Registratie module in php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Miet

Miet

07/01/2009 09:58:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik werk voor een organisatie die het volgende doet. Wij hebben een aantal openbare computerruimtes waar mensen (veelal gepensioneerden) onder begeleiding van een vrijwilliger enkele keren per week gebruik kunnen maken van de computer (oefenen, dingen opzoeken op internet, mailen, ...). Nu houden onze vrijwilligers de bezoekersstatistieken (wie, wanneer, hoe lang, ...) bij in een excel-tabel. Onze vrijwilligers zijn maar basiscomputergebruikers en af en toe wil hierbij wel iets mis gaan. Om het hun en ons makkelijker te maken ben ik op zoek naar een online registratiemodule.

Ik maak bijvoorbeeld gebruik van het gratis forum phpBB en ben hier heel tevreden over, daarom vroeg ik me af of er een gelijkaardige toepassing bestaat om online enkele dingen te registreren.

De bedoeling is dat de vrijwilligers gewoon elke dag kunnen invullen wie er is langsgeweest en hoe lang die persoon gebleven is, dat de gegevens van de bezoekers in een tabel staat zodat de gegevens van een bezoeker die vandaag komt en morgen opnieuw niet opnieuw moeten worden ingevoerd en dat we makkelijk enkele statistieken kunnen opvragen. Bijvoorbeeld: hoe lang blijven de bezoekers gemiddeld, hoeveel unieke personen zijn er in maand x op locatie y geweest, ...

Mijn eigen php kennis is vrij beperkt, dus zelf iets dergelijks ontwikkelen zie ik niet zitten.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Groetjes,
Miet

Quote:
Lijkt mij meer aan aanvraag.
Verplaatst.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Miet

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.