reload page functie in een echo
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Beperk de code in je post dan tot de knop. De PHP-code is niet relevant.
Maar je moet de functie niet als PHP behandelen. Dat doe je nu fout.
Gewijzigd op 14/10/2020 12:15:06 door - Ariën -
welke code tag is dat?
Zie ook de Veelgestelde Vragen link onderaan de site over uitleg van de BBcodes.
Gewijzigd op 14/10/2020 12:19:06 door - Ariën -
de code is gewijzigd. Alleen waar kan ik die onclick toevoegen?
De button op lijn 59, waar je al mee bezig was?
ja, maar hoe kan ik die functie niet behandelen als php als hij in een echo zit?
location.reload() is JavaScript, en GEEN PHP.
Zoals ik al heb gezegt, ik zit net in mijn 2e jaar van applicatie ontwikkelaar, waarvan ik een half jaar les heb gehad door corona, dus ik heb nog niet veel ervaring met php en dat soort dingen. Daarom dat ik ook dit soort dingen vraag via dit forum, maarja met zulke reacties schiet ik nog niks op.
onClick="window.location.reload()"
Tevens is dit de juiste functie.
Gewijzigd op 14/10/2020 12:35:40 door - Ariën -
- Ariën - op 14/10/2020 12:35:14:
onClick="window.location.reload()"
Dit moet dus niet in die echo, maar waar kan ik dit wel neer zetten, zodat dit ook werkt in die echo?
Eigenlijk moet je je afvragen of je wel hele lappen HTML in een echo wilt plaatsen. Je blijft je bezig houden met escaping van de quotes, hoewel het minder is als je een single-quoted echo hebt, omdat je toch meestal " in HTML gebruikt:
En je hebt bovendien al zo'n single-quoted echo. Dus ik zie het probleem niet, terwijl jij denkt dat er een probleem is.
Gewijzigd op 14/10/2020 12:50:54 door - Ariën -
- Ariën - op 14/10/2020 12:49:31:
En je hebt bovendien al zo'n single-quoted echo. Dus ik zie het probleem niet, terwijl jij denkt dat er een probleem is.
Naja het enige probleem is dat die getallen pas in de winkelmand komen als de page word gerefreshed, en ik d8 als ik een reload functie erin doe dat dat een goede oplossing zou zijn.