te willen gebruiken.
Ga ik even proberen, goeie!
En ik neem aan dat je weet dat bij 'full color print' en 'reklameborden' de tekst hetzelfde is.