[Review] CoCuVe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Arwin  vdv

Arwin vdv

19/02/2007 17:51:00
Quote Anchor link
ik heb hetzelfde als Vincent: het menu staat helemaal onderaan de pagina.

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 19:00:41

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2007 17:55:00
Quote Anchor link
Ik heb de content van 600 veranderd naar 570, nu zou hij het toch echt goed moeten doen. :)

19/02/2007 17:58:00
Quote Anchor link
zeer mooi vormgegeven site hoor :)

PHP hulp

PHP hulp

Quote Anchor link
Dankjewel jeroen :)

Robert Deiman

Robert Deiman

Quote Anchor link
@Lotte
Ik zei niet dat dat de oplossing zou zijn he :P Vaakzijn dat soort dingen een probleem van de dimensies (afmetingen) van divs enzo. In dit geval schijnbaar niet, want het zou toch echt goed moeten zijn nu, als dat het probleem al was. Misschien is het een oude versie van IE die nog niet goed is met CSS. In IE 7 is het hier in ieder geval goed.

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2007 18:00:00
Quote Anchor link
Nou, ik zou verder echt geen oplossing weten. Die oude IE bekijkt het anders maar hoor :P

Vincent

Vincent

19/02/2007 18:02:00
Quote Anchor link
Hij doet het bij mij nog steeds niet..
Toch accepteert deze IE wel goed css volgens mij.
Gebruik deze laptop redelijk voor voor designen en nooit problemen mee gehad.

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2007 18:44:00
Quote Anchor link
Een vriendin van me had het probleem ook, en nu is dat opgelost bij haar. Bij jullie ook?

Luke Banning

Luke Banning

19/02/2007 19:23:00
Quote Anchor link
IE 6 is ie goed
IE 7 is ie goed
FF 2.0 is ie goed
Netscape is ie goed
Opera is ie goed
Safari is ie goed

Kortom lijkt overal goed te werken :)
Wel vind ik hem op mijn resolutie (1600x1200) wat... leeg aan doen voelen
Misschien dat dit komt omdat het menu niet mee rekt?
Voor de rest vind ik hem leuk en ook een goede kleur!

P.S.
Zal zo nog ff wat andere browsers testen als Safari @ the Mac, Konqueror en FF in Linux
Edit:

Mijn Linuxje heeft er vandaag geen zin in :(
Nouja, reïnstall hem binnenkort wel, maar vaak als die in FF goed is op de PC is ie dat ook in Konqueror & FF op Linux ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning

Aaa Trump

aaa Trump

19/02/2007 19:28:00
Quote Anchor link
Zeer netjes (in opera)

Hoe heb je die lijntjes onder en boven je menu items gemaakt? (of is dat gewoon een plaatje?)

Vincent

Vincent

19/02/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Ja het werkt hier nu perfect, gefeliciteerd :) wat heb je nou veranderd dat hij het deed?

Groeten, Vincent.

Nick Mulder

Nick Mulder

19/02/2007 19:30:00
Quote Anchor link
css...
Ff uit de vrije hand:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
.lijntjes-menu{
    border-bottom: 1px solid #000000;
}

Edit:

Nog ff uit haar bron:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<style type="text/css">
        #linklijst ul li{
            margin: 0;
            padding: 3px 0 3px 10px;
            border-bottom: 1px solid #4A2218;
        }
</style>
    <div id="linklijst">

<ul>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Home</a> </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Vergaderingen</a>
                    </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Ledenlijst</a>
                    </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Kookrooster</a>
                    </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Inkoop</a> </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Foto's</a> </b> </li>
                    <li><b><a href="http://www.bouterworld.nl/ex/cocuve.html">Recepten</a></b></li>

</ul>

</div>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2007 21:30:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 19.02.2007 19:30:
Ja het werkt hier nu perfect, gefeliciteerd :) wat heb je nou veranderd dat hij het deed?

Groeten, Vincent.

Ik heb de tip van Robert gebruikt. De content heb ik eerst heel smal gemaakt, en toen deed hij het goed. Toen ben ik langzaam (in stapjes van 10 px) de div weer breder gaan maken totdat hij het niet meer deed. Toen heb ik uiteindelijk van 570px 540px gemaakt. :)

Arwin  vdv

Arwin vdv

19/02/2007 21:36:00
Quote Anchor link
@Lotte, hij werkt nu ook bij mij perfect!

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2007 21:43:00
Quote Anchor link
Arwin schreef op 19.02.2007 21:36:
@Lotte, hij werkt nu ook bij mij perfect!

*maakt rondedansje door het kantoortje*
Voor het eerst dat mijn site het (bijna) meteen doet! Fantastisch al jullie reacties. Daar doe ik het voor ;)

Robert Deiman

Robert Deiman

19/02/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Mooi dat het nu overal werkt :) Ben wel benieuwd welke IE versie de personen waarbij het niet werkte gebruikten. Succes met je site in ieder geval Lotte!

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

19/02/2007 23:29:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, kun je alleen nog wat aan de kwaliteit van de plaatjes doen, door ze bijvoorbeeld als png op te slaan.

PHP hulp

PHP hulp

20/02/2007 08:56:00
Quote Anchor link
Arjan Schuurman schreef op 19.02.2007 23:29:
Ziet er goed uit, kun je alleen nog wat aan de kwaliteit van de plaatjes doen, door ze bijvoorbeeld als png op te slaan.

Maar als ik ze als .png opsla duurt het mij veel te lang met laden.

Frank

frank

22/02/2007 17:15:00
Quote Anchor link
alvast taart voor herjan... bijna zn 1000ste post ;)

ArendJan

ArendJan

22/02/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Nu komt er wat kritiek van mijn kant. ;)

*Vrijwel afbeeldingen zijn erg "vaag".
*Ik mis een welkomspraatje
*Kleuren zijn erg flets, de site oogt niet lekker fris en dat mag wel voor recepten
*Je hebt de schaduw volkomen verkeerd gebruikt, een schaduw kan mooi zijn, maar hier word het alleen maar lelijker.
*Het bovenste deel is duidelijk te zien op het onderste deel geplakt of andersom, links- en rechtbovenin zie je dat de aansluiting verkeerd is.

Al met al ben ik persoonlijk niet zo te spreken over je layout, het mag van mij wel wat frisser en fruitiger, wat meer kleur en een betere afwerking.

Gr.

ArendJan

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.