[Review] Homepage 2
Ik heb mijn homepage volledig aangepast.
Graag zou ik van jullie horen wat er beter aan zou kunnen en eventuele bugs hoor ik ook graag. Ook qua usability ben ik wel benieuwd.
Nu ik het natuurlijk niet zo heel belangrijk hoe je homepage in elkaar zit, omdat hij toch door niet zo veel mensen bezocht word, maar deze site wil ik ook als portfolio gaan gebruiken en dan is het wel handig dat alles goed in elkaar zit.
linkje
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
Maar wat bedoel je dat je dat kruisje het minste vind? Hoe het er uit ziet?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Simon Blok
GR. mebus
Ik bedoel idd hoe het kruisje eruit ziet... ik vind dat het kruisje teveel van de pagina beslaat en wel erg overdreven in het oog springt...
mebus schreef op 20.02.2007 14:19:
Mooi site:) Niet alle kleuren zijn naar mijn smaak maar dat verschilt bij iedereen.. Maar iig mooi gedaan!
Same here, mooi werk :)
Zijn er dan helemaal geen aanmerkingen of bugs? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
In FF staat Enter net in de content box, in IE 7 staat het er gewoon goed onder.
Voor de rest een smooth website'je :)
Onderin de site staat een navigatie...maar is die te onduidelijk?
Saimen schreef op 20.02.2007 18:01:
Onderin de site staat een navigatie...maar is die te onduidelijk?
hij was me in eerste instantie niet opgevallen om mee te navigeren. Temeer omdat je dat eerst doet met t menu aan de linkerkant. Maar zodra je op foto's klikt verdwijnt dat menu en wordt het een 'foto menu'
Met de navigatie beneden kan ik ook niet terug naar home, klopt dat?
Als je met home de allereerste pagina bedoelt dan klopt dat, maar je kan wel naar het blog en de shoutbox.
ander lettertype (voor SHOUTBOX)
Blaadjes weg
Border er omheen
border in het midden 2px.
Dat is al veel beter.
robin schreef op 20.02.2007 19:40:
maak al je tekst roze
Blaadjes weg
Border er omheen
Dat is al veel beter.
Blaadjes weg
Border er omheen
Dat is al veel beter.
Dank voor je tips
- tekst roze is geen goed plan, volgens mij, omdat het een nogal harde kleur is.
- waarom blaadjes weg? Maakt dat de site duidelijker?
- waar een border omheen
- ??
-Het rode kruisje bij het bekijken van foto's iets aanpassen(iets te harde kleur).
-Het home menutje laten staan als je ergens heen gaat(vind ik redelijk irritant).
Maar wel mooie site hoor!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door stijn