[review] Kampeerboerderij de Trije Peppels
Ja, ben nog bezig op dit moment! Ik krijg de laatste 2 errors niet uit mijn xhtml. Jan? suggesties?
Uhh kun je geen Engels of begrijp je het gewoon niet? Je gebruikt attributen die niet bestaan binnen die tags. Die zul je er dus uit moeten halen. Vrij simpel :)
Ik begrijp het gewoon niet. Wat is er mis met javascript? Verder loopt hij hier vast op 't tweede plaatje dat rechts uitgelijnt is en niet het eerste. Hoe kan dat?
Goede indeling, misschien handig je lettertype wat kleiner te maken.
Ik zie hier wel dat de site niet goed gaat hier. De groene balk links in de site is smaller boven en onder de afbeelding. En de tekst van het middengedeelte loopt door in het grijze rechts. Is denk ik niet de bedoeling toch?
Als ik mijn scherm nog meer verklein, dan gaat het ook mis met het menu. Eigenlijk zou je er wel even op moeten letten.
Fullscreen werken, dát is ouderwets! Heb je blijkbaar geen widescreen monitor tot je beschikking.
je top menu is niet hele maal optiemaal maar ziet er wel goed uit verder strak en simpel houd ik wel van
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
http://www.trijepeppels.nl/index.php?lang=en
maar afgezien van daarvan, het ziet er goed uit.
persoonlijk had ik de kolom met de sfeer foto's aan de andere kant gezet, dan krijg je de menu's onder elkaar en dat is een stuk rustiger. en draai dan ook even het logo...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
ja inderdaad, dat merkte ik gister ook, verander je het naar het japans, geeft hij een 500 XD
En ik heb inderdaad op deze pc geen widescreenmonitor.