[REQUEST]Moderatie functies op eigen topic
Koen Hollander
04/06/2012 16:51:01Het zal me handig lijken om je eigen topics te kunnen modereren, berichten verwijderen, topic sluiten etc. Natuurlijk kunnen mods het bericht ook zelf sluiten (kan niet door gebruiker ongedaan gemaakt worden)
Koen Hollander
Koen Hollander
PHP hulp
27/11/2024 16:40:00Koen Vlaswinkel
04/06/2012 16:54:20Dan kun je dus berichten die je niet mag zomaar verwijderen en terwijl er andere mensen in je topic aan het discussiëren zijn het topic sluiten? Dat lijkt me niet echt een handig idee.
Wouter J
04/06/2012 16:57:46Nee, lijkt me totaal geen handig idee. Ik ben zelf altijd al een beetje semi-negatief over moderator systemen, omdat de meeste moderators niet tegen het feit kunnen dat ze meer kunnen dan anderen en vervolgens zichzelf niet meer in controle hebben en het hele forum plat modereren, maar als je Henk en Jan het zomaar over hun eigen topic laat doen gebeurd dit nog meer. Reactie's die je niet zin ga je verwijderen en er komt vanzelf een ramp, omdat alleen maar positieve reactie's blijven bestaan.
Waar ik wel voorstander van ben is een rangen systeem als op stackoverflow: Mensen die hebben laten zien dat ze goed kunnen omgaan met dingen kunnen na heel veel punten toegang krijgen tot moderatie tools.
Waar ik wel voorstander van ben is een rangen systeem als op stackoverflow: Mensen die hebben laten zien dat ze goed kunnen omgaan met dingen kunnen na heel veel punten toegang krijgen tot moderatie tools.