Refresh+action button ?
hey vraagje:
Ik heb nu een nieuws script gemaakt, en hij maakt automatisch voor de admin een "delete" link aan.
Echter als je op delete drukt moet je refreshen wil je zien dat het gedelete is... nu heb ik een refresh tag gebruikt , aleen dat werkt niet lekker.
Is er een manier dat je met 1 druk op een link ,2 acties uitvoert? :: ik bedoel dus , dat als je klikt dat hij delete en dan refresht ..??
Ik heb nu een nieuws script gemaakt, en hij maakt automatisch voor de admin een "delete" link aan.
Echter als je op delete drukt moet je refreshen wil je zien dat het gedelete is... nu heb ik een refresh tag gebruikt , aleen dat werkt niet lekker.
Is er een manier dat je met 1 druk op een link ,2 acties uitvoert? :: ik bedoel dus , dat als je klikt dat hij delete en dan refresht ..??
PHP hulp
15/11/2024 13:41:30Johan
09/02/2005 08:32:00uhhh nouw als je bijv dit hebt:
zowiets???
Code (php)
zowiets???
document code =
en de echo is:
">Delete</a>
...
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php $id = $_GET['id'];
$q="DELETE from blog where id='$id'";
$result = mysql_query($q);
?>
$q="DELETE from blog where id='$id'";
$result = mysql_query($q);
?>
en de echo is:
">Delete</a>
...
Johan
09/02/2005 14:39:00Frisbee
09/02/2005 14:42:00als je de code bovenaan zet is het gedelete item toch zoiezo weg? dan hoef je helemaal niet te refreshen
Klopt hij doet het , aleen er is nog 1 ding .. de link naar nieuws toevoegen is een popup , zelfde code aleen is die link gericht in een popup , dus met het toevoegen van info in die popup moet de nieuwspagina zelf 1x refreshen.
nu zou ik
nu zou ik