[review] Kampeerboerderij de Trije Peppels

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 17:21:00
Quote Anchor link
Al een enige tijd ben ik bezig geweest met het bouwen aan www.trijepeppels.nl.

Het is een website voor de Stichting Signaal Beheer waar ik in het bestuur zit. Deze stichting exploiteerd kampeerboerderij de Trije Peppels aan verschillende soorten groepen van 25 tot maximaal 80 personen.

Op een paar plekken wordt er doorverwezen naar een bezettingsoverzicht. Dit werkt nog niet, er moet iets meer aan de achterkant van de website gebouwd worden wil dit relevant zijn. Ook kan je nog niet direct reserveren door het ontbreken voor voorgenoemde.

Binnenkort komt de site ook meertalig online te staan.

Wat vinden jullie er van? Hebben jullie nog tips en opmerkingen?

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 07:13:28

11/11/2007 17:33:00
Quote Anchor link
Geef de header een achtergrond kleurtje mee. Als de header nu wordt geladen ziet het er nogal vreemd uit.

Logo mag wel wat groter.

Tip een vriend staat een beetje vreemd er bij steeds.

Het stukje over de site zal ik naar de onderkant van de pagina verplaatsen.

edit: "Weet u al zeker of de betreffende locatie nog vrij is?" geeft een Pagina niet gevonden TS melden het al. Waarom controleer je dit trouwens niet automatisch?

Ziet er voor de rest goed uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

GaMer B

GaMer B

11/11/2007 17:36:00
Quote Anchor link
Misschien nog een toevoeging aan Webmakerij z'n lijstje:

Maak de achtergrond van de menu items die op de header staan wit ofzo, of een kleur. Dat geeft denk ik meer rust.

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 18:37:00
Quote Anchor link
@webmakerij

Ik ben zelf nooit zo van de logo's. Ik zal even kijken wat dit doet. Misschien kan ik beter ergens anders op de site het logo groter in de originele kleuren laten terugkomen.

Ik heb een achtergrondkleur meegegeven aan de header

Waarom vindt je tip een vriend er raar bij staan? Is een icnoontje beter?

Over over deze site: heb je gelijk in. Ga ik naar kijken

Wat moet ik automatisch controleren bedoel je? Of dat menuitem wel werkt?

@GaMer13 Vind ik niet mooi, dan heb je zo veel vlakken.

11/11/2007 18:40:00
Quote Anchor link
Tip een vriend staat nu overal naast de titel, ik vind dat je het het beste ergens anders kunt plaatsen.

Controleren op beschikbaarheid bedoel ik.

- -

- -

11/11/2007 18:44:00
Quote Anchor link
je links pagina geven bij mij een sql error als je op een link klikt :)

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 19:33:00
Quote Anchor link
@ webmakerij: Mmmm, kan geen betere plek vinden eingelijk. Misschien dat als ik er een icoontje van maak het minder storend is?

@Kruidnootje: Op mijn persoonlijke pagina bedoel je? Die geef ik ook niet op als revieuw he ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -

Winston Smith

Winston Smith

11/11/2007 19:48:00
Quote Anchor link
Lettertype van dat bovenste menu'tje vind ik niet zo mooi (Courier New is het denk ik). Geeft een beetje blokkerig en "oud" effect.

Ook zijn de URL's niet heel mooi. Met mod_rewrite kan je die wat netter maken en ook beter indexeerbaar voor zoekmachines maken.

Het laden van de header duurt vrij lang. Misschien valt dat plaatje nog wat kleiner te maken, zodat het wat sneller laadt allemaal?

Voor de rest ziet het er goed uit!

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 19:52:00
Quote Anchor link
@Kasper... Ik zal even kijken naar mod rewrite. Heb ik natuurlijk wel over gedacht, het kost alleen weer een hoop tijd om dat te regelen. Verder zit ik hier op een t1 verbinding dus kan ik niet zo goed testen met laadtijd. Dat gefet vaak een verkeerd beeld maar is over het algemeen best prettig!

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

11/11/2007 19:55:00
Quote Anchor link
De site qua design vind ik goed, alleen de structuur ontbreekt een beetje. Het is niet logisch. Een zoekfunctie moet bijvoorbeeld makkelijk te vinden zijn. Ik heb eerst moeten lopen zoeken naar de zoek functie (hmm). Als ik contact wil opnemen mij voor de mailing wil inschrijven moet ik onder het kopje start zijn(dat moet je ook maar net weten)..
Kortom het design is goed de navigatie verre van dat (mijn mening dan)

PS:Het menu is niet heel erg leesbaar op alle foto's

Edit:
Sorry, te vlug gekeken. Het forumuliertje bleek een ander formuliertje te zijn dan ik dacht
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 20:09:00
Quote Anchor link
Als je contact wil opnemen moet je onder starrt zijn? Sorry? Heb je het hoofdmenu item start gezien? Verder zal ik de zoekfunctie ook wat verduidelijken zodra ik deze helemaal netjes werkend heb...

Winston Smith

Winston Smith

11/11/2007 20:20:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 11.11.2007 19:52:
@Kasper... Ik zal even kijken naar mod rewrite. Heb ik natuurlijk wel over gedacht, het kost alleen weer een hoop tijd om dat te regelen. Verder zit ik hier op een t1 verbinding dus kan ik niet zo goed testen met laadtijd. Dat gefet vaak een verkeerd beeld maar is over het algemeen best prettig!
Goed artikel over mod_rewrite. Met prima werkend voorbeeld, dus valt zo te copy-pasten ;)

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 20:32:00
Quote Anchor link
Ah, kijk nog meer documentatie. Ik weet ook wel hoe het werkt hoor, wil er alleen een keer klaar mee zijn en me op de inhoud en mijn andere bestuurstaken richten ;)

11/11/2007 21:52:00
Quote Anchor link
@Kasper het toepassen van rewriting is meestal niet het probleem. Het aanpassen van al je links op de site is meestal wel het probleem.

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 22:12:00
Quote Anchor link
Ja, daar doelde ik ook op... Moet alle urls gaan herschrijven dan. Zomaar een replace eroverheen knallen kan niet

PHP erik

PHP erik

11/11/2007 22:18:00
Quote Anchor link
Het logo verpest echt de hele site. Als je de site hebt gemaakt aan de hand van de bestaande huisstijl dan heb je heel slecht werk afgeleverd. Als je het logo zelf hebt gemaakt dan zou ik iemand anders ervoor inhuren of het logo passend maken bij de rest van de site.

Daarnaast is het menu met de dunne witte lettertjes niet passend.

Verder prima site vind ik. Huur wel even een tekstschrijver in, de tekst klopt niet helemaal.

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 22:26:00
Quote Anchor link
Het logo is lichtgroen/donkergroen normaliter. Ik vond dit beter staan bij de foto's. Zal je opmerking meenemen. Over dat lettertype zal ik nog even nadenken. Even nog wat uitproberen.

Welke teksten kloppen volgens jou niet helemaal?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/11/2007 22:56:00
Quote Anchor link
Je moet hem ook nog even door de validator halen:

Errors in de XHTML

Je CSS valideert wel. Keurig!

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 23:03:00
Quote Anchor link
Ohw, nice. Had daar nog niet eens naar gekeken :D

Verder de lettertypes nog wat nagelopen. Ben de zoekfunctie aan het voorbereiden, de rest van het script ligt nog op mijn werk.

Ik ga de fouten even uit de xhtml halen!

Wouter K

Wouter K

11/11/2007 23:10:00
Quote Anchor link
Notice: Undefined index: sub in /home/users/trijeftp/trijepeppels.nl/index.php on line 268

gewoon rustig vind het persoonlijk goed :)

PHP erik

PHP erik

11/11/2007 23:17:00
Quote Anchor link
Ook effe je error_reporting op 0 zetten nadat je alle fouten hebt opgelost.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.