[Review] Henzenrunners.nl Versie Googol

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 19:47:00
Quote Anchor link
Sorry, versie beheer ben ik even kwijtgeraakt :P. Tekst en uitleg kunnen denk ik wel redelijk achterwegen blijven. De huidige website vind ik enorm druk en te ingewikkeld. Dat kan allemaal veel eenvoudiger!

Bij mij ontbrak echter de inspiratie en om die rede heb ik toen een soort contest opgestart wat helaas niet het resultaat had wat ik had gehoopt. Wellicht kwam dat ook door mij en had ik het idee wat beter moeten uitwerken, maar de bedoeling was dat iedereen kritiek ging geven op elkaar ipv ik op jullie :P.

Afin, topic liep helaas op niks maar het zorgde wel voor een aantal leuke ideeén. Sommigen zijn afgeschoten, maar andere zijn uitgewerkt en zorgde toch wel voor een erg leuk resultaat.

Ziedaar, henzenrunners.nl versie Googol is geboren! En nu ben ik benieuwd naar jullie op- en aanmerkingen, ideeën, kritiek, liefdesverklaringen en pure bagger.

De content/inhoud is niet mijn zorg, daarvoor hebben we een administratie systeem waar bestanden/nieuws/sponsors etc toegevoegd kunnen worden. Waar het wel om gaat is de bruikbaarheid, details, al dat soort werk. Ik zie vast wat dingen over het hoofd. Waar moet nog wat meer/minder margin tussen, wat werkt er niet als je gebruik maakt van Mosaic 3.0 for Windows 3.11?

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 21:17:34

GaMer B

GaMer B

05/03/2007 19:50:00
Quote Anchor link
Hij is zo veel meer overzichtelijk dan die vorige en overigens erg mooi.

Ponzi

Ponzi

05/03/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit :-) . Ook in IE voor Windows 3.11. Enkel het TinyMCE veldje doet het niet ;-) . (Geen grap)

Serieus... ziet er mooi, overzichtelijk en duidelijk uit !

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 19:54:00
Quote Anchor link
Ik heb voor de gein WinNT 4.0 + SP6 en IE6+ opgestart, laad wel lekker snel want het gebruikt maar 12MB ram ofzo, maar toen dacht ik bij mijzelf... kansloos :P.

Zim Zim

Zim Zim

05/03/2007 20:01:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 05.03.2007 19:47:
liefdesverklaringen

Arjan zou je met me willen trouwen?

En nu ffies serieus: Ziet er leuk uit, overzichtelijk, alleen soms te veel groen (bij kleine velden.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 20:03:00
Quote Anchor link
Zim schreef op 05.03.2007 20:01:
Arjan Kapteijn schreef op 05.03.2007 19:47:
liefdesverklaringen
En nu ffies serieus: Ziet er leuk uit, overzichtelijk, alleen soms te veel groen (bij kleine velden.

Heb je gelijk in, zoals hier bijvoorbeeld. Dan klopt ook het hele idee van die 'over elkaar vallende blaadjes' niet meer (kijk maar eens rechts boven). Ik wou een min-height gebruiken, maar dat werkt in IE niet. Iemand een andere oplossing?

PHP Newbie

PHP Newbie

05/03/2007 20:10:00
Quote Anchor link
Misschien een idee de scrollbalk in het blaadje te laten lopen i.p.v. aan de zijkant van de pagina.

Verder vind ik hem wel een stuk rustiger dan die vorige. Maar ik vraag me toch af hoe het eruit zou zien als je die plaatjes aan de rechterkant van de oude versie weg haalt.
Ik denk dat dat al een heel eind rust terug brengt.

Eric Cartman

Eric Cartman

05/03/2007 20:12:00
Quote Anchor link
Op sommige pagina's vind ik dat er iets te veel tekst staat. Dat was het wel eigenlijk.

Wat betreft de min-height in IE, ik denk dat je dit artikel op Gigadesign daar wel voor kunt gebruiken.

Verder een leuke site, alleen moest ik wel even wennen aan al dat groen :)

Marnix

Marnix

05/03/2007 20:20:00
Quote Anchor link
Misschien een idee om de foto's die onder het menu verschijnen er een paar bij te voegen en ze random te voorschijn te laten komen.

Anders zit je iedere keer tegen dezelfde koppen aan te kijken. :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 20:34:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 05.03.2007 20:10:
Misschien een idee de scrollbalk in het blaadje te laten lopen i.p.v. aan de zijkant van de pagina.

User-interface technisch gezien is dat niet verantwoord, mensen verwachten die namelijk aan de rechterkant van hun scherm. Daarbij, hoeveel a4tjes heb jij gezien waarop je kunt scrollen :P.

Jip schreef op 05.03.2007 20:12:
Op sommige pagina's vind ik dat er iets te veel tekst staat.

Heb je gelijk in, ga het in de groep gooien of we het niet gewoon bij een foto + naam/functie kunnen houden.

Jip schreef op 05.03.2007 20:12:
Verder een leuke site, alleen moest ik wel even wennen aan al dat groen :)

Expirimenteel en gewaagd :+. Ach, vind het eigenlijk wel grappig, weer eens 'iets anders'.

Marnix schreef op 05.03.2007 20:20:
Misschien een idee om de foto's die onder het menu verschijnen er een paar bij te voegen en ze random te voorschijn te laten komen.

Ga ik zeker doen, heb ik met de huidige ook. Maar eerst even wachten tot ik weer wat foto's heb om mee aan de slag te kunnen.

In ieder geval al enorm bedankt voor de reacties :). En leef je ook uit op het gastenboek, dan weet ik gelijk of die ook goed werkt. Is niet gekoppeld aan dezelfde database als de officiele website dus niemand heeft er last van.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn

ArendJan

ArendJan

05/03/2007 21:23:00
Quote Anchor link
De achtergrond vind ik niet echt geslaagd (die blauwe streepjes) Verder wel leuk. Doe iets anders met de border om de totale site.

Oja, doe wat aan het menu.

Quote:
Afin, topic liep helaas op niks maar het zorgde wel voor een aantal leuke ideeén. Sommigen zijn afgeschoten, maar andere zijn uitgewerkt en zorgde toch wel voor een erg leuk resultaat.

Dit is niet helemaal waar. Je hebt uiteindelijk je compleet eigen idee gebruikt, dat vind ik aan de ene kant wel jammer want daardoor hebben een aantal designers inclusief mijzelf daar onze tijd voor niets ingestoken.
Afijn, ik vind je idee wel leuk, maar ik vind persoonlijk het concept weinig veranderd met de huidige site.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 21:26:00
Quote Anchor link
Is niet helemaal waar, dankzij andere keer ik ideeën, en door bijv. Jan ben ik eens gaan kijken naar andere kleuren. Maar je hebt gelijk, ik had het graag anders gezien.

K i p

K i p

05/03/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Quote:
En leef je ook uit op het gastenboek,
Quote:
Gastenboek

We laten alleen de berichten zien welke jonger zijn dan één jaar!

Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in c:\webserver\PHPDev\WWW\HOSTING\_ARJAN\i-cey\henzenrunners\bestanden\gastenboek.php on line 43

Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in c:\webserver\PHPDev\WWW\HOSTING\_ARJAN\i-cey\henzenrunners\bestanden\gastenboek.php on line 43

Sorry, dit email adres accepteer ik niet!
Als ik zonder iets in te vullen op verzend klik. Ook als ik alleen naam en email invul krijg ik een soortgelijke error.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 21:52:00
Quote Anchor link
Volgens mij is die nu gefixed :).

Johan slaghuis

johan slaghuis

05/03/2007 22:04:00
Quote Anchor link
Best een knallende site Arjan. Qua kleur. En de kleuren van de site zijn prachtig. Niks aan doen. Ik zou wel de achtergrond eens op zwart zetten.
En ik zou nog eens kijken naar de typo van de plaatjes en het menu.
In photoshop kun je(naar mijn mening) een lettertype kiezen wat er veel mooier uitziet dan dit. Als je het in een gifje (beter nog is PNGofzo zet, waarbij je de aa op 'crisp' is het veel mooier dan de nu aanwezige html text.
betreft menu en tekst kun je in je css ervoor zorgen dat de links er wat mooier uitzien.
vervolgens zou je dan prachtige weilanden, dijken en andere groene foto's met lucht kunnen plaatsen. In dezelfde knallende kleur uiteraard. Random!

en oh ja...
de achtergrond van de tekst, die liggende velletjes, laat het velletje ook ff links uitsteken!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door johan slaghuis

Toine vd P

Toine vd P

05/03/2007 22:06:00
Quote Anchor link
<!--Laatste update: 5 maart 2007-->

vers van de pers :P

Ziet er wel netjes uit !

Alfred -

Alfred -

05/03/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Quote:
<li><a href="?pagina=team&amp;subpagina=comité">Comité</a></li>

é = &eacute;

Schoonheidsfoutje :)

Edit:
Bij het posten van het gastenboek bericht, worden de "enters" vergeten wanneer je eerst een error veroorzaakt. Bvb, je typt enters in je bericht, vergeet je naam, en je post. De enters in je bericht zijn dan verdwenen...

Edit:
Na het posten zie ik mijn bericht ook niet? :/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alfred -

Marien xD

Marien xD

05/03/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Ik zou zelf kiezen in het gastenboek voor een linkje boven aan met een anker. Deze wijst dan naar het formulier om te tekenen onderaan de pagina. Nu denk ik dat er geen gastenboek in zit! Beetje verwarrend...

Verder erg leuke site geworden!

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

05/03/2007 22:59:00
Quote Anchor link
Hij is goed geworden :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/03/2007 23:09:00
Quote Anchor link
@johan, klopt... oorspronkelijk zag de header er ook een stuk strakker uit, ik heb echter gekozen voor de HTML. Ik vond een nette HTML (H1, H2, content etc) belangrijker zodat de website er beter uitziet voor zoekmachines.

@Twan van der Poel, yeah, de content word niet door mij beheerd en er is zojuist een extra pagina bijgekomen zie ik :+.

@Rafael, done, <br> vergeten toe te voegen :). En je gastenboek bericht moet je eerst activeren, zie je mailbox :).

@Marien, keuzes, iemand gaat naar het gastenboek om een bericht achter te laten denk ik.

@Arjan S, dank je :). Zoiezo iedereen bedankt, het zijn de kleine details die belangrijk zijn :).

Die achtergrond laat ik denk ik wel zo, dat is 'onze' kleur... Naast baby-roze dan :+, niet voor niks staan wij bij overige teams bekend als de henzenhomos :+.

W W

W W

05/03/2007 23:13:00
Quote Anchor link
@Arjan, ziet er zeer strak/overzichtelijk/professioneel uit :) niks om op/aan te merken:)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.