resellerpakket Neostrada of Antagonist
Ik heb nu een paar websites die ik voor klanten heb gemaakt en beheer, maar ik wil dat allemaal makkelijk kunnen beheren. Nu kwam ik de resellerpakketten van Neostrada en Antagonist tegen. Als ik zo naar de specs kijk lijkt het alsof Neostrada wel heel veel beter is dan Antagonist, maar klopt dit?
Ik kan namelijk niet echt zeggen wat Antagonist nou beter/meer heeft dan Neostrada.
Op internet lees ik positieve reacties bij beide hosts, maar kan iemand mij zijn/haar eigen mening over geven?
Mvg,
Davey
Prijs bij Antagonist per site: 70.45/5= €14,09
Prijs bij Neostrada per site: 60.00/25= €2,40
Neostrada is dus (14,09-2,40) €11,69 (Per site) Goedkoper.
Zoals je ook kan zien heeft Neostrada 25 GB ruimte. Die is te verdelen over 25 sites. Antagonist heeft maar 5GB te verdelen over 5 sites.
Als je naar mijn bovenstaande vergelijking kijkt zie je dat Neostrada veel goedkoper is dan Antagonist. Naar mijn ervaring ook veel beter.
Mvg,
Koen
Gewijzigd op 28/04/2013 17:07:30 door Koen Hollander
Ik kan Neostrade persoonlijk niet, Antagonist wel. Ik heb er drie jaar bij gezeten en ik ben uiterst tevreden over deze hosting. Eén keer problemen mee gehad, maar die waren gauw opgelost en wanneer er onderhoud aan hun systemen is, is dit vaak van korte duur en wordt dit ruim van tevoren bekendgemaakt.
Ik vind zelf ook de prijs bij Neostrada een stuk aantrekkelijker als je ziet wat je er voor krijgt.
Heb met allebei contact opgenomen via de support en naar mijn mening is Antagonist klantvriendelijker. Ze sturen binnen 2 dagen een vriendelijke reactie terug.
Bij Neostrada is dit tijdens werktijden zelfs 5 minuten, maar wel oppervlakkig. Ze geven antwoord op je antwoorden maar dat is het.
Maar als ik daarvoor een stuk meer krijg voor dezelfde prijs vind ik het de gok waard om het eens bij Neostrada te proberen. Iemand anders nog ideeën/ervaringen?