redirect

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »
Arno

Arno

23/12/2008 06:39:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik een redirect maken met php? Zodra iemand uitgelogd is, wil ik hem/haar redirecten (na ong. 5 sec.) naar de homepage. Zelf dacht ik aan zoiets:

$redirect = time()+5;
while (time() <= $redirect){
echo 'Je wordt doorgestuurd';
}
header "location:index.php";

Zou dit een goede manier zijn?

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 04:20:09

Erwin Geen

Erwin Geen

23/12/2008 08:41:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
header("Refresh: 5; URL=index.php");
echo 'Je wordt doorgestuurd...';
?>

Arno

Arno

23/12/2008 08:43:00
Quote Anchor link
Oke, bedankt!
Ik ga hem vanmiddag proberen.

Eddy E

Eddy E

23/12/2008 09:00:00
Quote Anchor link
Volgens mij kan een header() alleen gebruikt worden VOORDAT de pagina geladen is.

Wat Warchief aangeeft lijkt op de html-meta-tag:refresh.

Wat je met php kan doen is dit:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
sleep(5);
header("Location: index.php");
?>

Niet echt aan te raden, maar het kan.
De html-meta-refresh is prima, maar dan is het geen php.

Lode

Lode

23/12/2008 09:10:00
Quote Anchor link
kleine correctie een header kan gebruikt alvorens welke vorm van output naar de browser.

Waarom 5 seconden? Net als hier dat je alweer in een ander venster zit als je een bericht gepost hebt? Gewoon gelijk doen...

Dennis Mertens

Dennis Mertens

23/12/2008 09:28:00
Quote Anchor link
In dit geval misschien wel. Als er alleen de melding is 'Je wordt doorgestuurd'.

Maar het wordt handig bij het uitloggen, zodat de bezoeker gewoon zeker wat deed hij of zij is uitgelogd. En dat ligt er natuurlijk ook weer aan waar. Want je kan natuurlijk wel aan bv. het menu zien of je daadwerkelijk bent uitgelogd.

Maar waarom een sleep gebruiken? Daarna gebruik je alsnog een header.

Tikkes C

Tikkes C

23/12/2008 10:16:00
Quote Anchor link
Citaar php.net:

Code (php)
1
2
3
4
Remember that header() must be called before
any actual output is sent,
either by normal HTML tags,
blank lines in a file, or from PHP.

gebruik META!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tikkes C

Dennis Mertens

Dennis Mertens

23/12/2008 10:18:00
Quote Anchor link
Want?

Omdat hij niet netjes programmeert dan maar meta gebruiken?

De meta tag hoort in de head tag. Dit moet ook bovenaan.

Daarmee krijg je ook hetzelfde gepiel.

Tikkes C

Tikkes C

23/12/2008 10:19:00
Quote Anchor link
je kan meta evengoed als actie gebruiken om door te sturen...niet netjes maar het werkt.

Dennis Mertens

Dennis Mertens

23/12/2008 10:23:00
Quote Anchor link
Ja klopt. Maar dan nog moet die tag in de head tag, bovenaan je code. Dan heb je toch hetzelfde probleem als met de header die helemaal bovenaan de code moet?

Tikkes C

Tikkes C

23/12/2008 10:24:00
Quote Anchor link
Ik doe het vaak niet in de head tag en dat werkt ook prima...

ik laat die refresh dan uitvoeren na een formulier etc...

Dennis Mertens

Dennis Mertens

23/12/2008 10:27:00
Quote Anchor link
Maar daar hoort een meta tag niet, midden op je pagina.

Dan kun je net zo goed ob_start gebruiken.
Gewoon slordig.

PHP Newbie

PHP Newbie

23/12/2008 11:49:00
Quote Anchor link
Je hebt maar 1 regel waarop je output naar de browser stuurt en dat is de allerlaatste regel van je script. Je hebt dus nooit problemen met headers. Headers kun je overal neerzetten waar je wilt, je hebt immers toch nog geen output naar de browser verstuurd.

Een pagina als "Je bent succesvol in/uitgelogd, je wordt nu doorgestuurd" heb je toch helemaal niet nodig. Het is alleen maar iritant voor bezoekers dat ze moeten wachten. Wanneer jij mij doorstuurt naar de homepage zal ik daar als ingelogde bezoeker waarschijnlijk meer items in het menu zien staan of ik zie staan "Welkom PHP Newbie". Ik zie dan wel dat ik ingelogd ben, daar heb ik echt geen extra bevestigingspagina voor nodig.

Gewoon header('Location: vorigepagina.php'); gebruiken dus.

Rens nvt

Rens nvt

23/12/2008 11:53:00
Quote Anchor link
Meta refreshes kunnen uitgeschakeld worden in de browser, redirecten via php headers wordt hier volgens mij niet door beinvloed. Nog een argument waarom dit een betere optie is dus.

Arno

Arno

23/12/2008 12:23:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 23.12.2008 11:49:
Je hebt maar 1 regel waarop je output naar de browser stuurt en dat is de allerlaatste regel van je script. Je hebt dus nooit problemen met headers. Headers kun je overal neerzetten waar je wilt, je hebt immers toch nog geen output naar de browser verstuurd.

Een pagina als "Je bent succesvol in/uitgelogd, je wordt nu doorgestuurd" heb je toch helemaal niet nodig. Het is alleen maar iritant voor bezoekers dat ze moeten wachten. Wanneer jij mij doorstuurt naar de homepage zal ik daar als ingelogde bezoeker waarschijnlijk meer items in het menu zien staan of ik zie staan "Welkom PHP Newbie". Ik zie dan wel dat ik ingelogd ben, daar heb ik echt geen extra bevestigingspagina voor nodig.

Gewoon header('Location: vorigepagina.php'); gebruiken dus.

Ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Het was ook meer om de mensen de kans te geven direct weer terug in te loggen (met een link naar login). Dit staat al lang zo in het script en het is een beetje een gewoonte geworden om dit te blijven doen. Maar zoals je zegt kunnen ze op mijn nieuwe site zien dat ze zijn uitgelogd aan een aantal links die dan niet meer beschikbaar zijn (dit was op mijn oude site niet het geval).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.