RemcoHannen.nl Sitehulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Remco

Remco

27/07/2006 18:43:00
Quote Anchor link
HAllo,

Ik heb sinds Juni een startpagina met sitehulp. Maar ik kan eigenlijk ook wel wat hulp gebruiken.
Kunnen jullie tips geven over hoe de beter kan worden en bekender?

Voor een waarderering geef aub een cijfer tussen 1-10 Met uitleg waarom je dat gekozen hebt.

Bij voorbaat dank,

mcg,
Remco

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 00:41:40

Jelmer -

Jelmer -

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Voor de klikkers:
http://RemcoHannen.nl

Jan geen

Jan geen

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
ik zie het nut eerlijk gezegt niet echt in van de site? volgens mij is er niet egt iemand die hier op zit te wachten... hoop dat ik niet te hard ben :\ als je iets hebt wat de mensen willen komt die bekendheid meestal vanzelf wel.

misschien kan je proberen in google wat hoger te komen met keywords en description. veel linkjes rondstrooien bij andere webmasters...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen

Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2006 19:12:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je andere websites beoordeelt op o.a. taalfouten. Begin dan eerst eens met het corrigeren van de vele taalfouten op je eigen site, dat komt in ieder geval iets professioneler over...

Daarnaast zal jouw site ook geen schoonheidsprijs winnen als het om de html code gaat. Als ik alleen al naar de source van de index kijk, open je bijvoorbeeld op willekeurige plaatsen de <html> tag (meerdere keren) en sluit je hem zelfs een keer teveel. Ik gok dat dit komt doordat je php includes gebruikt hebt met pagina's die ook een html tag bevatten. Daar moet je dus wel even naar kijken...

Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Frank -

Frank -

27/07/2006 19:25:00
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar hier nog even de bevindingen van www.w3.org over de kwaliteit van jouw html-code: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fremcohannen.nl%2F

En dit is toch wel het ernstige probleem: No DOCTYPE found!

Luke Banning

Luke Banning

27/07/2006 19:38:00
Quote Anchor link
Inderdaad,
Als je aan sitekeuring doet mag je op zijn minst verwachten dat je je eigen site goed/perfect maakt.
In ieder geval geen taal fouten e.d.
Gr.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/07/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Voor de statistieken 20 fouten vind w3c

Remco

Remco

27/07/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Allemaal wel fijn maar ik had het eigenlijk niet over die site maar over http://www.remcohannen.nl/sitehulp

Remco

Remco

27/07/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Blanche:
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Ik ben pas een beginner met php en css. Ik moet het dus nog gaan leren. Ik neem niet aan dat jou eerste site met php erin verwerkt meteen er toppie uitzag.
Dat geld trouwens voor iedereen. Ik begin net met php en met dreamweaver. Dus ik moet alles nog ontdekken. Dus het komt allemaal wel goed.
En de lay-out is er pas vanaf gisteren online.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:19:00
Quote Anchor link
php heeft helemaal niets met layout te maken. Dus ook niets met html en/of css. Of jij nu wel of niet met php over weg kunt, maakt dus niets uit voor het design. En jij vraagt hier commentaar op jouw website, niet op jouw php-kunsten. Je kunt dus ook commentaar op het design en de html/css verwachten. Dat is wat men kan zien, jouw php-code kan niemand inzien.

En dat je Dreamweaver gebruikt, zegt ook niets over het design. Het scheelt je alleen een berg html- en css-tikwerk.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 22:21:00
Quote Anchor link
Bekijk je website ook eens in Opera en FireFox, ziet er niet best uit :( De kopjes van de vakjes kloppen daar niet.

http://87.3.220.151/safaritest/1154031355-full.jpg
Ook in Safari lijkt het niet goed te zijn... (Zo ziet het er in Opera en FireFox ook uit)

Edit
Even laadvriendelijk gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z

Remco

Remco

27/07/2006 22:32:00
Quote Anchor link
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Bo az

Bo az

27/07/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Remco:
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Het is in ieder geval verstandig om je websites in IE6 en FF te testen, maar hoe meer browsers je test hoe beter.

als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Een site die er goed uitziet en goed werkt in Opera en FireFox, is vrijwel altijd ook goed in Safari. Of in elk geval goed genoeg.

Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Remco

Remco

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
enig idee hoe je zoiets zou kunnen oplossen?

Koen verschueren

koen verschueren

27/07/2006 22:49:00
Quote Anchor link
ik vermoed dat jouw achtergrondafbeelding herhaalt wordt.... gebruik repeat:none

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Met een goed doctype maak je al een betere kans dat je site er in IE en FF goed uit ziet.

Als je geen XHTML ambieert, gebruik dan:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
bovenaan je pagina.

Voor die titels, dat is een verhaal apart. Ik zie <font size=4) in je broncode staan. Die kun je beter weghalen. Maak liever een td met klasse boxtitel of zo:

td.box_titel {
margin: 0px
padding: 3px;
font: bold 14px verdana;
}

en dan in je HTML:

<td class="box_titel">

Dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Intussen raad ook ik je aan om je te gaan verdiepen in lay-outs met CSS.

Wat de spelfouten in je site aangaat: ik zie dat je het meest de fout ingaat met bezittelijke voornaamwoorden. Het is niet 'jou link hier', maar: 'jouw link'. Het is niet:
'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft U website.', maar: 'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft uw website.'

Nog een puntje: op de contactpagina staat klik hier voor. Het woord 'hier' is een link maar het heeft dezelfde kleur als de rest van de regel, en het is niet onderstreept. Ik zou zowel een andere kleur gebruiken als onderstrepen. Het is ook beter om een woord dat iets beschrijft over de hyperlink te kiezen. "Klik hier" zegt weinig tot niets. Je zou beter 'manieren om terug te linken' kunnen gebruiken als hyperlink.

Dit waren zo wat puntjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Boaz:
als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Even voor de goede orde, ik heb ook geen Mac :)

27/07/2006 23:11:00
Quote Anchor link
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

Jelmer -

Jelmer -

28/07/2006 09:02:00
Quote Anchor link
Frank:
Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Kleine correctie, maar Firefox is gemaakt door Mozilla, met de gecko-renderengine.
Opera is gemaakt door Opera, en heeft zijn eigen motor, die dus losstaat van Mozilla in wat voor manier dan ook.
Safari maakt gebruik van de Webkit, die tegenwoordig ook in een browser binnen Gnome (geloof ik) wordt gebruikt. Webkit is in het begin gemaakt door Apple, maar later een open source-project geworden.

Remco

Remco

28/07/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

1.Hoe zou ik de site dan moeten noemen? website linkverzameling ofzo?
2. Ik begin net met PHP. Dat formulier heb ik van internet afgehaald. Als ik het beter begrijp komt het vanzelf wel.
3. CSS begin ik te leren.
4. De links hoeven eigenlijk niet een link terug te plaatsen maar het is fijn als ze dat doen. Webkroeg bv. staat er alleen om het ook te vullen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.