[review] dutchgimpers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leendert

leendert

20/01/2007 19:17:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben eergisteren begonnen met een site over GIMP.
De enige Nederlandse website volledig over GIMP en met forum, tutorials enz.

De website draait op het cms-systeem Guppy. Zullen de meeste wel niet kennen maar het is een gratis cms systeem die geen gebruik maakt van mysql.

Ik heb een paar aanpassingen gedaan en zelf een skin gebouwd.

Wat vinden jullie er zo van? tips?

En misschien is GIMP ook wel interresant voor de webdesigners hier die geen genoeg geld voor Photoshop hebben of tot nu toe illegaal Photoshop gebruiken.

Ik sta open voor al het commentaar!

link: http://www.dutchgimpers.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leendert

PHP hulp

PHP hulp

18/02/2025 23:23:32

Leo

Leo

20/01/2007 19:26:00
Quote Anchor link
Een link zou handig zijn.

Leendert

leendert

20/01/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Chef schreef op 20.01.2007 19:26:
Een link zou handig zijn.

id :p er bij gezet

Danny K

Danny K

20/01/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Je kon hem ook uit de topic titel halen.. Verder kijken dan je neus lang is..

Lukke

lukke

20/01/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Zeer overzichtelijke en rustige site.

Zijn er meerdere admins??
Anders vind ik het nogal onproffesioneel dat er een link admin in je menu staat..

Ik zou het plaatje boven je menu's eventueel nog aanpassen, een overlay met schuine strepen ofzo.

Heb het volste vertrouwen in dat deze site indien genoeg reclame een succes kan worden!

Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Even buiten het design:
Ik mis een een beetje de intoductie voor niet GIMP gebruikers.
Ik ken bijvoorbeeld het programma niet, weet nu aan de hand van de website dat het een beetje photoshop-achtig is. In je voorpagina-tekst zeg je al dat je niet GIMP gebruikers wil stimuleren het programma te gebruiken. Echter zie ik alleen maar een aantal tutorials. Ik heb op het eerste gezicht nu niet het idee van "Dat is echt interresant, laat ik dat NU downloaden".
Conclusie: Vertel waarom ik GIMP zou moeten downloaden (evt. met het oog op Photoshop gebruikers".

Let Op! dit is enkel mijn mening!

Edit:
Nieuwspagina:
Quote:
We zijn nu online op www.dutchgimpers.nl!
Dank aan het hostingbedrijf: Everyone's Internet
die deze site sponsord!
Is sponsort dacht ik...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/01/2007 19:34:00
Quote Anchor link
Wil je hier meningen over alles of enkel de tekst. Ik kan eigenlijk geen mening geven over het design en het systeem omdat je het niet zelf hebt gebouwd.

Leendert

leendert

20/01/2007 19:38:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

@lukke: er zijn 2 admins, maar het is inderdaad beter dat die link weg gaat
en ik zal kijken of ik nog wat met de banner kan doen

@Raymond: inderdaad een goed idee, ga ik ook aan werken

@jurgen: Ik heb de layout wel zelf gemaakt.
ik ben nu bezig met een plugin te scripten: een gallery

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

20/01/2007 19:42:00
Quote Anchor link
Ik vind het een erg nette site.
En ik denk dat je het wel eens druk zou kunnen gaan krijgen daar.

succes

KLaasjan

Leendert

leendert

20/01/2007 20:18:00
Quote Anchor link
Als er genoeg mensen registreren wel ja ;)
Het lastigste is nog het reclame maken :(

ArendJan

ArendJan

20/01/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen even op de layout in en dan merk ik dit op:

-Eentonige (minder-aantrekkelijke) layout
-Weinig onderscheid tussen menu/tekst/e.d. (mag wel wat meer met kleuren gedaan worden)
-Ik zie weinig ondersteunende afbeeldingen etc.
-Teksten kunnen beter (hoeft niet tussen elke regel een witregel,let op typfouten)
-Header kan veel leuker,frisser

Ga wat meer spelen met kleur/afbeelding/contrast...

Succes!
ArendJan

Leendert

leendert

20/01/2007 20:48:00
Quote Anchor link
@arendJan:

layout heb ik eigenlijk bewust eenvoudig en rustig gehouden. Ik kijk het even aan of meerdere dit niet mooi vinden want veel houden juist van een rustige layout.

aan de banner word gewerkd;) teksten ook.

bedankt voor je tips!

20/01/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Tot exact 152px van boven komt de site helder duidelijk goed doeltreffend over. Daarna ben ik de weg kwijt.
Ik zie te veel boxjes, kan geen onderscheid maken wat belangrijk is en wat niet.

Je tutorials menu is een waanzinige gekte van lettertypes, grotes en effecten.

Voor een site met zo'n grafisch onderwerp had eigenlijk wel iets meer gemogen.

De hoofdtekst van je site is duidelijk leesbaar en bespeur ik daar padding? Ja echt waar (maar het mag nog wel wat meer)

Als ik mij nu registeer, wat heb ik dan? De jackpot? Een miljoen. Ik zie geen nut van de registratie en denk ook dat het prima zonder kan.

Ik zelf heb een hekel aan text met een lijntje erboven en onder.

Ik vind het idee van de site trouwens erg goed en orgineel. Alleen mis ik nog een hele grote link naar Gimp.org

Vincent

Vincent

20/01/2007 20:57:00
Quote Anchor link
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

Leendert

leendert

20/01/2007 20:59:00
Quote Anchor link
@webmakerij:
Jij weer met je padding :D

Als je, je registreer heb je toegang tot het forum! kan je vragen stellen aan andere leden en creaties laten zien, meedoen met wedstrijdjes, tutorials schrijven....

Op het forum heb je (later, nu nog niet) ook toegang tot andere tips, info en bronnen.

verder ga ik met je tips aan de slag! Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leendert

Leendert

leendert

20/01/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 20.01.2007 20:57:
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....

Bij mij trilt er niks ;) Maar komt misschien omdat de grote verandert van
de tekst, ik ga dat nu ook gelijk maar wijzigen.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/01/2007 21:19:00
Quote Anchor link
het zal wel weer eens aan miojn liggen maar de site is te breed..
k haat t om constant van links naar rechts te moeten want daar heb k, volgens mijn, geen scroller voor.
voor de rest over de inhoud van de content

Quote:
Nog nooit GIMP gebruikt? Leer de basisbeginselen hier: http://willempen.org/gimp/ of in de officiele Nederlandse handleiding: http://docs.gimp.org/nl/

zet die basisbeginselen op je eige site dat is veel aantrekkelijker voor de bezoekers denk ik.. want k heb ook het liefst alleen mischien een ps tut, google en ps zelf onder m'n balk

voor de rest weet k niet waarom k nou GIMP zou kiezen als je photoshop kan hacken

en die link van forum is irritant..
ik wil er wel heen en dan zie je daar nog eens dat je geregistreerd moet zijn..
haal dan gewoon die link weg als je niet ingelogd bent of laat de leden ook de forum berichten lezen en niet kunnen replyen

Leendert

leendert

20/01/2007 21:28:00
Quote Anchor link
@nico,
Welke resolutie heb jij dan?

basisbeginselen zullen wel op de site komen maar dan zal ik eerst wat tijd vrij moeten maken om een handleiding te schrijven.

Photoshop kost ongeveer 1000 euro, is best veel terwijl ik nog niets tegen gekomen ben wat ik wel op Photoshop dee maar wat ik nu niet meer kan doen. Andere voordelen van GIMP: de gratis scripts, veel minder geheugen nodig dan Photoshop, ook voor linuxgebruikers...

Hmm ik zie het irritante van de forumlink niet, moet je maar registreren ;)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Vind het een leuk idee, en kom zeker nog een keer kijkje nemen. Maar is er ook een mogelijkheid om die plugin uit te schakelen?

Leendert

leendert

20/01/2007 22:21:00
Quote Anchor link
Nee, die plugin regelt het ledensyteem. Het standaart ledensysteem van Guppy stelt namelijk niet veel voor.

Trouwens leuk dat je geregistreerd ben!

Ik hoop volgende week nog wat tutorials te maken dus dan heb je ook weer wat te doen ;)

Leendert

leendert

22/01/2007 12:26:00
Quote Anchor link
Okj,
het volgende heb ik nu al gedaan:
- admin link in menu weg gehaald.
- nieuwe kop word gemaakt door leden via forum
- effect dat de letters van de tutorials bij mouseover groter worden weg gehaald.
- aan de layout ga ik zelf nog wat sleutelen
- ik ga zo snel mogelijk een beginnerscursusje schrijven

Iedereen bedankt voor de tips!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.