replace file - critical error
Je zou denken dat het in de rechten zit, alle mappen staan op 755, alleen het ene bestand blijft op 644 staan, ookal wijzig ik hem, dan wordt die wijziging niet doorgevoerd.
Ik weet dus niet of het daar in zit, maar dat bestand moet eigenlijk wel zo snel mogelijk geupdate worden.
vraag aan je hoster, miss kunnen ze daar wel dat fixe!
dat is het probleem, het is mijn eigen server, dedicated. Dus zal het zelf op moeten lossen ;)
ps. Op je eigen server zou je ook de file permissies via de command line aan kunnen passen en goed kunnen zetten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
als owner staat er ftp, maar dat staat bij alle bestanden, ook degene waar ik nog wel kan uploaden.
Ik heb zelf te weinig verstand van werken met de commandline, maar ik denk dat je op internet wel voldoende over het aanpassen van bestandrechten via de commandline moet kunnen vinden?
Rechten 644 is standaard. Waarom wil je de rechten veranderen?
Btw SanThe, sinds wanneer ben jij al bijna bij de 11000 posts :o
rechten aanpassen van het bestand kan niet, deze veranderen simpelweg niet, owner is ftp ftp.
Ik kan alle bestanden in die map niet vervangen, voor de rest wel overal op de server.
De rechten van die map zijn 777, dus daar kan het niet aan liggen.
Zou het kunnen helpen dat ik dat bestand verwijder en daarna opnieuw upload?
Ik durf dit alleen niet zo goed op de gok omdat dit bestand behoorlijk belangrijk is voor de werking van de site, en als ik het verwijder en dan niet meer terug kan zetten heb ik een behoorlijk probleem.
hoe zou ik eventueel wat dingen via de commandline kunnen doen (welke commando's etc?)