[Review] Any Look

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/05/2008 20:08:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Om even de ergste verwarring te voorkomen..
Deze site is niet door mij gemaakt, deze layout staat op Free Website Templates.
Ik heb hem alleen wat aangepast.

Maar nu dus mijn review gedeelte.
KlikkerDeKlikKlik
Of de site er goed uitziet, dat is ieders zijn mening, of het kleurengebruik goed of juist niet is, is ook ieder zijn mening.
Maar nu wil ik vooral weten of jullie alles een beetje makkelijk kunnen vinden.
Het menu zelf werkt nog niet, maar dat komt later.
Er zijn 3 gedeeltes die al een klein beetje werken.
Je hebt een algemeen gedeelte, een gedeelte voor de kapsalon, en een gedeelte voor de schoonheidssalon.
Nu wil ik weten, of je dit makkelijk kan vinden, zonder het eigenlijk te weten.
Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Ook hoor ik graag nog wat tips voor de rest van de website.
En mischien heeft iemand tips voor dat plaatje met het logo, en dan andere plaatje erin. (groote plaatje)

Graag hoor ik alle tips en dingen die jullie te melden hebben.
(ojah, ik weet dat er nog wat aan de validatie gedaan moet worden. en mischien heeft iemand problemen in een bepaalde browser, dat zou ik nog wel willen horen.)

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 18:53:55

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

20/05/2008 20:21:00
Quote Anchor link
Sorry, maar hoe moet ik weten of ik snel iets kan vinden als er geen info opstaat? Als ik bijvoorbeeld de openings tijden van de Kapper wil weten, kijk ik dan bij Contact, Over ons, Home (bij de korte info) of bij Kapper?

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/05/2008 20:24:00
Quote Anchor link
Het gaat er meer om of je door heb dat die bovenste dingen links zijn.
Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
Voor de rest zie je ook wel of je een menu in één keer ziet.
Dat gedeelte van kapper komt ook nog extra info, ook met opningstijden, maar het gaat meer om of het menu links onder wel duidelijk is, maar dat je ook doorhebt dat je bovenin ook nog een soort menu heb.

20/05/2008 20:57:00
Quote Anchor link
Dat je moet vragen of het logisch is geeft al antwoord op je vraag: nee dus... Op een site moet direct duidelijk zijn wat de bedoeling is. Ik verwacht een menu niet links-onder, dus dat is niet direct vanzelfsprekend. Voor 'ons' als mensen die veel met websites bezig zijn is dit sneller duidelijk, maar zet je moeder eens achter de site. Die ziet niet direct dat die tekst daar ook klikbaar is. Het zijn geen duidelijke buttons. Sowieso vind ik het gebruik van 2 menu's bijzonder lastig en raad ik je ook ten zeerste af! Het is dan niet duidelijk voor een gebruiker welk menu hij/zij moet gebruiken...

Overigens zitten er nog wat kleine kleurverschillen in de plaatjes. Het plaatje boven het menu zijn de hoekjes niet helemaal de juiste kleur. Kijk er even naar zou ik zeggen :)

Ow en "Services"??? Ik dachtmeer aan "Diensten". Het is tenslotte verder ook allemaal in het Nederlands
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

20/05/2008 21:10:00
Quote Anchor link
En nog een leuke tip om hem niet zo kil te maken.
Ik zou iets van een roterende foto doen die zo in en uit fade (zie www.kvhfotografie.nl voor wat ik bedoel) op de plek waar nu http://anylook.nicokaag.nl/images/pic_1.jpg deze afbeelding staat.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

20/05/2008 21:15:00
Quote Anchor link
@Brie

Misschien wel een idee maar dat moet niet overheersend gaan werken, als dat het geval is kan dat zeer vervelende reactie's opleveren.

--

--

20/05/2008 21:16:00
Quote Anchor link
Zoals Freek zegt, het zal voor sommigen onder ons wel even zoeken zijn..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.