[review] Kampeerboerderij de Trije Peppels
www.trijepeppels.nl.
Het is een website voor de Stichting Signaal Beheer waar ik in het bestuur zit. Deze stichting exploiteerd kampeerboerderij de Trije Peppels aan verschillende soorten groepen van 25 tot maximaal 80 personen.
Op een paar plekken wordt er doorverwezen naar een bezettingsoverzicht. Dit werkt nog niet, er moet iets meer aan de achterkant van de website gebouwd worden wil dit relevant zijn. Ook kan je nog niet direct reserveren door het ontbreken voor voorgenoemde.
Binnenkort komt de site ook meertalig online te staan.
Wat vinden jullie er van? Hebben jullie nog tips en opmerkingen?
Al een enige tijd ben ik bezig geweest met het bouwen aan Het is een website voor de Stichting Signaal Beheer waar ik in het bestuur zit. Deze stichting exploiteerd kampeerboerderij de Trije Peppels aan verschillende soorten groepen van 25 tot maximaal 80 personen.
Op een paar plekken wordt er doorverwezen naar een bezettingsoverzicht. Dit werkt nog niet, er moet iets meer aan de achterkant van de website gebouwd worden wil dit relevant zijn. Ook kan je nog niet direct reserveren door het ontbreken voor voorgenoemde.
Binnenkort komt de site ook meertalig online te staan.
Wat vinden jullie er van? Hebben jullie nog tips en opmerkingen?
Logo mag wel wat groter.
Tip een vriend staat een beetje vreemd er bij steeds.
Het stukje over de site zal ik naar de onderkant van de pagina verplaatsen.
edit:
Ziet er voor de rest goed uit.
Maak de achtergrond van de menu items die op de header staan wit ofzo, of een kleur. Dat geeft denk ik meer rust.
Ik ben zelf nooit zo van de logo's. Ik zal even kijken wat dit doet. Misschien kan ik beter ergens anders op de site het logo groter in de originele kleuren laten terugkomen.
Ik heb een achtergrondkleur meegegeven aan de header
Waarom vindt je tip een vriend er raar bij staan? Is een icnoontje beter?
Over over deze site: heb je gelijk in. Ga ik naar kijken
Wat moet ik automatisch controleren bedoel je? Of dat menuitem wel werkt?
@GaMer13 Vind ik niet mooi, dan heb je zo veel vlakken.
Controleren op beschikbaarheid bedoel ik.
je links pagina geven bij mij een sql error als je op een link klikt :)
@Kruidnootje: Op mijn persoonlijke pagina bedoel je? Die geef ik ook niet op als revieuw he ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -
Ook zijn de URL's niet heel mooi. Met mod_rewrite kan je die wat netter maken en ook beter indexeerbaar voor zoekmachines maken.
Het laden van de header duurt vrij lang. Misschien valt dat plaatje nog wat kleiner te maken, zodat het wat sneller laadt allemaal?
Voor de rest ziet het er goed uit!
@Kasper... Ik zal even kijken naar mod rewrite. Heb ik natuurlijk wel over gedacht, het kost alleen weer een hoop tijd om dat te regelen. Verder zit ik hier op een t1 verbinding dus kan ik niet zo goed testen met laadtijd. Dat gefet vaak een verkeerd beeld maar is over het algemeen best prettig!
Kortom het design is goed de navigatie verre van dat (mijn mening dan)
PS:Het menu is niet heel erg leesbaar op alle foto's
Edit:
Sorry, te vlug gekeken. Het forumuliertje bleek een ander formuliertje te zijn dan ik dacht
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag
Als je contact wil opnemen moet je onder starrt zijn? Sorry? Heb je het hoofdmenu item start gezien? Verder zal ik de zoekfunctie ook wat verduidelijken zodra ik deze helemaal netjes werkend heb...
Crispijn schreef op 11.11.2007 19:52:
Goed artikel over mod_rewrite. Met prima werkend voorbeeld, dus valt zo te copy-pasten ;)@Kasper... Ik zal even kijken naar mod rewrite. Heb ik natuurlijk wel over gedacht, het kost alleen weer een hoop tijd om dat te regelen. Verder zit ik hier op een t1 verbinding dus kan ik niet zo goed testen met laadtijd. Dat gefet vaak een verkeerd beeld maar is over het algemeen best prettig!
Ah, kijk nog meer documentatie. Ik weet ook wel hoe het werkt hoor, wil er alleen een keer klaar mee zijn en me op de inhoud en mijn andere bestuurstaken richten ;)
@Kasper het toepassen van rewriting is meestal niet het probleem. Het aanpassen van al je links op de site is meestal wel het probleem.
Ja, daar doelde ik ook op... Moet alle urls gaan herschrijven dan. Zomaar een replace eroverheen knallen kan niet
Daarnaast is het menu met de dunne witte lettertjes niet passend.
Verder prima site vind ik. Huur wel even een tekstschrijver in, de tekst klopt niet helemaal.
Welke teksten kloppen volgens jou niet helemaal?
Verder de lettertypes nog wat nagelopen. Ben de zoekfunctie aan het voorbereiden, de rest van het script ligt nog op mijn werk.
Ik ga de fouten even uit de xhtml halen!
gewoon rustig vind het persoonlijk goed :)
Ook effe je error_reporting op 0 zetten nadat je alle fouten hebt opgelost.