[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:19:50
Anchor link
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 10:19:53

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 20:45:08
Anchor link
Dit is echt zo'n design waarvan ik hou!
Nog wat verbeter puntjes:
- Maak de kleur van de tekst wat donkerder. Het contrast tussen achtergrond en tekst moet je altijd zo groot mogelijk maken.
- Contact is je 3e item in het menu. Gebruikers verwachten altijd dat contact de laatste is. Ik zou die dus daar neer zetten.
- Voor je klant is het ook handig om je portfolio te laten zien. Zo hebben ze een beeld van jouw style en werk.
- Bij over ons zou ik de zin "zoals ik al zei" dit staat namelijk alleen in de footer. Dat is nou niet een plek waar mensen meteen gaan kijken.
- Lees alle tekst nog eens goed door want ik zie nog wat foutjes. Zoals "zoeits" bij over ons.
- De 4 blokjes onder de header vind ik een beetje slecht geschreven. Het staat er zo van: "Dit kan" "dit kan" "dit is mogelijk" "dit is mogelijk".
- HTML code is slecht. Je mist een doctype, hierdoor gaat <IE9 in de qruiks mode. Je schrijft HREF met hoofdletters, en html kan je beter met kleine letters doen. Je werkt ook de hele tijd met classes. Classes zijn voor elementen die vaker dan 1 keer voorkomen op je pagina. Anders moet je id's gebruiken.
En verder vind ik het logo dramatisch. Totaal verkeerde kleurencombo's.

P-ter AA

P-ter AA

14/12/2010 20:51:27
Anchor link
Mooie website! Ik zie dat jij IconFinder ook al ontdekt heb? Haha, toevallig herken ik wat afbeeldingen.

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:53:47
Anchor link
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 20:56:55
Anchor link
bij het menu zou ik ook nog wat meer doen met een mouseover

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 20:58:55
Anchor link
Mooie website, alleen bevat het ontzettend veel spel- en grammaticafouten. Op elke pagina zie ik minstens 10 fouten staan.

Verder een cleane look en aantrekkelijke website!

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 21:01:11
Anchor link
Ik zal die spelfouten er zelf wel even uithalen. Verder nog tips?
Aan de w3c vallidatie zullen we zeker nog iets doen.
En het menu zullen we ook nog aan passen (wat meer kleur)

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 21:02:08
Anchor link
Quote:
alles aan pasbaar aan joun style

dat is wel heel lelijk

Toevoeging op 14/12/2010 21:03:27:

Quote:
Alles kan nadat u bent ingelogd in onze systeem.

Toevoeging op 14/12/2010 21:04:23:

Quote:
Alleen wat je hoeft te doen

Mavalier D

Mavalier D

14/12/2010 21:09:02
Anchor link
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%

Jens V

Jens V

14/12/2010 22:34:05
Anchor link
Zeer mooi design! Echt, petje af!
Klein aandachtspuntje misschien, ik vind de grijze tekst in de balk met "Statistieken", "Wedstrijden", ... redelijk moeilijk te lezen vanwege de achtergrondkleur. De tekst een klein beetje donkerder maken misschien?

Jens

Moe BE

Moe BE

14/12/2010 23:09:43
Anchor link
Allereerst: niet echt origineel, maar toch een mooie layout!

Ik zou nog eens naar de pagina's kijken met formulieren op als ik jou was, deze zijn een beetje te leeg naar mijn mening. Mss kan je hier nog wel wat extra info op terug laten komen ofzo.

Rover ---

Rover ---

14/12/2010 23:15:27
Anchor link
Ik vind het echt een mooie layout! Ziet er strak uit.

F Loogman

F Loogman

14/12/2010 23:23:13
Anchor link
Leuke frisse layout, maar zelfs als snelle lezer kan ik de tekst in de Flash niet lezen voor het nieuwe beeld verschijnt. En de spelfouten, zoals hierboven al wordt genoemd, moeten alle eruit.

Joey Drieling

Joey Drieling

15/12/2010 00:20:35
Anchor link
In FF ziet er mooi uit aleen in IE9 ziet er niet uit! Geef hem een doctype en maak hem valid, dan werkt het ook gewoon mooi in IE9.

Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 16:40:01
Anchor link
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...

Jens V

Jens V

15/12/2010 16:41:37
Anchor link
Probeer altijd strict te gaan. De dingen die je meer kunt in transitional zijn meestal, niet altijd, dingen die je kan oplossen met CSS.

Kevin de Groot

Kevin de Groot

15/12/2010 17:00:48
Anchor link
Website ziet er hier in IE8 niet daverend uit.

- Layout wordt niet gecentreerd (met Firefox 3.3.6 wél)
- Menubalk (home, over ons etc.) staan er drie achter elkaar en twee onder elkaar

Voor de rest; leuk design naar mijn mening.

Yea Rupie

Yea Rupie

15/12/2010 17:53:10
Anchor link
- 'joun'
- In IE8 staat de website niet in het midden, staat het menu te ver naar onder en de 4 colummen onder staan 3 naast elkaar en daaronder nog 1.
- De grijze vlakken (boven en onder) vind ik niet zo mooi, het lijkt net op een blokjes bestand van paint.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

15/12/2010 18:56:01
Anchor link
gebruik óf "jij", óf "u", maar niet door elkaar
Verder nette layout, menu inderdaad een beetje lastig lezen met grijs over grijs.

Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 18:59:06
Anchor link
Ok gelieve niet meer te reageren over bovenstaande punten die worden zsm mogelijk opgelost. Als alles in orde is laat ik het nog eens weten!

- -

- -

15/12/2010 21:10:28
Anchor link
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.
Gewijzigd op 15/12/2010 21:18:40 door - -

Pagina: 1 2 3 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.