[review] LeerlingenCijfers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

18/05/2008 21:17:00
Quote Anchor link
Ik heb een site gemaakt voor scholieren waar zij hun cijfers kunnen bijhouden, bestanden op op kunnen slaan, forum, verslagen kunnen vinden/plaatsen en chatten met elkaar.

Van de normale site wel:
gebruikersnaam: demo
wachtwoord: demo

http://www.leerlingencijfers.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen Spaans

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 18:46:16

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2008 21:25:00
Quote Anchor link
Lijikt me wel een leuk systeem, maar vraag me af of het ook gebruikt gaat worden. Ik zal wel de layout van de site overzichtelijker maken zodat de functie's beter aan het licht komen ;)

Leon Kunst

Leon Kunst

18/05/2008 21:25:00
Quote Anchor link
hmm, ik zie dat je cijfers via sms kunt invoeren.

ben je niet bang, als je een ander id geeft, dat je dus gerotzooi krijgt?

mooiste zou zijn, dat je je eigen mobnr moet invullen op je profiel
dat ie checkt waar het smsje vandaan komt.

en hem dan automatisch toevoegt.

18/05/2008 21:26:00
Quote Anchor link
Zeer irritand menu
Misschien eens een schreefloos lettertype proberen?
Nog heel wat op te lossen
Ik vind je header erg kaal

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

18/05/2008 21:29:00
Quote Anchor link
@thomas het wordt al redelijk veel gebruikt, er staan rond de 1400vakken in de database en 3900cijfers.

@leon goed id, ik ga er van de week direct werk van maken.

@webmakerij je ontkomt tog niet aan die = < > tekens?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen Spaans

18/05/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Ik vind die cijferlijst niet handig werken. Ik wil al mijn cijfers tegelijkertijd zien. Niet zo. Ook vind ik dat menu niet handig. Het is naar mijn id allemaal "opelkaar" gepakt.
Ook vind ik het een beetje jammer dat je zo'n lange scrollbar hebt, met weinig "echte" content.

Thijs X

Thijs X

18/05/2008 22:09:00
Quote Anchor link
Tip:
Ga gebruik maken van PDO of zorg dat je overal anti sql Injectie tegengaat!
Voorbeeldje: http://www.leerlingencijfers.nl/?page=15 ( Typ: ' blabla )

Jelmer -

Jelmer -

18/05/2008 23:02:00
Quote Anchor link
De beveiliging is nog niet je van het. SQL injection (zie PDO statements of mysql_real_escape_string voor een oplossing) is inderdaad niet lastig. Ik wist niet dat je bladeren op PHPhulp.nl als hobby had.

Verder had Webby gelijk over dat menu. Het kost echt moeite om ergens te komen, en het scant niet lekker. Je moet echt zoeken naar wat je wilt vinden. Wel is het prettig dat er een soort orde, een hiërarchie in zit.

Maar wat is het met dat lettertype. Times New Roman is gewoon saai! En waarom de "klik hier om dit te doen, klik hier om dat te doen". Gewoon een knopje, een klein stukje tekst "telefoonlijst" is toch veel gemakkelijker? Je hebt geen zin nodig om uit te leggen waar een link heen gaat. En het woordje telefoonlijst is veel gemakkelijker aan te klikken dat de 4 lettertjes van "hier". Ik denk dat het over het algemeen een goed advies is om de links of gewoon blauw te laten, of te onderstrepen. Ze zijn nu niet te onderscheiden van de tekst tenzij ik m'n muis erboven heb hangen.

Jacco Engel

Jacco Engel

19/05/2008 08:34:00
Quote Anchor link
Thijs klein taalfoutje

Quote:
overal anti sql Injectie tegengaat

Hier staat eingelijk dat hij sql injectie zoveel mogelijk mogelijk moet maken

Mitchell

Mitchell

19/05/2008 10:10:00
Quote Anchor link
Back to basic. (Webdesigner aan het woord.)

Als je echt wilt dat deze site gaat worden gebruikt door de jeugd van tegenwoordig moet je toch wat aan de layout gaan doen. Te weinig Dynamische effecten. Je kunt ook beter met Ajax etc. werken. Momenteel ziet het er niet echt aantrekkelijk uit.

Neem iets als pp2g of dumpert als voorbeeld qua layout. Die 2 trekken veel jeugd. ;]

Edit: Gooi die nieuwsbrief de deur uit, ga werken met RSS.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

Thijs X

Thijs X

19/05/2008 12:17:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 19.05.2008 08:34:
Thijs klein taalfoutje

Quote:
overal anti sql Injectie tegengaat

Hier staat eingelijk dat hij sql injectie zoveel mogelijk mogelijk moet maken

Lol je hebt gelijk, maar als er maar gesnapt word wat ik bedoel ;)

Jelmer -

Jelmer -

19/05/2008 12:28:00
Quote Anchor link
Viel me net pas op, wat leuk dat je je cijfers kan SMS'en! Dat zou ik veel prominenter aanwezig laten zijn op je site. Juist zoiets trekt twijfelaars over de streep om zich aan te melden en het ook werkelijk te gebruiken. Gewoon ergens in de linker balk, op iedere pagina aanwezig een kleine handleiding zodat het blijft hangen. En lekker groot op de voorpagina of de pre-registreren-pagina natuurlijk :)

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

19/05/2008 15:50:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties ik zal der zo direct werk van gaan maken!!;)

Zou iemand voor mij een voorbeeld kunnen maken van een mooi design?
Of tegen hosting van zijn site er eentje voor me kunnen maken?

Steef

Steef

19/05/2008 16:15:00
Quote Anchor link
je kan ook een -1 gebruiken:P

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

19/05/2008 16:26:00
Quote Anchor link
Hoe kan je dat tegen gaan dit minnen? en dat er alleen cijfers, punten en komma's kunnen worden ingevoerd?

Mitchell

Mitchell

19/05/2008 16:29:00
Quote Anchor link
if($number =< 0) {
echo "Alleen getallen tussen de 0 en 10."
}

Zoiets? Persoonlijk ben ik beter in Webdesign, dus geen idee of dit klopt.. ;]

Edit: En anders kan je nog iets als ereg(); gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

Woooter M

Woooter M

19/05/2008 16:49:00
Quote Anchor link
om na te kijken of iets een nummer is : http://www.php.net/is_numeric

Crispijn -

Crispijn -

19/05/2008 17:02:00
Quote Anchor link
Hoe doe je dat dan met nummers met een punt of een komma? Daar krijg je dus een probleem. Wel kan je bijvoorbeeld eerst vermenigvuldigen met 10, en daarna kijken of het een nummer is, groter dan 0 of 1...

GaMer B

GaMer B

19/05/2008 17:05:00
Quote Anchor link
Of effe snel een preg eroverheen gooien?

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

19/05/2008 17:06:00
Quote Anchor link
if(is_numeric($nummer) && $nummer >= 0 && $nummer <= 10)
{
//goed
}
else
{
//fout
}

19/05/2008 17:13:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 19.05.2008 17:02:
Hoe doe je dat dan met nummers met een punt of een komma? Daar krijg je dus een probleem. Wel kan je bijvoorbeeld eerst vermenigvuldigen met 10, en daarna kijken of het een nummer is, groter dan 0 of 1...

'php.net:
Finds whether the given variable is numeric. Numeric strings consist of optional sign, any number of digits, optional decimal part and optional exponential part. Thus +0123.45e6 is a valid numeric value. Hexadecimal notation (0xFF) is allowed too but only without sign, decimal and exponential part.

Je moet dus de komma een punt van maken, maar dat kan gewoon met string replace ofzo....

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.