RemcoHannen.nl Sitehulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Remco

Remco

27/07/2006 18:43:00
Quote Anchor link
HAllo,

Ik heb sinds Juni een startpagina met sitehulp. Maar ik kan eigenlijk ook wel wat hulp gebruiken.
Kunnen jullie tips geven over hoe de beter kan worden en bekender?

Voor een waarderering geef aub een cijfer tussen 1-10 Met uitleg waarom je dat gekozen hebt.

Bij voorbaat dank,

mcg,
Remco

PHP hulp

PHP hulp

01/11/2024 03:38:15

Jelmer -

Jelmer -

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Voor de klikkers:
http://RemcoHannen.nl

Jan geen

Jan geen

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
ik zie het nut eerlijk gezegt niet echt in van de site? volgens mij is er niet egt iemand die hier op zit te wachten... hoop dat ik niet te hard ben :\ als je iets hebt wat de mensen willen komt die bekendheid meestal vanzelf wel.

misschien kan je proberen in google wat hoger te komen met keywords en description. veel linkjes rondstrooien bij andere webmasters...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen

Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2006 19:12:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je andere websites beoordeelt op o.a. taalfouten. Begin dan eerst eens met het corrigeren van de vele taalfouten op je eigen site, dat komt in ieder geval iets professioneler over...

Daarnaast zal jouw site ook geen schoonheidsprijs winnen als het om de html code gaat. Als ik alleen al naar de source van de index kijk, open je bijvoorbeeld op willekeurige plaatsen de <html> tag (meerdere keren) en sluit je hem zelfs een keer teveel. Ik gok dat dit komt doordat je php includes gebruikt hebt met pagina's die ook een html tag bevatten. Daar moet je dus wel even naar kijken...

Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Frank -

Frank -

27/07/2006 19:25:00
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar hier nog even de bevindingen van www.w3.org over de kwaliteit van jouw html-code: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fremcohannen.nl%2F

En dit is toch wel het ernstige probleem: No DOCTYPE found!

Luke Banning

Luke Banning

27/07/2006 19:38:00
Quote Anchor link
Inderdaad,
Als je aan sitekeuring doet mag je op zijn minst verwachten dat je je eigen site goed/perfect maakt.
In ieder geval geen taal fouten e.d.
Gr.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/07/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Voor de statistieken 20 fouten vind w3c

Remco

Remco

27/07/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Allemaal wel fijn maar ik had het eigenlijk niet over die site maar over http://www.remcohannen.nl/sitehulp

Remco

Remco

27/07/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Blanche:
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Ik ben pas een beginner met php en css. Ik moet het dus nog gaan leren. Ik neem niet aan dat jou eerste site met php erin verwerkt meteen er toppie uitzag.
Dat geld trouwens voor iedereen. Ik begin net met php en met dreamweaver. Dus ik moet alles nog ontdekken. Dus het komt allemaal wel goed.
En de lay-out is er pas vanaf gisteren online.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:19:00
Quote Anchor link
php heeft helemaal niets met layout te maken. Dus ook niets met html en/of css. Of jij nu wel of niet met php over weg kunt, maakt dus niets uit voor het design. En jij vraagt hier commentaar op jouw website, niet op jouw php-kunsten. Je kunt dus ook commentaar op het design en de html/css verwachten. Dat is wat men kan zien, jouw php-code kan niemand inzien.

En dat je Dreamweaver gebruikt, zegt ook niets over het design. Het scheelt je alleen een berg html- en css-tikwerk.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 22:21:00
Quote Anchor link
Bekijk je website ook eens in Opera en FireFox, ziet er niet best uit :( De kopjes van de vakjes kloppen daar niet.

http://87.3.220.151/safaritest/1154031355-full.jpg
Ook in Safari lijkt het niet goed te zijn... (Zo ziet het er in Opera en FireFox ook uit)

Edit
Even laadvriendelijk gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z

Remco

Remco

27/07/2006 22:32:00
Quote Anchor link
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Bo az

Bo az

27/07/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Remco:
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Het is in ieder geval verstandig om je websites in IE6 en FF te testen, maar hoe meer browsers je test hoe beter.

als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Een site die er goed uitziet en goed werkt in Opera en FireFox, is vrijwel altijd ook goed in Safari. Of in elk geval goed genoeg.

Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Remco

Remco

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
enig idee hoe je zoiets zou kunnen oplossen?

Koen verschueren

koen verschueren

27/07/2006 22:49:00
Quote Anchor link
ik vermoed dat jouw achtergrondafbeelding herhaalt wordt.... gebruik repeat:none

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Met een goed doctype maak je al een betere kans dat je site er in IE en FF goed uit ziet.

Als je geen XHTML ambieert, gebruik dan:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
bovenaan je pagina.

Voor die titels, dat is een verhaal apart. Ik zie <font size=4) in je broncode staan. Die kun je beter weghalen. Maak liever een td met klasse boxtitel of zo:

td.box_titel {
margin: 0px
padding: 3px;
font: bold 14px verdana;
}

en dan in je HTML:

<td class="box_titel">

Dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Intussen raad ook ik je aan om je te gaan verdiepen in lay-outs met CSS.

Wat de spelfouten in je site aangaat: ik zie dat je het meest de fout ingaat met bezittelijke voornaamwoorden. Het is niet 'jou link hier', maar: 'jouw link'. Het is niet:
'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft U website.', maar: 'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft uw website.'

Nog een puntje: op de contactpagina staat klik hier voor. Het woord 'hier' is een link maar het heeft dezelfde kleur als de rest van de regel, en het is niet onderstreept. Ik zou zowel een andere kleur gebruiken als onderstrepen. Het is ook beter om een woord dat iets beschrijft over de hyperlink te kiezen. "Klik hier" zegt weinig tot niets. Je zou beter 'manieren om terug te linken' kunnen gebruiken als hyperlink.

Dit waren zo wat puntjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Boaz:
als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Even voor de goede orde, ik heb ook geen Mac :)

27/07/2006 23:11:00
Quote Anchor link
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

Jelmer -

Jelmer -

28/07/2006 09:02:00
Quote Anchor link
Frank:
Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Kleine correctie, maar Firefox is gemaakt door Mozilla, met de gecko-renderengine.
Opera is gemaakt door Opera, en heeft zijn eigen motor, die dus losstaat van Mozilla in wat voor manier dan ook.
Safari maakt gebruik van de Webkit, die tegenwoordig ook in een browser binnen Gnome (geloof ik) wordt gebruikt. Webkit is in het begin gemaakt door Apple, maar later een open source-project geworden.

Remco

Remco

28/07/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

1.Hoe zou ik de site dan moeten noemen? website linkverzameling ofzo?
2. Ik begin net met PHP. Dat formulier heb ik van internet afgehaald. Als ik het beter begrijp komt het vanzelf wel.
3. CSS begin ik te leren.
4. De links hoeven eigenlijk niet een link terug te plaatsen maar het is fijn als ze dat doen. Webkroeg bv. staat er alleen om het ook te vullen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.