[review] beste achtergrond of geen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/04/2008 22:56:00
Quote Anchor link
ik heb hem op grote resolutie ingebouwd. misschien dat er nog grotere resoluties zijn dan 1920x1200 ofzo:S

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 20:57:05

Niek Weevers

Niek Weevers

28/04/2008 19:58:00
Quote Anchor link
Ik denk inderdaad niet veel. Ik zelf zou toch altijd ervan uitgaan dat het met een uiteindige resolutie ook nog mooi is. Maar het is je eigen keus

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/04/2008 21:10:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 27.04.2008 22:33:
Even los van de backgrounds; je hebt 30 errors volgens de validator Die moet je nog wel even oplossen ;-)

Ik probeer wat van die validator te snappen maar dat lukt niet echt ik heb wel 1 error weten weg te werken maar de fout zit bij mij vaak bij de " en de haakjes (> /> ) wat doe ik precies fout??:S

Niek Weevers

Niek Weevers

28/04/2008 21:17:00
Quote Anchor link
Je gebruikt attributen die niet nodig zijn. Je mist soms alt tags. <br> moet zijn <br />. Je mag geen div om een td heen zetten.
En die vele haakjes komt denk ik doordat je niet elke tag correct hebt afgesloten. Loop de code nog eens goed door of je alles wel juist afsluit.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/04/2008 22:34:00

Riemer

Riemer

28/04/2008 22:50:00
Quote Anchor link
Bij de eerste 2 fouten, je mist de alt attribuut. dit is een alternatieve tekst voor browsers die geen plaatjes weergeven zoals PDA's of browsers voor blinden.

die marquee tag, dit zei mijn sgml parser:

Quote:
by using vendor proprietary extensions such as "<spacer>" or "<marquee>" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).

Oftewel als we het moeten geloven, gebruik je browser-specifieke tags die niet in de html standaart opgenomen zijn

Wouter K

Wouter K

28/04/2008 22:54:00
Quote Anchor link
Nimtex : Die 2 eerste error's kon je toch wel vertalen ?

In het vervolg doe je zoals mij :) select de hele tekst en kopieer hem hier naar toe.

www.google.com/translate_t/

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/04/2008 23:17:00
Quote Anchor link
Riemer schreef op 28.04.2008 22:50:
die marquee tag, dit zei mijn sgml parser:

Quote:
by using vendor proprietary extensions such as "<spacer>" or "<marquee>" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).

Oftewel als we het moeten geloven, gebruik je browser-specifieke tags die niet in de html standaart opgenomen zijn

en wat kan ik hieraan doen?? zodat ik nog wel die marquee kan gebruiken? :S
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Joren de Wit

Joren de Wit

28/04/2008 23:31:00
Quote Anchor link
Quote:
en wat kan ik hieraan doen??
Niets, de marquee tag is geen onderdeel van de (X)HTML standaard dus zolang je die gebruikt zal je pagina nooit valid worden.

Daarnaast heb ik nog nooit het voordeel van scrollende texten ingezien, buitengewoon irritant als je het mij vraagt. Maar als je het toch graag wilt op een valide manier, ga dan op zoek naar een Javascript oplossing. En zorg dan alsjeblieft ook voor een manier om het scrollen te stoppen. Wel zo vriendelijk voor mensen die er een hekel aan hebben.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

07/05/2008 21:43:00
Quote Anchor link
hoi hoi,

ik kom er toch weer even op terug. ik heb me website nu xhtml valid gemaakt maar kamp nog steeds met hetzelfde probleem als voorheen namelijk, je kan het al bijna raden (trommelgeroffel) "de achtergrond". ik heb nu weer een andere achtergrond gemaakt:

http://stb.freelance-shooters.com/

Maar heb na elke achtergrond steeds me twijfels. Wat vinden jullie van deze achtergrond? En wat kan ik er aan doen om het er wat zakelijker uit te laten zien. Mijn doelgroep is uiteindelijk kleine-, middelgrote bedrijven die slechts wat informatie het net op willen gooien.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

07/05/2008 21:46:00
Quote Anchor link
Ik vind het zonde van de lichte content. Miss een wat lichtere achtrond.. En is het misschien een idee om strepen in de overgang te zetten die mee overlopen?

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

07/05/2008 21:53:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 07.05.2008 21:46:
Ik vind het zonde van de lichte content. Miss een wat lichtere achtrond.. En is het misschien een idee om strepen in de overgang te zetten die mee overlopen?

welke lichtere kleuren zat je aan te denken?

W W

W W

07/05/2008 23:19:00
Quote Anchor link
<script language="JavaScript" src="security/security.js"></script>

<!-- You are unauthorized to view this page source. -->
<!-- U bent niet bevoegd de pagina bron te bekijken. -->

Dit is een beetje jammer vind je zelf ook niet? Doe eens weghalen!

Martiveen -

Martiveen -

07/05/2008 23:57:00
Quote Anchor link
Gewoon naar http://stb.freelance-shooters.com/homepage.php gaan dan kan je de source alsnog zien. Dus dat security javascriptje is aardig waardeloos.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

08/05/2008 19:27:00
Quote Anchor link
Martijn schreef op 07.05.2008 23:57:
Gewoon naar http://stb.freelance-shooters.com/homepage.php gaan dan kan je de source alsnog zien. Dus dat security javascriptje is aardig waardeloos.

klopt dat het waardeloos is maar het is voor de 1e nubjes die gaan webdesignen en een layout kopieren enzo. Het is slechts een klein beetje extra beveiliging. maar laten we terug op de achtergrond komen?? daar gingen mijn vragen echter over:P

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

08/05/2008 19:35:00
Quote Anchor link
om het compleet te maken, zet die rechtermuisknop weer aan!

daar heb ik echt wel meer dingen onder zitten dan knippen-plakken
en als ik de bron wil zien. dan kan dat ook via firebug hoor.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

08/05/2008 19:37:00
Quote Anchor link
Iemand tips over de background??

--

--

08/05/2008 22:31:00
Quote Anchor link
Volgens mij heb jij een probleem met een keuze maken..

Erwin en Pepijn hebben gelijk, dat staat niet professioneel

W W

W W

08/05/2008 23:49:00
Quote Anchor link
Even tipje,

JAVA <> Javascript. Je zet het er wel leuk naast javascript maar het is toch totaal iets anders. Heel veel mensen maken deze fout, maar het kan natuurlijk ook zijn dat jij java applets programmeert :)

Verder vind ik je website niks bijzonders uitstralen, zou niet echt zeggen dat dit een webdesign bedrijf is. Probeer jezelf uniek te maken, zoals een geheel nieuw concept. Dit soort sites staan overal op het internet.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
        <tr>
          <td height="60">&nbsp;</td>
            <td width="5">&nbsp;</td>
            <td width="6">&nbsp;</td>
            <td>&nbsp;</td>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>

Dit soort troep kan dus echt niet, ga met divjes werken. Ik zou mijn website niet door een bedrijf laten bouwen die hun eigen site met met tables opbouwd.

Daarnaast kan het zeker geen kwaad dat je web padding en margin hier en daar op je website plaatst. Dit oogt/leest gemakkelijker.

Ik zou gewoon nog even rond kijken op het internet, dat staat vol met leuke designs en portfolio site. Probeer hier je inspiratie uit te halen en dan geheel opnieuw te beginnen.

Pepijn.

Edit:

Een linkje op je website naar je eigen admin panel vind ik ook overbodig, maak hiervoor gewoon een submap een en voer die in je url of een subdomein. Val je bezoekers hier niet mee lastig.

Edit:

WTF is dit? :S AAAAH. Haal dit uit je portfolio oid, want dit is echte geen goede reclame voor je "bedrijfje".
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W

Martiveen -

Martiveen -

08/05/2008 23:49:00
Quote Anchor link
nimtex schreef op 08.05.2008 19:27:
Martijn schreef op 07.05.2008 23:57:

klopt dat het waardeloos is maar het is voor de 1e nubjes die gaan webdesignen en een layout kopieren enzo. Het is slechts een klein beetje extra beveiliging. maar laten we terug op de achtergrond komen?? daar gingen mijn vragen echter over:P

Als die nubjes het voor elkaar krijgen om je hele layout te jatten, en vervolgens weer goed kunnen toepassen. Komen ze ook langs dat simpele javascriptje

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.