redesign reclamebureau
SanThe:
En ik neem aan dat je weet dat bij 'full color print' en 'reklameborden' de tekst hetzelfde is.
Klopt die moet nog ingevuld worden. Ik zal het even corrigeren.
http://jankoehoorn.nl/redesigns/letterop/?pag=bewegwijzering.php
Valt me net op, maar is dat plaatje nu wel zo toepasselijk bij bewegwijzering? Als er nu nog een pijltje stond naar haar kan ik het me voorstellen, maar ik zie hier alleen maar het punt waar ik naar toe moet, niet hoe ik er kom...
Hij ziet er overigens goed uit in Safari en ook in Lynx. Alleen dat 'tijdelijk plaatje' moet je uiteindelijk nog even correct benoemen.
Valt me net op, maar is dat plaatje nu wel zo toepasselijk bij bewegwijzering? Als er nu nog een pijltje stond naar haar kan ik het me voorstellen, maar ik zie hier alleen maar het punt waar ik naar toe moet, niet hoe ik er kom...
Hij ziet er overigens goed uit in Safari en ook in Lynx. Alleen dat 'tijdelijk plaatje' moet je uiteindelijk nog even correct benoemen.
Die alt tekst "tijdelijk plaatje" heb ik er in gezet, omdat ik errors van mijn Tidy extension kreeg, en dat moeten we natuurlijk te allen tijde voorkomen...
Offtopic:
Heb alleen een opmerking: Je pagina's zijn vatbaar voor ongewensde includes. Open deze link maar eens, krijg je een soort gepimpte versie van je homepage:P
@ Lasse: klopt. De manier om dat te voorkomen ken ik ook, maar ik was nog met het design bezig. Ik zal het even implementeren.
Lasse:
Mooi gedaan, mooie layout!
Offtopic:
Heb alleen een opmerking: Je pagina's zijn vatbaar voor ongewensde includes. Open deze link maar eens, krijg je een soort gepimpte versie van je homepage:P[/quote]
Ziezo, gerepareerd :-)
Offtopic:
Heb alleen een opmerking: Je pagina's zijn vatbaar voor ongewensde includes. Open deze link maar eens, krijg je een soort gepimpte versie van je homepage:P[/quote]
Ziezo, gerepareerd :-)
(behalve het toekomstige mailformulier, geen interactiviteit?)
Edit:
typo
typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
Mooie lay-out vind ik wel. Alleen jammer dat ik voor contact en home net naar beneden moet scrollen. (Zie alleen dat dashed/dotted randje ervan op resolutie 1024 x 768 = laptop)
Groet.
Boris:
Ik denk inderdaad geen klaviertje waarmee je kan leren noten lezen op deze site... :-)
Mooie lay-out vind ik wel. Alleen jammer dat ik voor contact en home net naar beneden moet scrollen. (Zie alleen dat dashed/dotted randje ervan op resolutie 1024 x 768 = laptop)
Groet.
Groet.
Dat bedoel ik niet, het had toch moglijk kunnen zijn dat er meer interactiviteit kwam, bijvoorbeeld een "winkeltje" waar je kan kiezen wat je wilt hebben (lees even door, ik bedoel niet meteen aanschaffen!), ik weet niet hoe het bedrijf verder in elkaar steekt, maar ik kan me voorstellen, dat de 1 beter is met Neon reclame, en de ander weer met autobelettering. Dan kunnen ze bijvoorbeeld meteen contact krijgen met de juiste persoon? (ja dat is ook een form van interactiviteit)
Edit:
Of een foto-boek, waar een aantal voorbeelden staan van werk wat door het bedrijf is gedaan. (niet persé interactief)
Dit zijn zo maar wat "ideetjes" die in me opkwamen, ik probeer ook alleen maar mee te denken.
Of een foto-boek, waar een aantal voorbeelden staan van werk wat door het bedrijf is gedaan. (niet persé interactief)
Dit zijn zo maar wat "ideetjes" die in me opkwamen, ik probeer ook alleen maar mee te denken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
@ Robert: klopt. Deze klant had eerst een Flash site met wat toeters en bellen (www.letterop.nl), maar wilde daar eigenlijk vanaf en vroeg om een strakke site, ontworpen in CSS. Het hoefde geen grote site te worden, en qua interactiviteit is inderdaad alleen het contactformulier nodig. Mocht je trouwens nog ideeën hebben, dan hou ik me aanbevolen.
Lees dan even mijn vorige post, daar staan 2 ideetjes in.. Ik weet niet of het wat is, omdat ik de opzet van het bedrijf niet ken, maar voor een groter bedrijf kan ik me voorstellen dat het handig kan zijn.
Ik zie je vorige post inderdaad. Dat zijn mogelijkheden die ik de klant kan voorleggen, maar dat betekent dan uiteraard wel een aanpassing op de offerte ;-)
Als ik nog wat tegenkom aan opties (scholieren zijn vaak heel creatief met het bedenken van mogelijkheden) dan hoor je dat van me.
Heel graag, Robert!
Quote:
ROFL :)))Valt me net op, maar is dat plaatje nu wel zo toepasselijk bij bewegwijzering? Als er nu nog een pijltje stond naar haar kan ik het me voorstellen, maar ik zie hier alleen maar het punt waar ik naar toe moet, niet hoe ik er kom...
Twee opmerkingen verder (heb het vluchtig doorgelezen, weet niet of het de revue al gepasseerd is):
- De linkjes onderaan (home en contact) hebben aan de bovenkant iets teveel padding lijkt het.
- Bijna niet te voorkomen, maar op sommige pagina's moet ik een heel klein stukje verticaal scrollen. Ikzelf probeer dat altijd op te lossen door te spelen met line-height of div-breedtes bv., omdat ik het niet heel netjes vind. Het stoort verder niet, maar het viel me op en misschien dat je er iets mee kan :)
Verder erg nette pagina, vooral de list-images geven er wel een 'lick' aan.
Browser: Firefox Linux, 1280x1024 op 19".
@ Kasper: ik zou de breedte van de container div nog wel iets groter kunnen maken denk ik. Die padding in de footer ga ik even naar kijken.
Jan:
Ga ik even proberen, goeie!
Leuk gedaan! Is weer eens wat anders. Ben benieuwd wat de opdrachtgever er van vindt...Quote:
Tip: Kijk eens of je van de bullets van de <ul> andere images kunt gebruiken, bv. het symbool (oogje) dat om de o van 'letterOp' staat. Is weer eens wat anders, zonder te veel design te willen gebruiken.
Ga ik even proberen, goeie!
doe mij zon bewegwijzering :)
Leuke site Jan :)
@ Wes: ja, nice touch he?
@ Lissy: dank you!