Review + browser check
Ik ben aanbeland bij de definitieve versie van de lay-out van BrightLite CMS. Na veel gedoe, heb ik de site werkend getest in: Internet Explorer 5, Internet Explorer 5.5, Internet Explorer 6, Internet Explorer 7, Firefox (2), Opera (8), Netscape (8) en Safari (3). Ik zou het fijn vinden als jullie even vertellen wat je van de lay-out vind en a.u.b. nog even een check willen doen, en even vertellen wat je besturingssysteem en browser(s) is/zijn.
Zo, dat was het verhaal, hier de link.
Mvg,
Jonathan
Alleen in IE6 valt de onderste streep beetje weg.
Zeker neit lelijk! In FF werkt het gewoon xD
Oké, bedankt!
Het probleem in Internet Explorer 6 is opgelost.
@Tommy:
Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
erg netjes. In firefox op ubuntu 7.04 is ook alles goed.
Oké, bedankt!
Doet het in Firefox 2.0.0.6. en in IE 7.0. Ziet er mooi uit.
Jij ook bedankt!
Vergeet straks niet het item 'screenshots' op de site te zetten he ;)
Jelmer loves screenshots
Opera 9.23 Windows XP Home edition server pack 2 doet ie het perfect!
Safari 3
Bedankt, screenshots komen erop hoor ;-)
@mebus:
Ook bedankt!
@pgFrank:
Bedankt!
Alleen vind ik hem iets te 'groot'.
Kan denk ik niet aan mijn beeldscherm(-resolutie) liggen (1280*1024).
Maar hij werkt perfect in FF2 en IE 6.
Bedankt, dat 'grote' komt erdoor omdat 'ie liquid is (meerekt met je scherm). Ik zal even nadenken, misschien maak ik 'm toch maar wat smaller.
Ik heb gekeken met een ff 2.0.0.6
De bedoeling van de center is perfect maar ik vind het steeds raar kijken (kan aan me liggen hé ;p )
Maar voor de rest mooi strak eenvoudig voor gebruik .. mooi zo..!
mvg
Heb even geen voorbeeldcode bij de hand... Ik meen me te herinneren dat Jan Koehoorn hier eens iets voor had gemaakt. (ben ik eigenlijk zelf ook naar op zoek ;) )
Ok, ik zal ff kijken en nadenken.
@pgFrank:
Alleen heeft Internet Explorer moeilijkheden met max-... en min-... Ik zal er even over nadenken.
Ik weet eigenlijk niet of het nou zo mooi is, ik vind het juist fijn dat de zaak nu liquid is. Ik kan wel evt. de marges (links en rechts) wat vergroten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Nice design!
Thx!
Jonathan, ik heb je vorige designs even opgezocht (kwam ik uit via google) en in vergelijking ziet deze er 20 keer beter uit, een hele vooruitgang dus!
Haha, bedankt!