Reparatiescript
Wat houd het juist in?
Het mogelijk maken voor de klant om een reparatieinterventie in te geven.
Dus de klant zou zijn "fiets" moeten kunnen registreren en daarbij dan uit alle eventuele herstellingsmogelijkheden moeten kunnen kiezen.
Hier een overzicht van hoe het zou moeten werken.
1. De keuze uit 4 opties
- Interventie ingeven
- Onderhoud ingeven
- Planning interventie & onderhoud
- Database Gegevens opvragen
2. indien men op interventie ingeven klikt is er de mogelijkheid om uit 1 van de 5 herstellingsplaatsen te kiezen. Dan de gekozen fiets (want de klant zou meerdere fietsen moeten kunnen toevoegen aan zijn/haar account).
3. Dan zijn er een aantal rubrieken: Bv. Wielen met als keuze: bv. Platte band voor ; platte band achter .... etc..
4. Als dit ingegeven is kan de klant bevestigen en is de reparatie ingevoerd.
Dit is een kort voorbeeld van hoe het eruit zou moeten zien.
Indien u geïnteresseerd moest zijn kan ik u een volledig schema tonen van hoe het systeem er uit zou moeten zien.
Bij deze wil ik wel duidelijk maken dat enkel de code nodig is. Het implementeren in de website zal ik persoonlijk doen.
Het volledig programmeren van dit script is voor mij onhaalbaar omdat ik simpel te weinig tijd heb.
Eveneens indien dit succesvol verloopt zullen er in de toekomst zeker en vast nog meerdere projecten komen aangezien ik deze geregeld ontvang.
Misschien zit hier dan wel een mooie samenwerking in!
Ik hoop iemand eerlijk te vinden.
Alvast bedankt!
Vriendelijke Groeten
PM me eens meer informatie en een budget.
Plaats die informatie gewoon hier, dan kan iedereen even kijken.
Document met meer info = word document met schema's dus onmogelijk hierin te plaatsen eveneens te groot.
Vriendelijke Groet!
Zoals ik al tikte, mijn PM staat wagenwijd open!
Bij deze gestuurd.. :)
Ik houd alle mogelijkheden open dus als er nog mensen zijn die geintereseert zijn mogen gerust iets laten weten!
Alvast hartelijk bedankt!
Niet "bumpen" :)[/modedit]
Edit: Mijn Excuses! :-)
Gewijzigd op 22/07/2010 16:31:31 door Elio vp
Hoe werkt het met HAXE ?? Ik heb erover gelezen maar niets mee gedaan.
We werken eveneens met amfphp hoor.. wat wel lekker werkt..
Beetje een mix van vanalles..
Haxe: eigenlijk is het vrij simpel hoor.. je werkt vooral met classes..
Goh ik kan het moeilijk uit leggen.. iks tel voor om eens in de documentatie te kijken op haxe.org
Wordt vrij snel duidelijk hoor..
Gewijzigd op 12/09/2010 14:39:36 door Elio vp