[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:26:59
Anchor link
Precies hetzelfde!

@PHP Jasper
Ik zou een nieuwe 'partner' inhuren.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 05:45:28

Pieter Jansen

Pieter Jansen

15/12/2010 21:29:13
Anchor link
Ik wachtte op de eerste die de template gevonden had hahaha.

Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)

Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:43:06
Anchor link
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:
Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)

Hoebedoel je?

- -

- -

15/12/2010 21:45:09
Anchor link
Victor Php op 15/12/2010 21:43:06:
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:

Hoebedoel je?

Volgens mij was hij sarcastisch en bedoelde hij dat dingen die PHP Jasper zegt niet altijd waar zijn. Maar het is inderdaad een vage zin …

The Force

The Force

15/12/2010 21:56:31
Anchor link
O mijn god dat is wel heel slecht dat dit gewoon een letterlijke kopie is...

Wouter J

Wouter J

15/12/2010 22:39:53
Anchor link
en wat al helemaal schandelijk is:
Je hebt gewoon het logo van de template gebruikt! Hierop zitten natuurlijk copyright die je volgens mij niet zomaar mag gebruiken.

Joey Drieling

Joey Drieling

16/12/2010 00:00:58
Anchor link
Zie je wel is een tamplate. Ik wist het wel, maar ik kon hem aleen maar niet vinden. Hij heeft hem aleen maar vern**kt dan orgineel!

Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 07:26:17
Anchor link
ik dacht het ook al gezien dat plaatje van dat mannetje met zijn emmers verf, ik dacht dat ik die al wel vaker had gezien maar dat klopt dan dus ook wel

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

16/12/2010 10:57:56
Anchor link
PHP Jasper op 14/12/2010 20:19:50:
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg

PHP Jasper op 14/12/2010 20:53:47:
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)

PHP Jasper op 15/12/2010 16:40:01:
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...

Jona than op 15/12/2010 21:10:28:
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.

lololoooll

Trouwens, Mavalier D waarom zou iemand die Turks van afkomst is niet zijn taal 100% beheersen? Ik snap sowieso niet wat dit topic te maken heeft met dat..

Mavalier D op 14/12/2010 21:09:02:
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%

Tja, verder is het heel erg goed "genakt/gemaakt".
Gewijzigd op 16/12/2010 10:59:38 door Kumkwat Trender

Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 11:25:17
Anchor link
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?

16/12/2010 11:29:51
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 11:25:17:
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?

Ja, als je wat wilt tonen, toon dan je eigen werk. Niet het werk wat iemand anders heeft gemaakt en verkoopt. Dat betekend sowieso al dat het kwalitatief goed werk is.
Dit is niet meer dan zo'n
Afbeelding
kleurplaat afmaken.

Edit: En niet met de stift op je beeldscherm tekenen!
Gewijzigd op 16/12/2010 11:35:17 door

Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 12:16:53
Anchor link
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?

Bart V B

Bart V B

16/12/2010 13:01:54
Anchor link
Toegeven die van Karl is aardig bedacht.. Zie er de humor wel van in.
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

Neem aan dat als men een klus aan neemt waar het design word aangeleverd, beginnen jullie dan ook zo te trollen dat het een gekocht design is?
Dan begrijp ik dat het een lastig ding word om klanten te behouden.

Er is door de TS nergens beweerd dat het geen gekocht design is.
Hij wil alleen op of aanmerkingen en tips voor verbetering.
En dat zie ik in een 2 pagina lange discussie niet.
Gewijzigd op 16/12/2010 13:02:45 door Bart V B

- Dave -

- Dave -

16/12/2010 13:10:38
Anchor link
"Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,.."
Valt weinig aan te doen qua HTML en CSS als het kant-en-klaar is.

Laat je echte werk maar eens zien.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/12/2010 13:11:49
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 12:16:53:
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?

SHOW IT!

Wouter J

Wouter J

16/12/2010 13:42:14
Anchor link
Bart V B op 16/12/2010 13:01:54:
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

De TS geeft aan onze mening over het design te geven. Wij zitten hier toch niet onze tijd te steken in een template?

Daarnaast heeft deze meneer dus niet alleen ons, maar ook zijn "partner" bedrogen...

Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:23:23
Anchor link
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..

Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 14:25:52
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..

oeei ik wacht in spanning af

- Dave -

- Dave -

16/12/2010 14:29:01
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:

Als ik de home page vergelijk zie ik geen enkele verschil, bij bijna alle andere pagina's trouwens ook niet.

Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:46:13
Anchor link
Ik had nog voordat ik begon met het coderen van alles, een klein bedrijfje waar ik designs mee maakte.
Ik had toen deze gemaakt had ik toevallig nog in me mail staan.
Ik heb hem in een png (Fireworks bestand)
http://img704.imageshack.us/img704/284/priesterblm.png
Zeg maar wat je er van vind =D

Eerste die hem vind waar ik die heb gedownload krijgt 10 euro op zijn bank rekening bijgeschreven!
Gewijzigd op 16/12/2010 14:46:46 door Mavalier D

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.