Review funny-face.nl
Mijn site Funny-face.nl krijgt steeds meer vorm. Daarom zou ik graag jullie reacties erop willen weten. Wat kan er beter/duidelijker/mooier/etc..?
Gr.
Sebas
Best mooi ( opzich ), alleen VEEL te smal!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
edit:
Waarom een deleteknopje als je niet admin bent? if(heteenadminis) { echo 'plaatje';}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
Lol. Onveilige website :')
Edit:
mja ik wil geen zeur zijn of vervelend overkomen, maar heb nog eens verder zitten kijken, maar zag al gauw dat bijvoorbeeld msnnamen niet allemaal zelf bedacht zijn en funny pics niet van jullie zelf zijn aangezien er logo's onderstaan van andere bedrijven/website's. En toch zetten jullie funny-face op het plaatje:S Er is iets wat heet auteurswet 1912 andersgezegd copyrights. na te lezen op: http://www.st-ab.nl/wetten/0037_Auteurswet_1912.htm
ik vroeg me af of jullie toestemming hebben van de des betreffende maker(s):S
ik zie zoiets eigenlijk hetzelfde als het kopieren van iemands website layout(dat is trouwens iets waarvan ik niet denk dat het gekopieerd is).
Maar goed dat is wel weer even genoeg:S er staan iig wel grappige dingen op.
mja ik wil geen zeur zijn of vervelend overkomen, maar heb nog eens verder zitten kijken, maar zag al gauw dat bijvoorbeeld msnnamen niet allemaal zelf bedacht zijn en funny pics niet van jullie zelf zijn aangezien er logo's onderstaan van andere bedrijven/website's. En toch zetten jullie funny-face op het plaatje:S Er is iets wat heet auteurswet 1912 andersgezegd copyrights. na te lezen op: http://www.st-ab.nl/wetten/0037_Auteurswet_1912.htm
ik vroeg me af of jullie toestemming hebben van de des betreffende maker(s):S
ik zie zoiets eigenlijk hetzelfde als het kopieren van iemands website layout(dat is trouwens iets waarvan ik niet denk dat het gekopieerd is).
Maar goed dat is wel weer even genoeg:S er staan iig wel grappige dingen op.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
Ja, het knopje aanpassen en verwijderen moet idd alleen maar getoond worden als je admin bent, ga ik wat aan doen. Maar hoezo 'oudbollig'?
Op wat voor manier onveilig?
sebas schreef op 01.04.2008 21:51:
ja over het kopieren kan ik snappen, maar de site is 100 % bedoelt als een grappige site en niet om winst mee te maken oid. Vooralsnog niet in ieder geval.
Maar hoezo 'oudbollig'?
Maar hoezo 'oudbollig'?
nou ja tegenwoordig als je photoshop oid hebt kan je mooie background images maken. dat zie je hier niet. dit lijkt meer op een website die ze 5+ geleden maakte toen het nog via notepad/kladblok ging.:S
en over dat kopieren: Het maakt niet of het voor commerciele doeleinden is gericht. Wat hier gebeurd is het kopieren van bijvoorbeeld plaatjes en het publiceren daarvan. en in principe is dat al strafbaar.
samengevat staat er is duidelijk vermeld dat: het kopieren van plaatjes, teksten, etc mag vertoont/gebruikt worden binnen bijvoorbeeld een gezin, maar mag niet gepubliceerd worden op/in feesten, boeken, website's zonder toestemming van de desbetreffende maker.
en vervolgens je eigen naam erop zetten (funny-face) is plagiaat.
onveilig omdat ik je administrator account hack lol.
Dat oudbollig snap ik nog niet helemaal.:S
nimtex schreef op 01.04.2008 22:14:
dit lijkt meer op een website die ze 5+ geleden maakte toen het nog via notepad/kladblok ging.:S
Nu werken mensen nog met notepad hoor.
@ts: Ik vond dat delete knopje ook raar, dat kan idd weg.
Ook de naam, da's nu natuurlijk een beetje laat, maar ik dacht dat 't zo'n profielsite zou zijn. Funny-face?
Voor de rest, tja, 't gaat wel. Hij functioneert.. en als je bijv. plaatjes kijkt vergeet je al snel naar de layout te kijken..
p.s. Kick die 'bonky' uit je team, z'n msn-namen zijn lame en kinderachtig.
Die mop over die secatresses is wel leuk ^^
'Bonky' zit niet in het team; iedereen kan stuff toevoegen, en het wordt meteen geplaatst dan. Ik moet nog een check gaan inbouwen, dat mensen ze toevoegen, en ik ze kan controleren, en dat de dán pas geplaatst worden. Komt op de to do list.
Ik snap nog steeds het 'oudbollige design' niet ..
Sebas
hehe, best een leuk sitetje, helemaal zelf gemaakt of....?
Nog tips waardoor hij beter kan worden?
Een forum, eum, iets waardoor de bezoekers er meer bij betrokken zijn, maak er een spel van, hoe grappiger, hoe meer punten, voor forum etc, dus een ranglijst erbij, van top 10 grapigste members etc?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wesley Overdijk
Heb je misschien nog andere tips die iets minder werk kosten ;) ?
tips dus die wat ik net gaf, andere lay-out is ook leuk, en mensen zien graag resultaat, dus een profiel zou leuk zijn.
Als ik meer bezoekers krijg, dan ga ik er een profiel omheen bouwen; lijkt me wel een goed idee! Maar eerst maar s zorgen dat ik ook daadwerkelijk meer bezoekers krijg ;)
Andere mensen nog handige tips?
ga samen werken, zoek een partner site? bouw van 2 site's, 1 site, :)