Review + browser check
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Oké, thx!
@Robin, je bezoekers/klanten zien die pagina als eerst, er kan wel een nieuwe zijn, mar dat weet een bezoekers niet.
een beetje een blinden/slechtzienden lettertype en -grote is het wel
Dat je de layout doet via een tutorial vind ik niet zo erg, maar ik zou toch niet het LOGO rippen...
alleen een beetje ehh groot mischien,
verder erg jaloers;-)
gr Johan
Thx!
@wes:
Welke browser?
@lukke:
Dat logo is ook een tutorial, dezelfde site xD
@Johan Versteeg:
Wat vind je groot? Logo, topmenu, de blokjes links en rechts, de footer of ...
Voor de rest erg nette layout!
Voor de rest erg nette layout!
Blauw
Wit
Voor slechtziende of kinderen
Aangezien het een tutorial is is dat logo niet 'ORIGINEEL', van het design vind ik niet dat het echt geeft, maar als ik jou was zou ik een ander nieuw logo zoeken(kan ook op basis van tuts, maar meng er wat door elkaar ^^)
Ben ook alles aan het vernieuwen, en na al deze vernieuwingen. Komt ook de nieuwe website online. :D
Maar ik had al eens gezegt dat ik hem heel mooi vond.. ;)
Ja, ik maak de menublokjes morgen ofzo wel wat kleiner.
@Webmakerij:
Ook jij bedankt. Heb je argumenten, zodat ik het kan verbeteren? Want hier heb ik helaas niet zo veel aan.
@lukke:
$me = $inspiratieloos;
@robin:
Ok, zeg maar even als die on-line gaat.
@Sven:
Tja, ik heb maar wat gedaan wat ik er wel leuk uit vond zien. Als er meerdere mensen zijn die het echt niet vinden kunnen, (of iets minder mooi vinden,) ga ik maar wat anders bedenken.
goh wat zou je daar nou aan kunnen doen...
nee ik kom er ook niet uit, kan zijn omdat ik na de MBO gestopt ben met doorleren...
Staat je tekst-grootte in je browser niet op groot? Want in alle normale browsers, waar de tekst-grootte op normaal staat, ziet 'ie er goed uit. Ik heb 98 of 97 procent ofzo. 100 was te groot, 95 te klein.
je puntgroote is iig 13 of hoger, das voor web te groot
Maar als ik een vaste grootte doe, hebben mensen met een visuele handicap (mislukte ogen) er problemen mee, en ik wil juist dat iedereen de site kan gebruiken.
Maar goed ik zal me zelf wat toelichten.
Mijn eerste indruk was dus blauw; Hoe kom ik aan deze indruk. Ik zie allemaal blauwe vlekken links, rechts en boven in het scherm. Daarnaast hangt op een kwart van het scherm ook nog een lichtblauwe waas. Opvallend algeheel is dat er bij de grote blauwe vlekken links en rechts twee verschillende soorten blauw zijn.
Na vervolgens zag ik door mijn wimpers ook nog een partij wit, in dat wit bevonden zich dan die blauwe vlekken en zoiets dat leek op tekst.
Na ja dan mijn laatste indruk. Alles is groot. Het lijkt wel Duplo of het ook geschikt moest zijn voor kinderen onder de 3 jaar zodat ze zich niet verslikken.
Ik ben groot voorstander van padding en margin maar misschien gebruik je nu iets te veel.
als mensen een visuele handicap hebben kan je er apart iets voor maken, zet het gewoon standaard 'klein'
Verder erg netjes en overzichtelijk.. werkt in IE7, FF en Safari 3 voor windows