Review bedrijfswebsite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »
Dennis Fei

Dennis Fei

11/06/2012 10:50:46
Quote Anchor link
He Gasten,

Wie wilt er eens kritsch naar deze website kijken:

http://www.beterbyte.nl

Verbeterpunten worden zeer gewaardeerd.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 05:23:56

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/06/2012 11:18:55
Quote Anchor link
Die prijs-ticker onderaan gaat veels te snel. Verder oogt die ruimte behoorlijk leeg, dus je zou een beschrijving van het product er neer kunnen zetten.

Verder oogt het onoverzichtelijk? Persoonlijk zou ik het hoofdmenu voor de site bovenaan plaatsen, en de productcategorien aan de linkerkant.
Gewijzigd op 11/06/2012 11:19:04 door - Ariën -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/06/2012 11:23:46
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik het design niet mooi.

Eerste indruk:
- De blokken staan niet op 1 lijn
- Saaie kleuren je mag best meer kleur gebruiken
- De website doet me meer denken aan een wireframe dan aan een webshop

- Het menu mag van mij wel iets groter.
- De teksten in mogen wel wat langer zodat de blokjes meer gevult worden.
Bijv: "Die mogelijkheid bestaat na telefonisch overleg."
- Als ik op een menulink druk heb ik het idee dat er een menulink bij komt.

Albert de Wit

Albert de Wit

11/06/2012 11:28:41
Quote Anchor link
Leeg,
Te licht kleurgebruikt,
Menu van de webshop kan veel beter

Sofian B

Sofian B

11/06/2012 11:47:20
Quote Anchor link
Ik heb niet veel goeds te zeggen over de website. Je gebruikt joomla er zijn zoveel gratis templates en componenten die je kan gebruiken. De website is enorm traag ik zou het cache systeem opzetten en voeg dit toe bij je .htaccess en je zal al een groot verschil merken in laadtijd.
http://www.webpagetest.org/result/120611_A6_fe081748cbefb23554595d419de475b7/
http://gtmetrix.com/reports/beterbyte.nl/uKhXivvu

# Turn on Expires and set default expires to 3 month
ExpiresActive On
ExpiresDefault A29030400
ExpiresByType image/x-icon A29030400

<IfModule mod_headers.c>
ExpiresActive On
<FilesMatch "\.(ico|gif|jpg|png|jpeg)$">
ExpiresDefault A29030400
Header append Cache-Control "public"
</FilesMatch>
<FilesMatch "\.(xml|txt|html|js|css)$">
ExpiresDefault A29030400
</FilesMatch>
</IfModule>

<IfModule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/plain text/css application/x-javascript text/x-js text/javascript application/javascript text/x-javascript text/xml
</IfModule>

#Unset ETags for everything that *probably* isn't dynamically
#generated

Header unset ETag
FileETag None
Gewijzigd op 11/06/2012 11:48:20 door Sofian B

Dennis Fei

Dennis Fei

11/06/2012 11:56:40
Quote Anchor link
mijn gevoel zij ook al dat er iets niet goed was

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/06/2012 12:10:34
Quote Anchor link
Aantal dingetjes:

- ik vindt de lay-out niet echt mooi.
- interne harde schijven staan in je webshop buiten het vak.
- Ik mis een pagina met klachten/retourneren/garantiebepalingen.
- Op de pagina 'algemene voorwaarden' staat een e-mail adres met 'compuhulp.eu' maar ik zit toch op http://beterbyte.nl dan verwacht ik een e-mail adres van beterbyte.
- pop-upje toevoegen aan winkelmandje is niet echt mooi en gaat te snel.
- Je gebruikt het webshop keurmerk, echter ontbreken er nog een aantal artikeltjes: KeurmerkCode

Persoonlijk:
- ik vindt je veel te duur, even wat harde schijven in de zoekbalk van mycom getypt en scheelde soms 20 euro (en mycom is al niet altijd de goedkoopste). Overigens is het nog ex btw (staat nergens verder op je website vermeld, of ik zie het niet)
Gewijzigd op 11/06/2012 12:13:40 door Bas IJzelendoorn

Dennis Fei

Dennis Fei

11/06/2012 12:14:59
Quote Anchor link
ik houd die prijs zo hoog om dat ik hoop dat niemand koopt Bas ;)
Gewijzigd op 11/06/2012 12:15:19 door Dennis Fei

Albert de Wit

Albert de Wit

11/06/2012 12:21:21
Quote Anchor link
Dennis Fei op 11/06/2012 12:14:59:

Dat doel van een webwinkel is uniek...

Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

11/06/2012 12:22:41
Quote Anchor link
Albert de Wit op 11/06/2012 12:21:21:
Dennis Fei op 11/06/2012 12:14:59:

Dat doel van een webwinkel is uniek...

Ik denk dat dat is omdat de webwinkel nog niet online is en dit nog maar een test is. Als de webwinkel online gaat gaan de prijzen neem ik aan toch wel omlaag?

Albert de Wit

Albert de Wit

11/06/2012 12:27:34
Quote Anchor link
Als je gewoon nog niets in de header zet dan kan je site toch niet gevonden worden?

B Polak

B Polak

17/06/2012 10:45:23
Quote Anchor link
Verbeterpunten:

- Ik zou beginnen met een mooier dropdown menu waar Webcam enzo staat.
Gebruik jQuery, .mouseover() functie, en dan een eigen design als submenu.
Het kijkt nu te plain.

- Logo van BeterByte scherper maken en niet in de grote grijze blok plaatsen maar links boven de verticale menu.

En in plaats van de grote grijze blok waar op dit moment het logo in staat een grote mooie afbeelding (zelfde formaat) plaatsen met tekst erdoorheen als "BeterByte voor betere computerproducten!"

- Bij categorieen wel tekstomschrijving bij de thumbnail plaatjes.

Succes! :)
Gewijzigd op 17/06/2012 10:46:21 door B Polak

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.