[review] FrontPage

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:12:39
Quote Anchor link
Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik de laatste tijd druk bezig geweest (en nu nog steeds) met een groot project. Nu ben ik een lay-out aan het maken om te laten zien wat de software kan. De bedoeling was om een fris, modern en overzichtelijke website te bouwen maar dat is naar mijn mening goed mislukt. Maar aangezien ik niet zo'n grafisch talent heb wil ik graag jullie mening en verbeteringen horen voor de website.

Het maken van een lay-out doe ik meteen in de browser zonder Photoshop en dergelijke programma's.

Graag de naam van de site niet noemen i.v.m. Google...

Linkje
Gewijzigd op 10/12/2010 23:03:54 door Bram Boos

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 15:55:58

Niels K

Niels K

10/12/2010 20:19:18
Quote Anchor link
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. Het spijt me maar heb er even geen andere woorden voor. Ik kan e.v.t wat voor je designen voor een relatief lage prijs? Of weet ook nog wel paar mensen die goed zijn ( ja beter als mij ) en dit ook voor weinig geld doen ( 75 - 100 euro ).

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/12/2010 20:23:07
Quote Anchor link
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

On-topic: probeer wat meer detail aan te brengen, gebruik niet van die loeigrote letters (rechterkolom) en gebruik minder felle kleuren (alhoewel ik denk dat slechtzienden en kleurenblinden er wel blij mee zullen zijn...)

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:30:09
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 10/12/2010 20:23:07:
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

Dan ben je zeker ook blij dat alleen leerkrachten enzo er mee te maken hebben en de leerlingen voor de ELO een andere naam gebruiken die makkelijker is te onthouden ;)

Alsof IT's learning, Magister, Pharnassys enz. simpele namen zijn :-)

Jens V

Jens V

10/12/2010 20:56:27
Quote Anchor link
Eerlijk Bram, zo geweldig vind ik hem ook niet. De kleuren zijn te saai. Je gebruikt voornamelijk wit in combinatie van drie verschillende tekstkleuren. De letters aan de rechterkant zijn te groot. Probeer eens wat meer kleur in je layout te brengen. Probeer eens wat meer in de trend te werken van je eigen website?

Jens

Aad B

Aad B

10/12/2010 21:59:58
Quote Anchor link
Is dit een grap??
Ik vind altijd dat reviews hier afgezeken worden, het is nooit goed en iedereen is altijd van mening dat de kleuren niet kloppen en het design anders moet maar dit....??

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 23:03:21
Quote Anchor link
Ja sorry jongens, 1 april. Nee even serieus, ik zag zelf ook wel in dat het ÜBERLELIJK was maar ik wist niet meer waar te beginnen.

Ik ben ondertussen al even bezig geweest en heb besloten met het logo te beginnen en heb besloten 2 kleuren te gebruiken; blauw en oranje. En heb 2 pijlen erbij gemaakt. Die staan voor de in- en output van de gebruikers ;)

Afbeelding
Gewijzigd op 10/12/2010 23:04:47 door Bram Boos

Aad B

Aad B

10/12/2010 23:19:44
Quote Anchor link
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 10:56:30
Quote Anchor link
Aad B op 10/12/2010 23:19:44:
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT

Het gaat om het design niet om de naam. Je kunt van phphulp ook phppulp maken dusjah...

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:57:52
Quote Anchor link
niet zo mooi logo

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:01:59
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo

En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:14:17
Quote Anchor link
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
niet zo mooi logo

waarvoor is het

Jelmer -

Jelmer -

11/12/2010 11:27:29
Quote Anchor link
niet zo mooi logo

Dat dus. Het ziet er heel onprofessioneel uit. Ik denk dat het komt omdat het 3 losse dingen zijn. Je hebt die pijltjes, die in een soort kliederige stijl zijn. Dan heb je die drie blauwe letters, waarvan ik het lettertype bestwel slecht vind, en dan heb je 'each', dat weer in een andere kleur, een ander lettertype is. Drie losse elementen die al erg gescheiden waren door de drie verschillende stijlen, en dat heb je benadrukt door ze drie verschillende kleuren te geven. Probeer eens iets meer een geheel van je logo te maken, een echte eenheid, een logo.

Je mag wel twee losse delen hebben, zie bijv. Twitter. Die heeft tekst en het vogeltje. Maar daarvan is het zo dat het stiekem twee logo's zijn. De tekst 'twitter', zoals het is opgemaakt, is een logo op zichzelf. Het vogeltje ook. Bij jouw logo is dat niet het geval. Geen van die drie elementen kan je eruit halen en op zichzelf bekijken, dan nog steeds jouw naam erin herkennen.

Wouter J

Wouter J

11/12/2010 11:28:10
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor is het

Misschien voortaan eerst het topic lezen voordat je weer een nutteloze post plaatst.

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:28:21
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 11:14:17:
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
niet zo mooi logo

waarvoor is het

Elektronische Leer Omgeving
Leerling Volg System
Content Management System

Dus 3 aparte pakketten...

Trouwens, de Elektronische leer omgeving heeft een andere naam die voor leerlingen makkelijker te onthouden is. De naam huidige naam is de verkoopnaam en zo zal die ook geregistreerd worden in het handels register...

Ik heb het logo ook iets veranderd:
Afbeelding
Gewijzigd op 11/12/2010 11:29:12 door Bram Boos

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:29:55
Quote Anchor link
het spreekt me niet aan

Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 11:44:31
Quote Anchor link
I vind logo al een ferme verbetering!

Moe BE

Moe BE

11/12/2010 12:50:11
Quote Anchor link
Is er eigenlijk al iets meer te zien dan enkel het logo?

Volgens mij kan je best een designer onder de arm nemen, want van enkel dit logo ga ik al lopen nog voor ik de rest heb gezien. Sorry hoor!

Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 22:45:05
Quote Anchor link
Nou, weer bezig met de site geweest: klik

Nog niet af maar wat vinden jullie er tot nu toe van??

11/12/2010 22:51:30
Quote Anchor link
Ziet er al een heel stuk beter uit. Contract van tekst kan wel wat beter. Misschien wat minder opgepropt ook?

Niels Kieviet op 10/12/2010 20:19:18:
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. (...)

Ahum?
'Het is in een browser gemaakt dus het ziet er niet uit.' Dat zeg jij ongeveer. Maar dat zou dus betekenen dat ook gewone websites, die in photoshop zijn ontworpen, ontwikkeld zijn met html en css en getoond, dus gemaakt door de browser er niet uitzien.
Er zijn bepaalde stromingen die zeggen dat je juist in de browser een website moet maken, aangezien je niet iets maakt als een flyer, waarvoor je bijvoorbeeld illustrator kunt gebruiken.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/12/2010 23:43:01
Quote Anchor link
Ik heb even je broncode bekeken en ik zie dat je je logo hebt opgebouwd uit een <h1> en een <h2>. Lijkt me toch echt dat je daarmee de plank behoorlijk mis slaat hoor.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div id="logo">
   <h1>.....</h1>
   <h2>..</h2>
</div>
Gewijzigd op 13/12/2010 21:28:31 door Ozzie PHP

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.