[review] Elektronica webwinkel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

29/04/2011 14:34:35
Quote Anchor link
Aangezien ik niet de beste designer ben heb ik het design van mijn nieuwe webshop uitbesteed aan iemand anders. Nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden zodat het nog aangepast kan worden...

Klikkerdeklik

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 10:08:47

Dennis meijer

dennis meijer

29/04/2011 14:47:09
Quote Anchor link
De layout vind ik er gaaf uitzien...

ALLEEN: pfff die lange lijn naar onderen:S

Daar zul je een oplossing voor moeten vinden want dat is gewoon lelijk:P

Voor de rest ziet die er lekker uit.

Daniel O

Daniel O

29/04/2011 14:51:14
Quote Anchor link
Vind het nogal ... eh grijs. Ik zou een verzoek doen om er wat meer kleur in te brengen. Strak is prima, maar dit is een beetje doods. Verder is het optisch een beetje vervelend dat de linker en rechter kolom niet lijnen met de kop.
Verder ziet het er prima uit.

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

29/04/2011 15:07:46
Quote Anchor link
Erg grijs en zwart. Ik zou iets meer spelen met kleuren, hoewel dit er natuurlijk erg strak en zakelijk uit ziet.

De dikke lijn om dat zoek-formulier vind ik echt te dik. Misschien kan je nog iets doen met wat meer ronde vormen?

Verder: ziet er goed uit!

Maarten PHP

Maarten PHP

29/04/2011 18:44:47
Quote Anchor link
categorieen en winkelwagentje vakken wat langer

Joris van Rijn

Joris van Rijn

29/04/2011 18:47:45
Quote Anchor link
Ik weet niet, maar het geeft mij het 'webshop' gevoel niet.
Ik denk dat het heel erg zou helpen op er iets meer icoontjes door heen te gooien!

Jordy nvt

Jordy nvt

29/04/2011 21:05:02
Quote Anchor link
Ja, ben het zeker met Joris eens.

Verder zou zo'n flash banner misschien wat kunnen doen, zoals bij bol.com ofzo. Dat brengt al veel meer leven in de website.

Mark Tielemans

Mark Tielemans

29/04/2011 22:10:04
Quote Anchor link
Die middelste bar die ver naar onder door loopt wordt wss gevuld met variable content?

Hoe dan ook lijkt mij dat je die beter in een een div met overflow auto kunt zetten kunt zetten, zodat die pagina scrollbars krijgt. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak, veel mensen hebben dat liever niet. Ik vind het als gebruiker fijner omdat alle links links boven en rechts binnen mijn bereik blijven, zonder dat ik terug naar boven hoef te scrollen bij lange pagina's.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/04/2011 09:52:31
Quote Anchor link
Opmaak: Erg strak en zakelijk. Ikzelf vind het mooi, maar ik denk dat het net iets té is voor potentiele kopers.
Ik zou de kop waar nu duum.nl staat vervangen door een afbeelding, of in ieder geval iets van lijnen of andere vulling, is nu een beetje leeg
Bijvoorbeeld:
Afbeelding(van google-afbeeldingen, ik weer niet of er auteursrecht op zit
Wat me verder opvalt is dat je voor €2000,- in je winkelwagen hebt zitten, en bovenin staat: totaalbedrag €203,-
Gewijzigd op 30/04/2011 09:54:55 door Tobias Tobias

- Mark -

- Mark -

30/04/2011 15:17:09
Quote Anchor link
13 in een dozijn om eerlijk te zijn. Het is zeker niet lelijk, ik heb veel slechter gezien. Maar de gemiddelde template die je kan kopen voor een paar euro ziet er moderner en frisser uit dan dit naar mijn menig.

Bram Boos

Bram Boos

30/04/2011 21:55:54
Quote Anchor link
Allen bedankt! Hier heb ik veel aan, ik heb de verbeterpunten doorgemaild en ik laat volgende week een logo ontwerpen... Ik houd jullie op de hoogte!

Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 14:12:58
Quote Anchor link
Ik heb net het logo binnen: http://duum.nl/duum2.jpg

Wat vinden jullie ervan en past het bij de layout?

Maikel  B

Maikel B

06/05/2011 14:19:34
Quote Anchor link
Logo ziet er leuk uit. Goed dat er al meer kleur in zit.
Misschien een idee om nu in je layout ook op sommige plekken die gele kleur van het logo terug te laten komen. Dat geeft dan alleen gelijk een wat frissere look.

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 14:21:20
Quote Anchor link
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason
Gewijzigd op 06/05/2011 14:22:09 door Jason van der Zeeuw

Michael -

Michael -

06/05/2011 15:44:41
Quote Anchor link
Jason van der Zeeuw op 06/05/2011 14:21:20:
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason

Bij 't logo dacht ik gelijk aan tandwielen. Dan past 't wel weer bij elektronica.
Vind 't wel een leuk simpel logo. Inderdaad die geel ook gebruiken in je website.

Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 18:09:45
Quote Anchor link
Die zogenaamde 'tandwielen' moeten een verbining in een elektronica circuit voorstellen...

Jordy nvt

Jordy nvt

06/05/2011 18:14:34
Quote Anchor link
Je zou kunnen overwegen om in het logo duum.nl op te nemen in plaats van alleen duum. Dat zie je namelijk vaak, zoals bij wehkamp.nl of bol.com.

- Mark -

- Mark -

06/05/2011 18:17:00
Quote Anchor link
Het logo is niets zeggend naar mijn mening. Als ik moest gokken wat het was dan zou ik inderdaad richting ketting/vreemde worm denken. Ik ben op papier elektricien maar ik zie de link niet echt. De naam is lekker kort maar helpt voor de rest niet echt mee.

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 20:11:03
Quote Anchor link
de naam duum is inderdaad wat vreemd,
maarja als je bijv wehkamp.nl hoort(om maar even wat te noemen :P)
dan denk je in eerste instantie ook niet meteen aan kleding o.i.d.

Je zal er altijd voor moeten zorgen dat je naam bekend word, dan is dit een heel makkelijk te onthouden naam. Dus de naam maakt niks uit

Maar weer even terug over het logo..
Probeer het beeldmerk nog wat duidelijker te maken, probeer er dingen in te verwerken die mensen in het alledaagse leven tegenkomen bij elektronica, bijv. een stekker, elektriciteit, kabels... een elektronica circuit is wel erg ver gezocht! Mensen moeten bij het beeldmerk meteen denken aan elektronica, dat is tenslotte het doel van een beeldmerk...
Gewijzigd op 06/05/2011 20:15:45 door Jason van der Zeeuw

Joey Drieling

Joey Drieling

06/05/2011 20:29:41
Quote Anchor link
Tandwielen doen mij denken aan een meganisme/meganika, niet elektronica.
Gewijzigd op 06/05/2011 20:30:33 door Joey Drieling

Bram Boos

Bram Boos

09/05/2011 16:00:07

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.