[request] onderschrift
Het zou wel leuk zijn als je onderschrift kan doen...
Heeft iemand voorstel hoe we dit gaan doen?
0-20 posts => beginner
20-50 posts => ...?
etc.
Wellicht dat we het "beginner, gevorderde gebeuren" afhankelijk kunnen maken van bepaalde opdrachten, in plaats van posts. Op die manier kun je testen wat iemand weet van PHP, en krijg je een eerlijker beeld dan wanneer je iemand in laat vullen wat zijn kennis is. Denk bijvoorbeeld aan simpele vragen (multiple choice, dan kun je het gewoon testen). Hoe meer dingen je goed hebt, hoe hoger je score en dus hoe hoger het niveau is.
Het aantal posts zegt namelijk niets over iemand z'n kennis, meer over zijn activiteit. Toch kan iemand die bijna nooit reageert kwalitatief hogere reacties hebben, dan iemand die een aantal duizend "half off-topic" reacties heeft..
Toevoeging op 16/08/2010 12:20:56:
Aantal posts en een "stuur een privebericht" knopje onder de naam van de poster.
Wellicht dat we het "beginner, gevorderde gebeuren" afhankelijk kunnen maken van bepaalde opdrachten, in plaats van posts. Op die manier kun je testen wat iemand weet van PHP, en krijg je een eerlijker beeld dan wanneer je iemand in laat vullen wat zijn kennis is. Denk bijvoorbeeld aan simpele vragen (multiple choice, dan kun je het gewoon testen). Hoe meer dingen je goed hebt, hoe hoger je score en dus hoe hoger het niveau is.
Het aantal posts zegt namelijk niets over iemand z'n kennis, meer over zijn activiteit. Toch kan iemand die bijna nooit reageert kwalitatief hogere reacties hebben, dan iemand die een aantal duizend "half off-topic" reacties heeft..
Bas Kreleger op 14/08/2010 13:58:48:
Leuk idee!
0-20 posts => beginner
20-50 posts => ...?
etc.
0-20 posts => beginner
20-50 posts => ...?
etc.
onder de datum van het bericht, een onderschrift maken met de volgende specificaties:
0-20 = beginner
20-50 = Starter
50 - 100 = Webmaster
100-250 = Domeinowner
250-500 = Website imperium
500-1000 = Kan even niks meer verzinnen.
Als ik dan gelijk een suggestie mag doen: Sta geen afbeeldingen toe. Vertraagt de site en maakt een topic erg onoverzichtelijk
Dacht dat niet meer de bedoeling was? Maar dat er een rating systeem zou komen à la youtube én tweakers.net.
Ja onder je berichten een berichtje die je zelf kunt kiezen.
Nu datzelfde, maar dan met argumenten: niet-relevante berichten tussen de posts door? Iedereen mag reclame maken voor zichzelf overal? Ik zie het al voor me: de PHPHulp mailing list. Met iedereen z'n eigen adresgegevens, hyves, twitter, en enorme haatzaaiende doodsaaie disclaimer onder ieder bericht. 1 regel reactie, 2 regels disclaimer. Of PUUR NARCISME!
Nou ik vind het wel een leuk idee
Raoul Blabla op 17/08/2010 19:25:47:
Nou ik vind het wel een leuk idee
Omdat het irrelevante onzin is.
Die reclame is al erg genoeg (ook al wordt het wel weggehaald door Jelmer's script maar goed).
Overigens zijn er twee verschillende onderschriften besproken hier, een handtekening en een onderschrift. Handtekening onder de post, onderschrift bij het profiel?