[request] bug pm systeem / bug reactie geven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kevin van Leeuwen

Kevin van Leeuwen

27/09/2010 14:02:29
Quote Anchor link
Hoi mensen,

Vandaag ben ik voor het eerst een bug op phphulp tegengekomen, heel raar, ik zal het even beschrijven :

ik kwam in de pm pagina, ik wilde graag iemand helpen met zijn code dus hij mailde zijn code naar me d.m.v. de pm functie op phphulp.nl nu is dit een code met html, en je raad het al : buttons, de hele webpagina staat door elkaar, alle berichten staan door elkaar, je ziet de buttons van de html, met andere woorden :

de code die diegene stuurde zorgde ervoor dat heel phphulp er raar uit kwam te zien,
als ik op forum klikte was dit weg,

@ bas : misschien iets om na te laten kijken, ik neem aan dat dit niet fijn is voor de eindgebruikers, je kan ook even kijken als je een reactie geeft, stel er is een forum item geplaatst, vind ik het persoonlijk héél irritant om zo'n lang bericht te schrijven, waarom ? Omdat zeg maar als ik iets typ weer naar boven wordt gescrolt. Wellicht kan je hier naar kijken.

Is een WYSIWYG-editor niet fijner om in phphulp te bouwen ?

Is dit jullie ook al opgevallen ?

Groeten,
Kevin

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.