[Review] D-Design
Ik heb een portfolio site voor mezelf gemaakt.
Klik:D-Design
wat vinden jullie van deze site?
*er is een 2de layout, zie rechts boven*
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen
En voor dat tekstvakje moet je wat margin gebruiken, ook zou ik dit een andere kleur geven zodat het wat meet bij de layout hoort.
Verder zeer leuk idee, alleen zou ik de kleur zwart ten allertijden mijden! Zwart is nu eensmaal een kleur die bezoekers niet graag zien en zelfs kan afschrikken als dit teveel word gebruikt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt,
leo.
Bij FF echter ook een probleem. het menu is heel raar over de header heen geplaatst. ik weet niet of dit je bedoeling is.... maar het ziet er niet zo netjes uit. ik zou het menuwat naar beneden doen.
in de header staat clean.... als ik daarop klik gaat het menu dwars door een logo heen bovin.
misschien de site wat meer bekijken met andere explorers en ik zou de menu's wat aanpassen.
Kleurgebruik en orginaliteit is goed.
Good luck!
Waarom alleen het menu in Times?
Het geheel is erg zwart en leeg.
Je clean design is mooier en doet minder pijn aan mijn ogen (ook hier meer padding)
Is je site in het Nederlands of in het Engels?
De velden bij contact misschien even groot maken als die box die er omheen zit?
Zo'n grote copyright is lelijk echt waar.
met zulk taalgebruik gaan mensen denk ik geen 750 euro voor een design betalen :P
ik vind dat menu links niet echt mooi... verder wel een design wat je niet echt vaak ziet dus wel origineel :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen
ik heb de site een klijn beetje aan gepast en gekeken naar julie opmerkingen.
bugs zijn gefixt zoals het logo op de clean style valt nu niet meer door het menu,
de domme text is weg gehaald:P
hoewel ik niet weet wat leo bedoelde met de kleur van het text vak ofzo.
en @leo : omdat het zwart er in zit heb ik dus dat 2de layout gemaakt;)
Want het ziet er zoo in het midden ook errg leeg uit.
neej dat kan ik niet maken voor de mensen met een kleine beeld resolutie
Daar kun je goed CSS voor gebruiken...
width: 80% ofzo? ;-)
Wat ik overigens leuk vind om te zien is dat ik zie dat jij veel verstand hebt van css en allerlei leuke effecten daarmee, alleen kun jij er niet goed mee overweg. Probeer het rustig te houden....
In beide versies krijg ik of een horizontale balk die bij scrollen niets nieuws zichtbaar maakt, en bij die andere geldt hetzeflde, maar dan verticaal.
En waarom Times New Roman? Lijkt nu een beetje alsof het nog niet helemaal af is.
De titel van de pagina blijft hoe dan ook 'home page'. Beetje jammer, aangezien vooral de Windows gebruikers aan de hand van dat stukje tekst kunnen zien welk knopje in hun taakbalk jouw website opent. Niet te vergeten wat er op de bookmarklink komt te staan, en met welk titel je webpagina's in Google zullen worden opgenomen.
de site is 1 en al css :P:D ;)
@arendjan
:S:S hoezo vind je het een romeltje?? :S
in plaats van dat je zegt dat het een romeltje is zeg dan welke browser je gebruikt en wat je zoal romelig vind en wat ik beter zou kunnen doen
Ja dat bedoel ik ja...
Als de site een en al CSS is, kun je voor de content denk ik ook wel de width meegeven?
Zo ziet iedere bezoeker het op een fijne manier ;-)
En inderdaad wat Jelmer al zegt, wat is het nut van de horizontale scrollbalk.
En de kopjes (Welkom op D-Design enzo) mogen inderdaad wel een ander lettertype.
goed oog voor detail die pagina tietel:) had ik zelf nog niet eens gezien
@luke
ik had die kopjes een letter type gegeven "Original Garamond BT" maar scheinbaar is dat geen standaard letter type :( jammer wand ik vond ze zelf erg mooi maarja, wat zou anders een mooi letter type kunnen zijn?
en die horizontale scrol bar weet ik nog geen oplossing voor ben ik nog voor aan het zoeken :)
Denk dat hier wel sites over zijn waar aanraders staan ;-)
Ik ga nu maar naar school
ik heb de letter types veranderd naar: Comic Sans MS,
die vond ik wel mooi.
zijn er verder nog opmerkingen over de site dingen die veranderd
En een tip, zwart + wit + groen = pijn aan mijn oogjes.. vind het wel jammer dat je niet meer met kleuren bent gaan experimenteren, maar dit is toch ook een kwestie van smaak (wel pijnlijke smaak, maar ach..)
Dus ik zou toch nog even wat drastische veranderingen doorvoeren, ik vind dit namelijk nog niet zo geweldig..
Btw, nu kijk ik door mijn designers bril, de vorige keer had ik mijn scripting/code bril op.
edit Heb een heel foute foute ontdekt.. ik weet niet of je dislectie hebt, maar ik wijs je er even op.
Quote:
Dit word de nieuws pagina
01-01-2007
en die zal zo worden in gedeeld
02-01-2007
alle nieuws in klijne stukjes
03-01-2007
01-01-2007
en die zal zo worden in gedeeld
02-01-2007
alle nieuws in klijne stukjes
03-01-2007
klijne bestaat niet, kleine wel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo
jah ik heb dislectie :( :P
@webmakerij
waar slaat dat nou weer op??
ik heb nog nooit een website van jou gezien ik wil nog wel eens zien wat voor slordige site's jij hebt
Edit:
dat Markei.nl van jou is echt geweldig wouw je zeggen:S haha:P
dat Markei.nl van jou is echt geweldig wouw je zeggen:S haha:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen