Review bedrijfswebsite
Is het duidelijk wat wij doen, ben je geinteresseerd na het lezen, ben je nieuwschierig? Dat zijn enkele vragen die wij beantwoord willen hebben.
URL: (sitecheck voorbij!)
Gelieve de sitenaam niet te noemen in dit topic ;-)
Inhoudelijke reacties mogen hier worden gesteld, maar ook via het contactformulier. Contactpagina wordt nog geupdate met bedrijfsgegevens, telefoonnummer en e-mailadres.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 18/08/2010 14:50:06 door Chris -
Ik weet ook niet zo direct wat de oorzaak hiervan is. Misschien moet je eens proberen een beetje meer met afbeeldingen te werken, zodat het 'teveel tekst' gevoel weg is. Ik weet het niet.
Verder zou ik je contact form nog iets meer uitwerken. Client side validatie zou mooi zijn en ook de positionering van de velden en de labels zou ik eens bekijken.
Ziet er leuk uit, lay-out past bij het onderwerp maar ik zou zeker de letters SS (Schutz Staffel 40-45) niet in een logo gebruiken. Zie je dat al voor je, linksboven op je briefpapier ?
Het logo is inderdaad de laatste struikelblok. We hebben wel goed gekeken of we niet op bovenstaande leken. Dit is naar ons idee niet zo. Wij hebben een schild met daarop de letters SS en niet een S in de vorm van een blikschemschicht.. We gaan er in de toekomst nog een keer naar kijken ;-)
De website lay-out vind ik erg aansprekend. Echter niet de uitstraling van een beveiligingsbedrijf (althans, digitale beveiliging dan...) Ik zou een aantal Stock images erin plaatsen die de boodschap kracht bij zetten. Ik ben zelf werkzaam in het reclamevak dus weet hoe moeilijk het is om bij dit onderwerp de juiste foto's te vinden, echter is het niet onmogelijk.
Daarnaast zou ik de teksten nog eens herzien, er wordt vaak raar gebruik gemaakt van wij, zij, ons, de organisatie. Kies er één. Ik wil eventueel wel even de teksten voor je herzien als je dat prettig vind. Zo ja, stuur me dan even een PM!
Opzet is leuk, succes!
Gewijzigd op 12/08/2010 09:59:52 door Justin S
Justin Streuper op 12/08/2010 09:58:48:
SS is niet meer actief in huidige vorm en andere bedrijfstak dus logo mag gebruikt worden...
Het heeft niets met andere bedrijfstak te maken. SS associeert nog bij heel veel mensen met een nogal fout duits legeronderdeel uit de 2e wereldoorlog.
Leuk gedaan hoor, maar je wilt zeker niet dat dit topic op google komt heheehe
Justin, ik neem zo even contact met je op! Bedankt voor je opmerkingen, die van iedereen overigens ;-)
Gewijzigd op 12/08/2010 12:32:30 door task b
lay-out: persoonlijk vind ik het niet echt van deze tijd. Mis ook nog wel en footer.
Maar het moet bij jouw bedrijfs identiteit passen ... imago == identiteit is meest gewenst.
Logo, vind ik wel oké. Net beeld en woord merk. Ondertekst van het logo: beroerd, als je die ondertekst nodig hebt > Is je naam dan wel oké? Ik zou mijn ondertekst dan meer zoeken in een tagline, Staat veel sterker I think.
Maak van je logo link > http://www.mijndomein.nl (haal index.php weg)
je font op je website, hoeft helemaal niet gelijk te zijn aan je font logo. Dat is het nu wel denk ik? Georgia? Ik zou voor meer site safe gaan > Arial / Helvetica, imes New Roman / Times, Courier New / Courier. hierbij nog een NOTE: schreefloze lettertypes zijn het best voor op het beeld! Arial/Helvetica/verdana.
Navigatie: Persoonlijk staat het hoofdmenu iets te dicht op het logo. Sterk is wel maar 4 buttons. Maar de langste button is echt niet best gekozen. Ik las het al niet eens meer. maak er iets anders van.
Tekst: een paragraaf niet langer dan 5 á 8 zinnen, opsommingen doe je goed.
Teksten zijn gewoon lastig, wat wil ik nu eigenlijk vertellen?
Homepage eerste zin: Ruim 60% van de websites die u bezoekt is onveilig. Wist u dat?.. Wist u dat ruim 60% van de .... niet al beter? (wil je echt u gebruiken?)
Zorg er voor dat al je pagina's utf-8 zonder BOM, staan een paar rare tekens of plaats even de karakters.
Wil je meer hulp, voor een gratis check? ;-)
Hoop dat je er wat mee kan of aan hebt. Mijn achtergrond is BTW digital entrepreneur.
Suc6
Ik vergeet nog iets heel belangrijks. Doe je het vanuit je eigen onderneming? Vergeet je KvK en BTW nummer niet! Verplicht volgens de wet. Ook in je e-mail..
Gewijzigd op 12/08/2010 13:00:22 door Mark Beets
Task b op 12/08/2010 12:32:10:
Daar heb je wel een punt! Dan moet je het contactformulier invullen om het te weten. Dit is een drempel en dan haken mensen af omdat ze dan hun email en ip prijsgeven. Ik zoek wel verder dan en probeer me elders te orienteren. Of een hotmail adres aanmaken en daarmee vragen...Maar 1 ding mis ik.. Kosten voor de dienst:p.
Waarschijnlijk een html-special char vergeten (maar dat had je zelf denk ik ook al door :-p). Als je wat in de database gooit ff een htmlentities eroverheen en bij het uitladen een html_entities_decode :-)! Voorkomt dit soort problemen.
Vanavond loop ik alles even na, upload ik alles opnieuw en geupdate. Iedereen mag overigens gewoon reageren hoor, als je dingen een beetje kan onderbouwen en dat heeft iedereen tot nu toe gedaan!
Ik vind de website echt goed en mooi. Interessant om misschieen eens te gebruiken. Hoeveel vragen jullie voor zo'n check?
Quote:
;-)Inhoudelijke reacties mogen hier worden gesteld, maar ook via het contactformulier. Contactpagina wordt nog geupdate met bedrijfsgegevens, telefoonnummer en e-mailadres.
Jordy, prijzen verschillen per website. Richtlijn is €39,95 :-)
Je had het een keer op msn erover dat jij dan in DA kan inloggen dat je alleen de gebruikersnaam hoeft te weten van DA en dan het script erop los laat en dan kan je inloggen.
Of hoe doe je dat?
Gewijzigd op 12/08/2010 18:29:22 door Loran DP
Oef, dat is aardig interessant..
Chris, ja ik zag het later ook! Sorry! Maar kan/kon je er wat mee? Heeft het je verder geholpen!? Hoop het
Wat wel kan gebeuren is dat er misbruik wordt gemaakt van gegevens en waardoor bestellingen geplaatst kunnen worden door iemand op een ander zijn naam.
Eerlijk gezegd vind ik een logo met SS geen goede keuze. De naam zelf ook niet: de associatie van iedereen die de afkorting hoort zal negatief zijn, dat lijkt me geen goede marketing.