[Review] Insanegames.eu
www.insanegames.eu /.nl is bijna klaar
De website is gemaakt als gameportal voor enkelen spellen dat ik draai op mijn server
Het project zit nu in beta en zal binnenkort vrij gegeven worden aan het publiek
ik zou graag jullie beoordeling, mening willen weten!
De website kunt u vinden via
www.insanegames.eu .nl
Website De website is gemaakt als gameportal voor enkelen spellen dat ik draai op mijn server
Het project zit nu in beta en zal binnenkort vrij gegeven worden aan het publiek
ik zou graag jullie beoordeling, mening willen weten!
De website kunt u vinden via
www.insanegames.eu .nl
Gewijzigd op 18/09/2014 20:15:50 door - Ariën -
Ik denk dat de header wel wat smaller mag, want u is er veel loze ruimte en moet je net even een tikkeltje meer scrollen dan nodig is.
Voor de rest ziet het er goed uit ;)
Bedankt voor de tips! hier ga ik aan werken ik ga gelijk kijken waarom de site schokt met scrollen het viel me op dat het in google chrome stukken minder is als in internet explorer
Mij is alleen opgevallen dat de website erg snel scrolt.
Verder helemaal top!
Tim
De blauwe knop in het inlog gedeelte is in Firefox niet breed genoeg, Lost Password valt buiten deze knop.
Zodra ik de browser kleiner maak, dan word op een gegeven moment de header wel kleiner gemaakt
maar alles wat er onderstaat nog niet.
Daarmee verschuift de background van het login gedeelte en de blauwe knop word vervolgens wel heel erg breed.
Doordat de blauwe knop in 1x zo breed word, zie je dat alle onderstaande menu's worden uitgerekt.
De mobiele weergave van het inlog menu, toont ook aan dat de blauwe knop niet helemaal de volledige breedte heeft en de menu's onder dit inlog menu vallen breder uit, volgens mij niet helemaal de bedoeling.
Ik merkte ook op dat de mouse over op de copyright, verspringt naar een tweede regel, ik zou het op 1 regel houden, dit komt doordat de mouseover naar rechts fade.
De insanegames logo, in de mobiele weergave is te ver naar rechts uitgelijnd.
Verder toppie hoor ! :-)
Ik heb zelf nog niet in firefox getest wel in google chrome en internet explorer
dus goed dat ik dit nu weet ik wist wel dat de Login button te groot was op google chrome
via mobiel wordt mijn pagina automatisch naar een mobiele versie aangepast hierbij is de logo iets te groot
en klopt de verhouding met de onderkant niet meer ik ga gelijk kijken wat ik kan doen aan verschuiving van de achtergrond denk dat ik ook de header wat ga verkleinen! komt goed het zal nog wel even duren zo in me eentje :D
Toevoeging op 19/09/2014 20:02:28:
Als het goed is moet de login button nu de juiste afmetingen hebben
zodat lost password? er mooi naast past,
ook heb ik wat ruimte boven en onder de header weg gehaalt
zodat er niet meer zoveel open ruimte tussen zit en het main menu
er wat dichter opgezet