Review JornsWebsites.nl
Ik ben toch maar weer begonnen aan een nieuwe site voor mijzelf: hier te zien. Werkt met MooTools. Wat vinden jullie ervan?
Gr.
Jorn
Het springt er direct uit, maar het overzicht ontbreekt wel een beetje zo.
verder moet je even een regex op je mail formulier zetten en de fout wat duidelijker maken.
dat randje onder en boven dat zo aan komt schuiven doet bijna flash-achtig aan.
zit daar veel werk in of is het een standaard mootools dingetje?
enne, denken we om de copyright? (ivm apple en adobo logo's en puma generator)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door pepijn de vos
voor een 15 jarige Bravo!!!
@Dankje :) de fout is iets duidelijk gemaakt met een opvallender kleurtje,, het mootools effect is Fx.Morph geloof ik zo uit mijn hoofd
@phpnoobie Dankje :D
Misschien staat Arial overal mooier.
Perpect
Je mag me altijd PM'n als je iets vind dat ik ongelijk in heb. maar het is gewoon mijn mening die je vraagt
@yorick17 :D
@Wouter En daarom vraag ik het ook,, maar wat bedoel je met grijs zwart? Ik ben het overigens met je eens dat het natte vloer effect bij de hoofdpagina een beetje ja... verkeerd is :P
PS. het is trouwens een Apple logo :)
Edit:
ik heb er ondertussen een iets subtielere weerspiegeling van gemaakt
ik heb er ondertussen een iets subtielere weerspiegeling van gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jorn Engelbart
ingevuld schrijf je met een D
uitgegroeid idem
Verder denk ik mooier lettertype
en die balkjes kunnen irritant worden...
Gebruik eens gewone witte achtergrond kleur en zet vanonder die 4 dingetjes eens met een nieuw wit vlak erop en dan met shadow rondom. menu kan ik je niet echt zeggen vind het ook moeilijk kiezen. Laat je JORN websites iets meer in het oog springen daar draait het om en niet om het Apple logo.
Gebruik deze eens met gewoon wit/zwart/roze en je andere kleurtjes en laat wat juist moet opvallen er eens echt bovenuit springen.
Zo dat was het weer.
* {
margin:0;
padding:0;
font-family:arial;
font-size:13px;
line-height:22px;
}
Of gebruik een reset CSS.
Zit wel iets verschil in. Een reset doet nog meer, maar ik gebruik nu ook altijd een reset.css.
Font zou ik altijd met em doen (of met %)
@Jorn netjes gedaan!! Toch wat puntjes: ik vind de achtergrond niet mooi, een groot verloop met een saaie kleur. Daar kun je meer mee doen.
En wat al meer zeggen, je lettertypegebruik maakt er een beetje een puinzooi van. Op de home pagina is het wel ok, maar op de projectenpagina ziet het er niet uit, zit geen eenheid in die pagina.
Mitchell schreef op 09.01.2009 09:42:
Ik heb deze layout volgens mij al eens eerder gezien, alleen waren er minder van dat soort effecten.
Ik ga even zoeken.
Edit: Diefje. :3
DigitalMash.com
Ik ga even zoeken.
Edit: Diefje. :3
DigitalMash.com
Jatten vind ik niet ok, maar hij heeft er wel veel aan gewijzigd en eigen dingen er in gestopt. Het is meer een kruising tussen inspiratie ervandaan halen en kopieren.
Niet Bumpen::
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
@Niek wat bedoel je precies met geen eenheid? Zou ik de tekst gewoon arial moeten doen ofzo? Want in de header is een Times achtig lettertype gebruik en dan correspondeert el met de rest van de site lijkt mij(?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jorn Engelbart
Het lijkt alsof er meerdere fonts gebruikt zijn, kan ook aan mij liggen. Ik weet dat het er maar een is, maar misschien komt dat door cursief gebruik en normal, en roze en zwart en verschillende groottes.