review! concept

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »
Frank

frank

13/03/2007 11:27:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van het volgende ontwerp? Kritiek, verbeterpunten ed zijn van harte welkom!!

http://www.frank-raterink.nl/concept

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 04:38:20

Bart van der veen

bart van der veen

13/03/2007 11:36:00
Quote Anchor link
- ruimte voor een banner mag je laten vallen, dat is niet echt professioneel.

- mis nog een beetje de relatie tussen alle delen.

- <title></title> is nog niet ingevult
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen

Frank

frank

13/03/2007 11:37:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 13.03.2007 11:36:

hoe zou ik voor een dergelijke relatie kunnen zorgen?

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

13/03/2007 11:39:00
Quote Anchor link
Ik vind de achtergrond storend, te druk naar mijn smaak. Die witte muur vind ik wel erg mooi staan!

Ik (als techneut) houd van rechte lijnen, duidelijke vakken, enz..
Daardoor lijkt je banner en je '(c) Frank Raterink' erg rommelig. Ze staan elkaar in de weg ofzo lijkt ut.. ook t.o.v. je header, is het menu iets breder en content vak nóg net iets breder..

Waarom de moeite om de bezoeker een groter lettertype aan te bieden? De meeste brouwsers (zeker voor de mensen die het nodig hebben) hebben een prima zoomfunctie waar jou functionaliteit nooit aan kan tippen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

Frank

frank

13/03/2007 11:42:00
Quote Anchor link
even voor de duidelijkheid: het ontwerp is als een soort product bedoeld. Vandaar het rode 'kaartje' ©frank raterink (wat je dus ook wel bij kleding ziet), de streepjescode en het afknipstrookje.

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

13/03/2007 11:43:00
Quote Anchor link
In dat geval zou ik ut 'rode kaartje' aan de rechter kant plaatsen, staat het niet in de weg van je banner ruimte.. of de banners juist naar rechts verschuiven..

Pim Vernooij

Pim Vernooij

13/03/2007 11:43:00
Quote Anchor link
Ik zie knoppen om de font grootte aan te passen, maar je layout is nog gemaakt met tabellen. Beetje omgekeerde wereld denk ik; Wil je een goed toegankelijke site hebben, dan is de eerste stap een 'schoon' css layout. Lees wat over semantische opmaak, dan weet je wat ik bedoel :)

Om de letters te vergroten en de achtergrond te wijzigen is niet per sé een refresh nodig. Dit kan je uitvoeren met JavaScript. Op het moment dat de gebruiker geen JavaScript heeft, moet je de pagina pas laten refreshen.

Verder vind ik je site oké. Het menu mag van mij wat minder. Je hele site is redelijk strak, en dan ziet je menu er ineens erg rond en wat amateuristischer uit. Het is ook wat te hoog vind ik.

Misschien is een apart header beeld per verschillende pagina een idee? Het 'merkje' links onderin je pagina vind ik erg leuk bedacht!

Winkie

winkie

13/03/2007 13:06:00
Quote Anchor link
het merkje is idd een leuk ding; ik zou hem wel rechts plaatsen, wat Pholeron ook al zei.

Het menu moet aangepast worden; het is zoals Pim al zei een niet-samenhangend geheel; het staat 'los' van de rest van de site, en dat is natuurlijk niet wat je wil met een menu.

En de achtergrond-change: leuk, maar ik zou het niet in de body neerzetten. misschien onder elkaar naast de body aan de linkerkant ofzo. en de eerste achtergrond zou ik iets subtieler plaatsen, met een percentage ofzo.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/03/2007 13:13:00
Quote Anchor link
De a A A vind ik beetje onzin.. Volgens mij is in elke willekeurige browser de + en - daarop ingesteld.. Of Ctrl+plus/min.

Thijs X

Thijs X

13/03/2007 13:20:00
Quote Anchor link
Vind achtergrond patroon beetje erg druk vooral als je hogere resolutie hebt word je nogal gek als je er naar kijkt. Oogt niet echt prettig iig.

Menu is erg simpel, zou mooier zijn als je alleen het menu helemaalzou doortrekken tot de zijkanten van browser scherm denk ik.

Oh zie nu pas dat je achtergrond ook kan veranderen, dan zou ik standaard voor een iets rustigere achtergrond gaan ipv gelijk een drukke.

Bart van der veen

bart van der veen

13/03/2007 15:53:00
Quote Anchor link
frank schreef op 13.03.2007 11:37:

is een beetje moeilijk uit te leggen, dus we hebben ff een voorbeeldje gemaakt

Afbeelding

je hoeft er verder niets mee te doen, het is gewoon een eigen variatie op.

Thijs X

Thijs X

13/03/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit bart!
Alleen zou die schaar in het menu iets meer naar links plaatsen zodat het ook echt overeen komt met dat puntje van de bladzijde

Frank

frank

13/03/2007 17:46:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 13.03.2007 15:53:
frank schreef op 13.03.2007 11:37:

is een beetje moeilijk uit te leggen, dus we hebben ff een voorbeeldje gemaakt

Afbeelding

je hoeft er verder niets mee te doen, het is gewoon een eigen variatie op.

wauw.. dat ziet er idd best gaaf uit... daar ga ik vanavond eens mee stoeien!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door frank

Frank

frank

13/03/2007 17:48:00
Quote Anchor link
btw.. dat omgevouwen hoekje? is dat met photoshop gemaakt?

Bart van der veen

bart van der veen

13/03/2007 23:35:00
Quote Anchor link
frank schreef op 13.03.2007 17:48:
btw.. dat omgevouwen hoekje? is dat met photoshop gemaakt?

nou fireworks eigenlijk, het is plaatje van het internet (sxc.hu) en dan ff zoeken op corner en paper oid, en dan laat je je geest de vrije loop.

PHP Newbie

PHP Newbie

13/03/2007 23:59:00
Quote Anchor link
Ik mis inderdaad ook het geheel een beetje en vind de site niet lekker om naar te kijken.

Dat komt vooral door die achtergrond, want als ik de achtergrond op grijs in stel bevalt het me een stuk beter...

Quote:
s dfasdf asdf asdf asDF
ASDfasdfasdfasdfasdf asdf asdf asdf asdF
ASdf asdf asdf asdf safd asf as
DF Asdf asdf
ASD Fasdf asdf asdf asdf as
FD ASdf as
DF Asdfasdf asdf asd fasdf asD
F ASdf asdf
ASFD as

DF AS

ds

DFASD
AS

a

dfsdf

Misschien moet je even een bezoekje brengen aan www.lipsum.com ;-)

Ponzi

Ponzi

14/03/2007 07:52:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi en overzichtelijk uit. Goed werk, zou ik zeggen.

Ben trouwens altijd fan van websites waarvan de titel 'Untitles Document' luidt ;-p !

Rudie dirkx

rudie dirkx

14/03/2007 08:59:00
Quote Anchor link
lettergrootte en achtergrond kan je met javascript on-the-spot instellen zonder pagina reload. Je kan met javascript ook een cookie maken, dus kan je het zelfs opslaan. Stukje gebruikersvriendelijker denk ik.

Misschien moet je er iets op zetten eerst, ik vind het namelijk een beetje leeg...

- -

- -

14/03/2007 10:35:00
Quote Anchor link
@Bart: ik vind juist dat dat menu wel wat heeft in de header, en nu haal jij het eruit :P Dat idee van dat hoekje is wel mooi. Ik zou alleen niet de hele content net zo breed maken als de header. Ik zou toch voor zoiets gaan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
+----------------------------------------------------------------+
|         .                                                      |
+---------+------------------------------------------------------+
          |                                                      |
       +--|                                                      |
       |  |                                                      |
       +--|                                                      |
          +------------------------------------------------------+

Bart van der veen

bart van der veen

14/03/2007 12:24:00
Quote Anchor link
over smaak valt niet te twisten, laten we maar zeggen

Ponzi

Ponzi

14/03/2007 13:25:00
Quote Anchor link
Ook nog wat meer padding langs de zin 'U bevindt zich hier:' lijkt me geen slecht idee ;-) .

@ Bart: heel juist !

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.