[Revieuw] Layout (ik verveelde me)
Sorry voor deze zoveelste layout revieuw van vanavond, maar ik wilde toch weten wat jullie van mijn net in elkaar geflanste layout vinden. Ik heb hem vanavond gemaakt, en er is geen bepaald doel. Hoe dan ook, dit is hem:
Persoonlijk vind ik hem wel mooi, maar zit er wat weinig kleurverschil in. Wat vinden jullie?
Groetjes,
Lotte
Een beetje grijs, of er iets overheen zit, voor de rest is hij goed ;) Misschien nog een beetje leeg, maar wat doe je daaraan ? :P
Wieland schreef op 18.08.2007 21:22:
Een beetje grijs, of er iets overheen zit, voor de rest is hij goed ;) Misschien nog een beetje leeg, maar wat doe je daaraan ? :P
Wat bedoel je met 'of er iets overheen zit'?
redelijk pro ... mss idd wat meer kleur erin te krijgen omdat het zoals wieland het al gezegd heeft grijsachtig is :)
Ziet er goed uit al dan niet mijn smaak.
Dizzy schreef op 18.08.2007 21:31:
redelijk pro ... mss idd wat meer kleur erin te krijgen omdat het zoals wieland het al gezegd heeft grijsachtig is :)
Heb je misschien ook een idee wat voor kleurtjes? Want daar ben ik nogal slecht in. Ik kan nooit een kleur vinden die bij alle kleuren die erbij zitten past...
Btw, ik vond dat grijs wel gaaf 8-)
:| maar ik kan nauwelijk geloven dat je dat op een avondje hebt gedaan :| ^^ daar zit talent in!
Wooow, als ik eerlijk moet zijn... hier valt niet veel op aan te merken, of eigenlijk niets... Want dat met die kleuren, vind ik wel meevallen. Wat Dizzy zegt, ik geloof ook dat je wel talent hebt.
Dizzy schreef op 18.08.2007 21:48:
misschien een iets bredere content :) eigenlijk alles vindt ik prachtig ... mooi gedaan met die bloemen alleen die 2 zijkanten die het nogal grijsachtig maken
:| maar ik kan nauwelijk geloven dat je dat op een avondje hebt gedaan :| ^^ daar zit talent in!
Haha bedankt :-)
Hoe dan ook, goed idee van die content. Dat moet ik mezelf toch wat meer aanleren, want alle contents in mijn layouts zijn veel te klein volgens mijn vader. Maar ik heb ookn ooit zoveel tekst te plaatsen op mijn sites dus erg groot hoeft hij meestal ook niet.
Misschien wat retro achtige kleuren gebruiken.
Danny Roelofs schreef op 18.08.2007 21:53:
Ziet er wel goed uit, maar het mag wat 'kleur' vrolijker als je niet de bedoeling hebt dat ik hier op een gegeven een foto zie van iemand die overleden is.
idd wat meer experimenteren met kleuren :| wat meer tinten witter voor de content background kan ook misschien de boel wat "opvrolijken"
Danny Roelofs schreef op 18.08.2007 21:53:
Ziet er wel goed uit, maar het mag wat 'kleur' vrolijker als je niet de bedoeling hebt dat ik hier op een gegeven een foto zie van iemand die overleden is.
Retro kleuren? Dat mag je me even uitleggen :-)
Oh ja, zo depri moet de layout nou ook weer niet voorstellen ;-)
Dizzy schreef op 18.08.2007 21:56:
idd wat meer experimenteren met kleuren :| wat meer tinten witter voor de content background kan ook misschien de boel wat "opvrolijken"
Dat stelde Hilde (mijn tweelingzusje) ook al voor. Dus heb ik het proberen uit te voeren. What do you think?
zou eigenlijk niet weten wat je aan de zijkanten kunt doen buiten content wat breder maken ... tenzij een extra kleur :| maar WELKE kleur dan ...
mmh de wat paarsere kleur?
Quote:
Wat bedoel je met 'of er iets overheen zit'?
Ik bedoel daarmee dat er een witte laag over alles heen zit, waarbij de dekking 30 % is ofzo ;)
Dizzy schreef op 18.08.2007 22:08:
:) dat is al wat beter :D
zou eigenlijk niet weten wat je aan de zijkanten kunt doen buiten content wat breder maken ... tenzij een extra kleur :| maar WELKE kleur dan ...
Die zou er dan wel ultra veel uitspringen. En ik denk niet dat hij zo mooi erbij zou passen. En de content moet idd nog wat breder... Moet ik nog doen :-)
Kies één kleur (liefst geen donkere), een expressiefe als rood en die maak je wat duidelijker. Zoals in dat "Your Name", dat brengt het meteen meer naar voren en versterkt het gevoel van diepte.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij een design van een project waar ik mee bezig ben, heb er voor gekozen om de rode kleur meer te laten spreken. Hier het resultaat: http://img337.imageshack.us/img337/3894/azuraib6.png
Fabian schreef op 18.08.2007 22:18:
Je hebt er idd wel talent voor ^_^ maar ik denk dat ik wel wat weet om je design wat op te frissen :D
Kies één kleur (liefst geen donkere), een expressiefe als rood en die maak je wat duidelijker. Zoals in dat "Your Name", dat brengt het meteen meer naar voren en versterkt het gevoel van diepte.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij een design van een project waar ik mee bezig ben, heb er voor gekozen om de rode kleur meer te laten spreken. Hier het resultaat: http://img337.imageshack.us/img337/3894/azuraib6.png
Bedankt :-) Ik zal het eens uit gaan proberen!
Edit:
Hmm... Het ziet er niet zo heel mooi uit. (Mijn probeersels) Ik denk dat ik het zo maar laat. Ik ga verder waarschijnlijk toch niks met die layout doen. Die ligt strakjes te verstoffen in Mijn Documenten :-)
Hmm... Het ziet er niet zo heel mooi uit. (Mijn probeersels) Ik denk dat ik het zo maar laat. Ik ga verder waarschijnlijk toch niks met die layout doen. Die ligt strakjes te verstoffen in Mijn Documenten :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp
Lotte schreef op 18.08.2007 22:21:
Edit:
maar misschien de volgende design niet ... en daarvan leer je het!
^^ duidelijk genoeg? XD
Talentje....
Dizzy schreef op 18.08.2007 22:32:
^^ duidelijk genoeg? XD
Lotte schreef op 18.08.2007 22:21:
Edit:
^^ duidelijk genoeg? XD
Haha duidelijk genoeg ;-) En je hebt gelijk, daar leer je het van. (Alweer gelijk :-P)