[REQUEST] Mark as read
PHP hulp
23/11/2024 20:22:43Hoeveel PM's krijg je per dag dan dat je ze niet wilt lezen? Krijg je spam? Ik vind het zelf een beetje overbodig om in te bouwen. Ik kan me wel voorstellen dat je meerdere berichten tegelijkertijd wilt verwijderen.
Hebben hier meer mensen behoefte aan?
Hebben hier meer mensen behoefte aan?
Crude Oil
16/08/2010 12:37:57Jelmer -
16/08/2010 15:51:45Als je alle notificaties (als in "stuur pm wanneer er iemand reageert op een topic waar ik ook heb gereageerd") aanzet, krijg je dan niet een hele lading aan (dubbele) pm's? In die situatie lijkt het me wel weer handig. Naja, je kan ze ook verwijderen, maar ik kan me ook voorstellen dat je een aantal wilt behouden om zo later gemakkelijk die topics terug te kunnen vinden.
Jelmer rrrr op 16/08/2010 15:51:45:
Als je alle notificaties (als in "stuur pm wanneer er iemand reageert op een topic waar ik ook heb gereageerd") aanzet, krijg je dan niet een hele lading aan (dubbele) pm's? In die situatie lijkt het me wel weer handig. Naja, je kan ze ook verwijderen, maar ik kan me ook voorstellen dat je een aantal wilt behouden om zo later gemakkelijk die topics terug te kunnen vinden.
Wist je dat je slim bent?
Als je een paar dagen niet gekeken hebt ofzo, dan staat er een hele waslijst. Is het fijner (vind ik) om eerst gewoon die lijst 'mark as read' te doen.