Review Cappucino Rotterdam
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
op de introsite dat als je met je muis over die 3 fotootjes beweegt,
het kroontje naar betreffende foto verspringt.. nu staat die standaard
op foto 1.. als je die nou naar foto 2 laat springen als je op foto2
komt..
niet echt belangrijk hoor maar misschien leuk experiment om te
kijken wat voor effect het achterlaat dan is het weer meer eender
met je menu..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S
Daar heb je wel een erg leuk punt! Ik ga eens kijken hoe realiseerbaar het is...
ik zie graag het resultaat..
Wat vind je er zo van Marvin? (en anderen ;))
Echt superstoer:D
ziet er leuk uit dat effect toch?
netjes netjes netjes..
was een klein detail maar het staat wel supercool hè
netjes gedaan hoor
Ja en ik vind het ook zeker wat toevoegen aan de volledigheid van het design...
Misschien er nog voor zorgen dat als je met je muis over webcam heen gaat dat het knopje ook net 1 px groter word ofzo...
Marien schreef op 13.03.2007 16:22:
Ben de afgelopen tijd bezig geweest met een leuk project, deze is nu zo goed als afgerond. De webcam moet ik nog even fixen maar dat gebeurt binnenkort!
Wat vinden jullie ervan?
www.cappucinorotterdam.nl
Alvast bedankt voor je commentaar!
Wat vinden jullie ervan?
www.cappucinorotterdam.nl
Alvast bedankt voor je commentaar!
Wel zonde dat je niet van tevoren naar de spelling gekeken hebt. Cappuccino is met dubbel p, dubbel c ;-)
Ik denk dat de eigenaren dat ook wel weten, maar zelfs op de ruiten van de koffiezaak staat het als "Cappucino" aangeduid. Tjah, wat doe je dan als professional? Je gaat ze heus niet zeggen dat ze het logo, het reclamemateriaal en de ruiten aan moeten passen?? :P
• Eerst uitzoeken hoe je het hoort te spellen.
• Dan voor de hand liggende spelfouten ook als domeinnaam registreren.
Ik heb ooit een site gemaakt voor Ruiter Dakkapellen ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
als zij dit bewust zo gekozen hebben IS het geen spelfout..
als iemand jann wordt genoemd door zijn ouders is de naam ook niet verkeerd geschreven..
edit: typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S
=> Er moet ook veel van mond tot mond reclame komen. Als ik hoor dat Cappuccino een leuk zaakje is, ga ik zoeken waar die precies zit. (met de internettijd en telefoonboeken enzo) En dan vind ik niets.. -> Lopen zij een klant mis. (niet dat ik liters koffie drink, dus veel zou het niet eens opleveren)
Maargoed, je hebt wel gelijk, en als zij de naam zo hebben gekozen, dan moet je dat maar accepteren. Wel een goed plan zoals Jan al aangaf om evt ook de juistgeschreven versie als domein te registreren.
Tuurlijk heb je een punt..
maar je vergeet de kant van de ondernemers met of zij die bewust gekozen hebben.. en natuurlijk, als het inderdaad een spelfout is.. ja dan is het heel erg slordig.. en een registratie van de spellingscorrecte versie is inderdaad wel handig..
maar als ik de site van marien bekijk vraag ik me af of hij de ondernemer is of gewoon de webdesigner van de site.. als hij de designer is heeft hij denk ik niet veel te maken met de onderneming, buiten de site om uiteraard..
Marvin schreef op 05.04.2007 23:51:
@jan..
als iemand jann wordt genoemd door zijn ouders is de naam ook niet verkeerd geschreven..
Dat zou betekenen dat ze eerst hebben gecheckt hoe je het schrijft en daarna bewust voor de verkeerde spelling hebben gekozen, en dat lijkt met uitermate sterk. Het klinkt als een zwaktebod.
Bij ons op school slingert een blad rond, dat Pyramide heet. Die verdenk ik van dezelfde fout. Zoek maar eens in de Van Dale. Het is echt piramide. Achteraf kun je dan zeggen dat je het bewust zo gedaan hebt, maar of het ook echt zo is ...
Wat ik wel kan doen is om een keer bewust het woord anders te spellen zodat je daar ook op gevonden word in google. (google is ook een spellingsfout :))
Ik snap dat je niet meer om de huisstijl heen kunt, maar ik zou ze in ieder geval adviseren om ook de correct gespelde domeinnaam te registreren ;-)
Dan moet je naast: cappucino ook cappuccino vastleggen en capuccino omdat het volgens mij evenvaak verkeerd word geschreven :)
Als je toch bezig ben, doe capucino ook meteen ;)
Quote:
Cappucino is een oud Italiaanse manier van schrijven en deze schrijfwijze is gekozen juist omdat hij vrij was in de domein namen!!! en hett is niet 'cappucino' maar het is 'Cappucino Rotterdam' en al schrijf je t iets anders dan nog kom je bij de goede site uit!!
Dus een bewuste keuze, geen zwakte bod of zoiets... Creatief met letters omgaan noem je dat!!!
Dus een bewuste keuze, geen zwakte bod of zoiets... Creatief met letters omgaan noem je dat!!!
Dus tot zo ver de reactie :D
Wordt het iets overzichtelijker