[review] JornsWebsites

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »
Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

28/03/2008 20:45:00
Quote Anchor link
PHPhulpers,,

Ik was (alweer) bezig met mijn website en nu heb ik dit: Klik
Wat vinden jullie ervan?

BVD
Jorn

Edit:

voor de mensen die wat later kwamen: Klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jorn Engelbart

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 12:30:50

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

28/03/2008 20:55:00
Quote Anchor link
best wel geinig, ik zou alleen die irritante oranje tekst bovenaan weghalen dat van JoransWebdesign...

Jelmer -

Jelmer -

28/03/2008 20:57:00
Quote Anchor link
Hmm, ik heb mijn twijfels bij de kleur rood. Ook de combinatie van het wat technische lettertype staat een beetje in contrast met de krulletjes in de details. Misschien moet je 1 van beiden kiezen (de krulletjes!) en dat combineren met de formaliteit van je tekst, Myriad, Gill Sans, Helvetica Neue, die kant op. Voor de tekst zelf inderdaad een standaard lettertype, dat leest prettig. Misschien zelfs iets in de richting van Times New Roman, met een lekker grote letter en verademend veel ruimte tussen de regels :)

Naa, nee, doe maar geen Times, dat is meer geschikt voor verslagen dan voor websites.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/03/2008 21:12:00
Quote Anchor link
http://www.blinding-light.com/download/brushes

Erg mooi:) voor zover geen kritiek van mij!

- SanThe -

- SanThe -

28/03/2008 21:13:00
Quote Anchor link
Ik heb een horizontale scrollbalk van ongeveer één centimeter, is dat de bedoeling?

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/03/2008 21:17:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 28.03.2008 21:13:
Ik heb een horizontale scrollbalk van ongeveer één centimeter, is dat de bedoeling?

19" kopen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

28/03/2008 22:04:00
Quote Anchor link
@Jelmer ik zal nog een kijken (Times new roman zeker niet :P)
@mebus Dankje :)
@SanThe uhm dit is gewoon 1024*768 als ik hem in FF bekijk krijg ik ook een scrollbalk(je) (niet op fullscreen btw)

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/03/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Te bruik/groen achtig vind ik.. maar das mijn mening eh en tis alleen de jouwe die telt eh :)

- wes  -

- wes -

28/03/2008 22:41:00
Quote Anchor link
Het idee erachter vind ik erg goed, ik zie wel waar je heen wil ermee, maar de uitwerking is nog niet helemaal je-van-het . Maar zit zeker potentieel in.
Dus zeer positief :) voor de verandering eens

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/03/2008 10:04:00
Quote Anchor link
Ik vind dat gekrulde een beetje verwijfd.. En ik mis de kleine accentjes, als je weet wat ik bedoel.

Crispijn -

Crispijn -

29/03/2008 10:43:00
Quote Anchor link
Tommy, dit is wel heel erg vaag.

Ik vind hem veel te druk. Veel te veel teksten aan de bovenkant. Veel te druk, te schreeuwerig. Ik ben er eerlijk gezegt niet kapot van.

Je kleurstellingen daar in tegen vind ik wel netjes bij elkaar passen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/03/2008 10:45:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik vind dat gekrulde een beetje verwijfd..

Mee eens...

Quote:
Je kleurstellingen daar in tegen vind ik wel netjes bij elkaar passen.

Niet mee eens... Ik vind dat bruin/groene een beetje, ja, góór bij dat blauwe.

Jan Eduard

Jan Eduard

29/03/2008 14:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het echt weer niks. Over de brushes, die gaan nog wel. Veel te vol. Die rondjes hoeven niet. Teveel tekst. En er mogen wel wat anders fonts in!!

- SanThe -

- SanThe -

29/03/2008 17:22:00
Quote Anchor link
Jorn schreef op 28.03.2008 22:04:
@SanThe uhm dit is gewoon 1024*768 als ik hem in FF bekijk krijg ik ook een scrollbalk(je) (niet op fullscreen btw)

Screen 1024*768 heb ik ook, fullscreen, en toch een scrollbalkje.

Erik den Blaauwen

erik den Blaauwen

18/04/2008 22:09:00
Quote Anchor link
bij mij worden de afbeeldingen niet geladen .. ik zie namelijk heel veel vraag tekentjes

Niels Janssen

Niels Janssen

18/04/2008 22:55:00
Quote Anchor link
Plaatjes?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

18/04/2008 22:56:00
Quote Anchor link
Niet wat laat?

Niels Janssen

Niels Janssen

18/04/2008 23:00:00
Quote Anchor link
Niet wat bijdehand?

j/k

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.