[review] jullie opmerkingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Michael Voeten

Michael Voeten

06/10/2009 13:54:00
Quote Anchor link
http://i91.photobucket.com/albums/k316/hamsteren/creativ3_home.jpg

wat is jullie mening van het ontwerp van mijn website.

Ik ben geen ontwerper dus zou ik het fijn vinden als iemand een goede tip kan geven.

bedankt

MikeY

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:22:48

Jan Willem van der Veer

Jan Willem van der Veer

06/10/2009 14:56:00
Quote Anchor link
Niet goed beoordeelbaar, gezien we dit niet als HTML kunnen bekijken. Hierdoor is het niet mogelijk om het in verschillende browsers, verschillende zooms etc. te zien.

Michael Voeten

Michael Voeten

06/10/2009 15:08:00
Quote Anchor link
klopt, ik moet wachten tot mijn hosting eindelijk actief is :(

Robert Deiman

Robert Deiman

06/10/2009 15:19:00
Quote Anchor link
@Jan Willem
Hoezo kan je zonder HTML niet goed bekijken? Je kan ook niet in zoomen, so what?
Je kan de lay-out an sich toch wel beoordelen, in mijn ogen voegt jou post helemaal niet wat toe. Hij vraagt om een beoordeling van het ontwerp, niet om de beoordeling van een uitwerking daarvan of van een website.

@MikeY
Ziet er op zich prima uit, wat komt er links van het "Lorum ipsum" blokje met daarin de PHP.net website?
Blijft dat verder zo? En waar komt de eigenlijke inhoud van je pagina te staan?

Verder kan het wel redelijk zo hoor, daar is niet veel mee aan de hand. Overigens zie ik wel dat je in het menu boven "webdevelopment" heb staan en onderin bij de sitemap, webdesign en portfolio. Dit is niet helemaal duidelijk en zou ik ook anders doen. (misschien menu items wat korter op elkaar en daar dan meer items in neerzetten.

Probeer bij het maken van een ontwerp ook een pagina te maken, waarin je laat zien/ probeert uit te werken hoe de content verder in de pagina komt. Dat is ook het belangrijste deel van de website.

Devies: Een website kan nog zo mooi eruit zien, maar als de content er niet uit springt schiet je er niets mee op, dan wordt er gekeken, niet gelezen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

06/10/2009 15:19:00
Quote Anchor link
Het bovenste stuk is goed. Hoe verder je echter naar beneden gaat, hoe kaler en lelijker het wordt...

Niels K

Niels K

06/10/2009 15:46:00
Quote Anchor link
Goed layout.. En dat 'ik ben geen ontwerper' mag je wel weg laten.. ik vind het goed layout. Wel ben ik het een klein beetje met jezpur eens dus een beetje vulling onderaan de website kan geen kwaad.;)

Michael Voeten

Michael Voeten

06/10/2009 20:40:00

Jason de Ridder

Jason de Ridder

06/10/2009 20:49:00
Quote Anchor link
MikeY,

Behalve dat ik het veel te donker vind, vind ik het ook lelijk dat je allemaal rechthoeken gebruikt i.c.m. afgeronde hoeken in het content gedeelte. Het lijkt een soort stijl breuk.
Zwart kan fashionable / strak zijn, maar dat kan ik bij jou niet aflezen.
Kijk hier eens naar; ter inspiratie: http://abduzeedo.com/web-design-black-layouts.

Dit is niet om je af te kraken, maar gewoon om je een stukje verder te helpen.

Cheers

Jesper Diovo

Jesper Diovo

06/10/2009 21:41:00
Quote Anchor link
Oftewel, zorg dat er naast het zwarte een duidelijke andere kleur (fleurig!) is waarmee je een goed contrast kan leggen. Hiermee hou je het strak door het zwart, maar in evenwicht door de fleurige kleur. Laat die kleur ook niet te duidelijk opkomen, maar gebruik hem tactisch.

Verder zou ik i.p.v. een effen achtergrond bij de onderste twee balken iets met patronen gaan spelen. De streepjes zijn favoriet meestal.

Edit: neem bijvoorbeeld de paarse kleur van de 3 in je logo, gebruik die wat meer in de rest van je website! (laat stiekem eens een paar bubbeltjes paars kleuren bijvoorbeeld).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/10/2009 21:46:00
Quote Anchor link
Ik zou nog een stuk ruimte vullen waarin een bezoeker onmiddellijk kan zien waar de pagina over gaat. In de content heb je aan de linkerkant nog een stuk open daarvoor.

Michael Voeten

Michael Voeten

07/10/2009 00:05:00
Quote Anchor link
@jezpur:
http://i91.photobucket.com/albums/k316/hamsteren/creativ3_home3.jpg

zo beter ?

wat de bedoeling is, is dat die balk met bubbeltjes over de gehele breedte van de pagina door loopt, de footer altijd onderaan de pagina blijft ( de jan koehoorn manier ). en op vervolg pagina's is de balk met bubbeltjes kleiner dan op de home pagina.

Ik zit nu alleen met wat ik precies op de begin pagina ga zetten, ik kom er maar niet uit, iemand hier een idee in.

@Jan:
Hoe / wat had jij in gedachte dan ?

edit:
nog een aanpassing gedaan
een spreuken balk, hierin faden een aantal spreuken in en uit
http://i91.photobucket.com/albums/k316/hamsteren/creativ3_home4.jpg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael Voeten

Jason de Ridder

Jason de Ridder

07/10/2009 13:17:00
Quote Anchor link
Wat ik nu zie is dat je twee balletjes roze hebt gemaakt. Dit maakt je website niet af vind ik. Evenals de spreukenbalk, het wordt alleen maar onoverzichtelijker.
Probeer eens te gaan spelen met plaatsing, of begin is opnieuw. Je kan altijd weer terug, maar zo kan je wel nieuwe ideeen en inspiratie op doen...

Michael Voeten

Michael Voeten

15/10/2009 21:40:00
Quote Anchor link
ik was toch niet helemaal tevreden met het ontwerp

http://i91.photobucket.com/albums/k316/hamsteren/creativ3_3.jpg

ik ben helemaal opnieuw begonnen, en andere kleuren gebruikt :)

mag ik nogmaals jullie mening :)

Roeltje M

Roeltje M

15/10/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Misschien moet je wat langer nadenken over je ontwerpen.
Ze zijn allemaal mooi en simpel, maar het komt toch iets te kort. Kijk er zelf maar eens kritisch naar

Eddy E

Eddy E

15/10/2009 21:51:00
Quote Anchor link
Mocht je gewoon graag ontwerpen willen maken, dan heb ik wel een opdrachtje voor je (kleine vergoeding).

Michael Voeten

Michael Voeten

15/10/2009 22:15:00
Quote Anchor link
@roel, dat is het probleem ;) dit is al het 8e ontwerp en ik blijf er steeds kritisch naar kijken :)

ik post het hier zodat iemand kan zeggen, misschien kan je dat streepje ergens anders beter zetten
bijvoorbeeld

Michael -

Michael -

15/10/2009 22:58:00
Quote Anchor link
Het is niet dat ene streepje, het is iets anders wat mist.
Ik zal denk ik 't welkom venster wat breder doen, zodat ook die "laatste projecten" wat verder na rechts komen en de footer/onderkant zal ik wat dunner doen. En misschien moet je 't niet allemaal zo vierkant doen, maar iets anders met de hoekjes.
Misschien kun je hier wat inspiratie vandaan halen.
Ik weet niet waar je je header vandaan hebt, maar let je wel op dat ie geen copyright heeft?

Michael Voeten

Michael Voeten

15/10/2009 22:59:00
Quote Anchor link
de header is een stockphoto.

de pagina is 1000px breed

de buitenkant van het welkomscherm en van laatste projecten zijn 1000px van elkaar af
dit komt gecentreerd op het scherm te staan
de header, footer, en top lopen door op 100% body width
de footer heb ik een gradient gegeven ( lichte )
ik zal de blokken een rounded border geven, kijken hoe het uitkomt

en de kleuren ?

de footer zal ik ook iets minder hoog maken, ik was eigenlijk van plan om de footer hoger te maken. maar minder is meer in dit geval denk ik :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael Voeten

Michael -

Michael -

15/10/2009 23:08:00
Quote Anchor link
De footer moet je niet hoger maken. In ieder geval niet als er niks in staat. Als 't aan mij lag had ik 'm sowieso niet groter dan 30px gedaan, maar dat is mijn mening.
Een hoge lege footer is niet mooi, als er veel tekst/linkjes in staan of een afbeelding, wordt 't al anders.
Ik vind de kleuren wel aardig gekozen.

Michael Voeten

Michael Voeten

15/10/2009 23:11:00
Quote Anchor link
De footer zal niet leeg blijven, hier komen contact gegevens in te staan, de sitemap.
zie: http://i91.photobucket.com/albums/k316/hamsteren/creativ3_home.jpg

ok, ik heb die blokken nu een roundend borderd gegeven, zal ik het menu dan ook rounded maken ? of is dat wel mooi als het strak blijft ?

Michael -

Michael -

16/10/2009 01:45:00
Quote Anchor link
Vul die footer dan op de manier zoals 't moet worden, dan lijkt 't gelijk al heel anders. Je kan de menu's ook rounded maken, maar moet je even kijken of dit mooier is of niet.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.