[REVIEW] New Design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »
Michael Voeten

Michael Voeten

05/04/2008 00:06:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuw ontwerp voor mijn website, en wilde graag wat kritiek horen ( positief en negatief welkom )
op dit moment heb ik alleen 3 screenshots omdat ik alleen nog met photoshop aan de gang ben geweest, dit weekend maar slicen

http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_admin_up.png
http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_admin_down_login.png
http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_template_1.png

groet Mike

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 17:58:55

Jelmer -

Jelmer -

05/04/2008 01:02:00
Quote Anchor link
Het ziet er bestwel goed uit! Alleen dat ene scheve stukje in je menubalk valt een beetje uit de toon bij het rechte, rustige ronde glas.

En hoe komt het eruit te zien wanneer je pagina langer is, meer inhoud heeft dan hij nu kan bevatten? Komen er scrollbars? Rekt hij mee uit? En zo ja, hoe doe je dat met de achtergrond en het semi-transparante glas?

Mark PHP

Mark PHP

05/04/2008 01:32:00
Quote Anchor link
Bij het eerst openen schrok ik beetje van de zwarte kleur, is misschien een beetje te nadrukkelijk aanwezig.

Verder is het kleurgebruik wel oke, de vlaggetjes voor de taal vind ik er erg mooi uit zien. Ook de manier waarop je de login laat zien staat me wel aan.
Als laatst mis ik echter de betekenis van de wereldbol met betrekking tot jouw site?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark PHP

Jacques

jacques

05/04/2008 02:19:00
Quote Anchor link
Hij is een beetje donker, maar het geheel is toch heel netjes.
Ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurt als er veel "content" in staat.
Die vlaggetjes vind ik te opvallend in die donkere achtergrond.
En die "hr" of border daar aan de onderkant van de topbanner vind ik te nadrukkelijk.
Voor de rest een heel mooi stukje! Proficiat.

Michael Voeten

Michael Voeten

05/04/2008 08:56:00
Quote Anchor link
die wereldbol, daar moet mijn logo komen, ik ben nog logo aan het ontwerpen, die wereld bol is gewoon een PNG die ik daar neer heb geknalt

maar bedankt voor de reacties

en de de content komt in DIV's met overflow idd, er komt een custom scroller in te staan.

ben ik allemaal op papier nu aan het zetten

zowiezo word het design gemaakt voor alle resoluties, design rekt dus idd mee, maar daar is al aan gedacht :)

nogmaals DANK !!

Jesper dd

jesper dd

05/04/2008 09:10:00
Quote Anchor link
MikeY schreef op 05.04.2008 00:06:
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuw ontwerp voor mijn website, en wilde graag wat kritiek horen ( positief en negatief welkom )
op dit moment heb ik alleen 3 screenshots omdat ik alleen nog met photoshop aan de gang ben geweest, dit weekend maar slicen

http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_admin_up.png
http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_admin_down_login.png
http://85.92.140.233/~mikeyv/michaelvoeten_design_blue_template_1.png

groet Mike

Ziet er goed uit heb je dit met photoshop gedaan
Groet, Jesper

Michael Voeten

Michael Voeten

05/04/2008 09:18:00
Quote Anchor link
yep

Jesper dd

jesper dd

05/04/2008 09:20:00
Quote Anchor link
welke versie heb je cs3
want mij lukt het niet helemaal
ik snap neit hoe cs3 werkt
heb jij online een curses gedaan ofzo

Michael Voeten

Michael Voeten

05/04/2008 09:45:00
Quote Anchor link
nope, gewoon proberen en op internet zoeken

bijv: border: geef het een vorm, gooi er een gradient ( wit - transparant ) op en zet de fill op de gewenste percentage
en een stroke

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael Voeten

Robert Deiman

Robert Deiman

05/04/2008 10:29:00
Quote Anchor link
MikeY schreef op 05.04.2008 08:56:
en de de content komt in DIV's met overflow idd, er komt een custom scroller in te staan.

Ziet er inderdaad goed uit MikeY, maar die custom scoller, Firefox enzo ondersteunen geen opgemaakte scrollbar (tenzij je daar bijvoorbeeld een javascriptje voor gebruikt) Alleen in IE kan je de scrollbar aanpassen (voor zover ik weet)

Douwe

Douwe

05/04/2008 11:35:00
Quote Anchor link
Mooie layout inderdaad! Maar, zoals Robert al zegt, werkt custom scroller alleen in IE en verwanten (Maxthon etc.)...

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

05/04/2008 11:35:00
Quote Anchor link
idd.. en met javascript wordt het denk ik wel erg moeilijk!

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

05/04/2008 11:47:00
Quote Anchor link
de code is er al..
alleen even aanpassen link

Edit:

De plaatjes zien er wel ONMUNDIG vet uit!! :-)
Zou echt een mooie site zijn als die zo zou worden! ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen

Rens Rikkerink

Rens Rikkerink

05/04/2008 12:36:00
Quote Anchor link
Gratz... zo goed kan ik zelfs niet maken
(En ik ben all heel erg slecht in onwerpen...)
Zeer er HEEEEEL goed uit!

Zou ik ook wel willen gebruiken voor 1 van m'n spellen!

Michael Voeten

Michael Voeten

05/04/2008 12:55:00
Quote Anchor link
de custom scrollbar gaat er niet komen, ik ga gewoon werken met mootools en en 3 images 1 button up, 1 button down, 2 scroller, en die laat ik scrollen

ik ben net begonnen met slicen, ik ga hierna beginnen met de DIVS + CSS
als de layout erin zit zoals ik wil dan ga ik beginnen met content
als de content eruit ziet zoals ik wil ga ik me PHP/AJAX skills oproepen :) en ga ik de pagina afmaken :)

Edit:

13:57: ik heb net gesliced en ben nu bezig met de layout in DIV,
http://85.92.140.233/~mikeyv/
tot nu toe is hij aardig W3C proof :)

GaMer B

GaMer B

05/04/2008 14:25:00
Quote Anchor link
Een ding: Het ziet er goed uit! Erg mooi! Laat wel even weten wanneer het eindresultaat klaar is (met eventueel een demo user ofzo). ;)

Michael Voeten

Michael Voeten

06/04/2008 21:18:00
Quote Anchor link
hij staat deels online, alleen zit mezelf wat aftevragen
wat zal ik doen
alle content binnenladen via ajax, of gewoon dmv php

GaMer B

GaMer B

06/04/2008 21:32:00
Quote Anchor link
Ik krijg drie errors in Firebug:
1: syntax error - [Break on this error] },\n - In file: functions.js (line 79)
2: getToday is not defined - [Break on this error] getToday(); - In file: ~mikeyv (line 36)
3: setLanguage is not defined - [Break on this error] <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" - In file: ~mikeyv (line 1)

Michael Voeten

Michael Voeten

06/04/2008 21:52:00
Quote Anchor link
@GaMer13 dat probleem is nu opgelost, was aan het werken in me ajax script

Edit:
Typo

Ferdi R

Ferdi R

06/04/2008 21:59:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.
Alleen het content gedeelte had wel wit mogen zijn.

Jacques

jacques

07/04/2008 00:21:00
Quote Anchor link
Goede code @ Heinen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.