regio van de bezoeker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- SanThe -

- SanThe -

23/12/2009 20:13:00
Quote Anchor link
repelsteeltje schreef op 23.12.2009 18:13:
deze zit er bij mij 1 kilometer naast
http://www.find-ip-address.org/

die is ook bagger voor jullie zeker??

Ook deze denkt dat ik in Flevoland zit, maar dan in een andere stad.

Netherlands Flevoland Zeewolde

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 16:12:19

23/12/2009 20:20:00
Quote Anchor link
Waarvoor wil je dit eigenlijk?

Repelsteeltje

repelsteeltje

24/12/2009 00:17:00
Quote Anchor link
Ik heb een bezoekers teller gemaakt maar daarmee wil ik ook kunnen tonen waar de bezoekers vandaan komen.
Als je een online-winkel hebt dan is het niet zo belangrijk waar de bezoeker vandaan komt maar ik wil die teller bijvoorbeeld ook toepassen op de website van een fotograaf die alleen pasfoto's maakt voor rijbewijs of paspoort. Nu had ik verzonnen dat deze fotograaf waarschijnlijk alleen klanten binnen zijn eigen stad heeft .. en dus alleen vrolijk wordt van pageloads van plaatsgenoten.
vandaar.

Jammer dat er niets betrouwbaars te vinden is. iig bedankt voor de hulp!

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

24/12/2009 12:21:00
Quote Anchor link
Ik zei het al eerder: bij mij hebben ze het nooit goed. Ook niet een beetje.
repelsteeltje schreef op 23.12.2009 17:01:
Deze geeft bij mij
Quote:
Meer niet. Ja... dat ik voor een weerstation in 020 moet kijken, maar dan kijk ik liever naar mijn eigen (verkapte reclame! ;)).
repelsteeltje schreef op 23.12.2009 18:13:
deze zit er bij mij 1 kilometer naast
http://www.find-ip-address.org/

die is ook bagger voor jullie zeker??
Klopt. Bagger.
Quote:
My IP Address Region: Noord-Holland
My IP Address City: Amstelveen
Ik zit in Rotterdam. Dus dat is redelijk verkeerd. Sterker nog, ik woon zelfs buiten die cirkel die in die GMap wordt gezet.

24/12/2009 13:26:00
Quote Anchor link
repelsteeltje schreef op 24.12.2009 00:17:
Ik heb een bezoekers teller gemaakt maar daarmee wil ik ook kunnen tonen waar de bezoekers vandaan komen.
Als je een online-winkel hebt dan is het niet zo belangrijk waar de bezoeker vandaan komt maar ik wil die teller bijvoorbeeld ook toepassen op de website van een fotograaf die alleen pasfoto's maakt voor rijbewijs of paspoort. Nu had ik verzonnen dat deze fotograaf waarschijnlijk alleen klanten binnen zijn eigen stad heeft .. en dus alleen vrolijk wordt van pageloads van plaatsgenoten.
vandaar.

Wat een onzin.
Volgens mij kan je veel betere statistiek halen uit de verkoop via de site dan op bezoekers.
Zeker met zo'n fotograaf. Want dat kan als voorbeeld e.d. worden gebruikt.

Pepijn

Pepijn

24/12/2009 13:37:00
Quote Anchor link
Toch moet het mogelijk zijn om via ip de exacte locatie te achterhalen. De politie brengt vaak een bezoekje door middel van een ip adres.

Hebben zij dan een eigen database?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn

- SanThe -

- SanThe -

24/12/2009 13:49:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 24.12.2009 13:37:
De politie brengt vaak een bezoekje door middel van een ip adres.

De provider weet wel waar de ip-nummers zitten. Dus ik neem aan dat men daar even infomeert.

Joey Drieling

Joey Drieling

24/12/2009 13:57:00
Quote Anchor link
Nee aan een ip kan je zien wie de provider is bij mij is dat plannet(KPN).
Dus politie vraagt gegevens van de genne(klant) die achter dat ip hangt.

Maar er zijn goede datta basses want je hebt van die regio ads op sites dan zie je ook bijvoorbeeld: ZOEK NAAR EEN DATE IN DEN HAAG !

En dat zoort reclame weet wel altijd de goede plaats te vinden.

- SanThe -

- SanThe -

24/12/2009 14:18:00
Quote Anchor link
joey schreef op 24.12.2009 13:57:
ZOEK NAAR EEN DATE IN DEN HAAG

Dat gaat niet op ip maar op postcode.

TJVB tvb

TJVB tvb

24/12/2009 14:25:00
Quote Anchor link
Politie vraagt het aan de provider, die zijn verplicht het af te geven (moet wel een goede reden voor zijn)
En die reclames kloppen vaak ook niet. Geef mij anders maar eens een link ben benieuwd of het wel klopt.

Wim E

Wim E

24/12/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Vaak zijn deze ip adressen enkel op de plaatsing van de provider en niet van de bezoeker

Repelsteeltje

repelsteeltje

24/12/2009 20:55:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 24.12.2009 13:26:
repelsteeltje schreef op 24.12.2009 00:17:
vandaar.

Wat een onzin.
Volgens mij kan je veel betere statistiek halen uit de verkoop via de site dan op bezoekers.
Zeker met zo'n fotograaf. Want dat kan als voorbeeld e.d. worden gebruikt.

....
Deze fotograaf verkoopt niets via zijn website dus kan ik daar ook niets mee doen.

joey schreef op 24.12.2009 13:57:
Nee aan een ip kan je zien wie de provider is bij mij is dat plannet(KPN).
Dus politie vraagt gegevens van de genne(klant) die achter dat ip hangt.

Maar er zijn goede datta basses want je hebt van die regio ads op sites dan zie je ook bijvoorbeeld: ZOEK NAAR EEN DATE IN DEN HAAG !

En dat zoort reclame weet wel altijd de goede plaats te vinden.

Dat heb ik ook wel eens gezien dat ze alle gewillige chickies uit mijn buurt lieten zien, Dat werkt ook volgens mij echt op ip adres. In dit voorbeeld zullen de chickies hun adres wel opgegeven hebben maar dan moeten ze nog altijd raden waar ik vandaan kom. (ip dus)
Maar de adressen waarvoor het resultaat niet klopt, die zullen dit misschien minder snel in de gaten hebben?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2009 21:02:00
Quote Anchor link
Die gewillige chickies komen niet uit je buurt, hij geeft vaak wel aan dat ze uit je buurt komen.

Ik woon in een dorp waar ik iedereen wel ken, en van al die chickies die er worden getoond ken ik er geen eentje :-D

Repelsteeltje

repelsteeltje

24/12/2009 21:13:00
Quote Anchor link
Aar schreef op 24.12.2009 21:02:
Die gewillige chickies komen niet uit je buurt, hij geeft vaak wel aan dat ze uit je buurt komen.

Ik woon in een dorp waar ik iedereen wel ken, en van al die chickies die er worden getoond ken ik er geen eentje :-D

hahaha lol

Loran DP

Loran DP

25/12/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Zat net ff alle script langs te lopen, heel misschien is dit iets: http://www.phphulp.nl/php/scripts/4/1089/

Repelsteeltje

repelsteeltje

26/12/2009 12:55:00
Quote Anchor link
Mr. Bean (loran) schreef op 25.12.2009 14:41:
Zat net ff alle script langs te lopen, heel misschien is dit iets: http://www.phphulp.nl/php/scripts/4/1089/

Misschien wel?
Ik snap er alleen zo weinig van dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2009 13:19:00
Quote Anchor link
repelsteeltje schreef op 24.12.2009 21:13:
Aar schreef op 24.12.2009 21:02:

hahaha lol

En toch is het vaak zo ;-)

Willem vp

Willem vp

26/12/2009 20:30:00
Quote Anchor link
Mr. Bean (loran) schreef op 25.12.2009 14:41:

Ja, die hostip.info is lekker:

;-)

Stefan

Stefan

26/12/2009 20:47:00
Quote Anchor link
hostip.info geeft bij mij aan dak in Tilburg zit.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.