[REVIEW] Opnieuw graag uw mening
Nadat ik gisteravond jullie ongezouten mening had gevraagd over een van mijn creaties werd al snel duidelijk dat de header helaas toch te groot was en een navigatie rechts bovenin door jullie wel werd gewaardeerd.
Na een lange nacht designen, me eerst nog te hebben aangesloten bij iStockphoto.com (geweldige site btw), ben ik uiteindelijk tot het volgende gekomen:
http://www.juridischplus.nl
Graag wederom uw mening!
Tip: vul ook eens het contactformulier helemaal in om te zien wat je van de meldingen vindt (vooral bij een juist ingevoerd contactformulier)
EDIT 1:
Zou het mooier zijn om overal dezelfde afbeelding te gebruiken of is het mooier om op iedere pagina een andere afbeelding te gebruiken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
Waarom op elke pagina dat contact-formulier? Komt mij een beetje opdringerig over van: neem contact met ons op. Sorry, maar als ik u wil contacten dan zoek ik wel even de contactpagina op.
Quote:
Ja, is op zich geen slecht idee om op elke pagina een foto die iets met de content te maken heeft te plaatsen. Al moet die relatie dan wel duidelijk zijn (op de tarieven-pagina is dat inderdaad :P)Zou het mooier zijn om overal dezelfde afbeelding te gebruiken of is het mooier om op iedere pagina een andere afbeelding te gebruiken?
- Tarieven overzicht is erg onoverzichtelijk. Maak er misschien een net tabelletje van?
- Sitemap?
- Footer?
- Site is erg saai qua kleuren, is ook erg simpel, wat niet erg is, maar dit is te minimalistisch (naar mijn mening).
@ Jan
Het is niet zo raar meer dat mensen hun contact formulier op iedere pagina zetten, tegenwoordig kun je die gewoon bij portfolio's in de footer vinden op iedere pagina.
Jan Willem van der Veer schreef op 26.09.2009 11:42:
Waarom op elke pagina dat contact-formulier? Komt mij een beetje opdringerig over van: neem contact met ons op. Sorry, maar als ik u wil contacten dan zoek ik wel even de contactpagina op.
Noted and adjusted. Nu een eigen contactpagina. Zelf twijfelde ik namelijk ook of ik een contactformulier op iedere pagina wel zo mooi vond. Heb je het formulier trouwens al een helemaal ingevuld?
Jan Willem van der Veer schreef op 26.09.2009 11:42:
Ja, is op zich geen slecht idee om op elke pagina een foto die iets met de content te maken heeft te plaatsen. Al moet die relatie dan wel duidelijk zijn (op de tarieven-pagina is dat inderdaad :P)
Ja, dat wordt nog een heel gepuzzel want wat zet ik dan bij klanten? En bij diensten? Maar ik blijf iig gewoon 'doorpuzzelen'...
Bedankt voor de review...!!
Mitchell schreef op 26.09.2009 12:24:
- Een captcha op een bedrijfs contact formulier?
Ja. Maar ligt anders eens toe? Wat is er mis met een captcha op een bedrijfscontactformulier?
- Tarieven overzicht is erg onoverzichtelijk. Maak er misschien een net tabelletje van?
Staat genoteerd, zal aan worden gewerkt. Bedankt.
- Sitemap?
Heb nooit goed begrepen hoe ik nou een goede sitemap kan maken.
- Footer?
Die komt nog.
- Site is erg saai qua kleuren, is ook erg simpel, wat niet erg is, maar dit is te minimalistisch (naar mijn mening).
Ok, bedankt voor de mening. Er zal hier en daar wellicht nog wat worden uitgebreid. Belangrijkste aan deze website is dat hij vertrouwen en professionaliteit uitstraalt en dat is volgens mij wel gelukt. Wat denk jij?
Bedankt voor de review...!!
Dit krijg ik al ik het contact formulier goed invul. xD
Als je contactformulier verzend zonder wat in te vullen krijg je "Captcha niet ingevuld" ipv dat ie zegt dat ik de rest ook niet heb ingevuld of in iedergeval bij 't bovenste veld begint. En als je 'm helemaal hebt ingevuld dan krijg je inderdaad die foutmelding van Niels.
Die links onder "Vers van de pers" zou ik niet standaard laten maar even een ander kleurtje geven.
Die buttons bovenin zou denk ik mooier zijn dat ze in totaal even breed zijn als 't blok eronder?(weet niet zeker of dat mooier is)
Je moet niet overal 't zelfde plaatje doen en dan alleen bij tarieven wat anders. Of allemaal 't zelfde, of allemaal verschillend (laatste is 't leukste).
Succes ermee!
Erg vreemd, bij mij doet ie het gewoon goed en de mail komt ook aan...
Turmin schreef op 26.09.2009 14:38:
Ik vind er wel mooi uit zien.
Als je contactformulier verzend zonder wat in te vullen krijg je "Captcha niet ingevuld"
Als je contactformulier verzend zonder wat in te vullen krijg je "Captcha niet ingevuld"
Klopt. Misschien dat ik dat nog aanpas.
En als je 'm helemaal hebt ingevuld dan krijg je inderdaad die foutmelding van Niels.
Wazig, bij mij werkt het gewoon. Waar zou dit toch aan liggen?
Die links onder "Vers van de pers" zou ik niet standaard laten maar even een ander kleurtje geven.
Ja, ik had het zelf ook al eens in het groen gedaan. Best mooi.
Die buttons bovenin zou denk ik mooier zijn dat ze in totaal even breed zijn als 't blok eronder?(weet niet zeker of dat mooier is)
Kan, maar je ziet maar weinig verschil en wellicht dat de menu items nog wijzigen.
Je moet niet overal 't zelfde plaatje doen en dan alleen bij tarieven wat anders. Of allemaal 't zelfde, of allemaal verschillend (laatste is 't leukste).
Bedankt, ga d'r mee aan de slag.
Succes ermee!
En jij (jullie) bedankt voor de review...!!
Nu eerst eens kijken waarom dat contactformulier het niet doet......
EDIT 1:
De foutmelding wordt weergegeven wanneer je niet een emailadres invult dat voldoet aan de 'standaard', te weten: [email protected]
Webmakerij schreef op 26.09.2009 15:37:
die captcha is echt onleesbaar
Nog nooit klachten over gehad en nog nooit een bot doorheen gebroken. Laat ik lekker zo als je het goed vindt. Welke browser gebruikt u?
dat groen doet pijn aan mijn ogen
Staat genoteerd. Suggesties?
bedrijfsgegevens boven het formulier van contact zetten
Nah, drukt het formulier te ver naar beneden en het gaat tenslotte om het formulier. Wel aangepast: gegevens nu NAAST het formulier.
iedere pagina eigen afbeelding
Yup, genoteerd en mee bezig.
maak je tekst eens aantrekkelijker om te lezen
Hoe dan? Suggesties?
al eens een witte achtergrond geprobeerd en een licht grijs lijntje om wat nu je witte vlak is
Nee, nog niet. Zou ik wellicht eens kunnen proberen. Ik zal wel even een nieuwe link plaatsen als ik grijs en wit heb omgedraaid.
maak van dat groen iets activers het is saai
Ok, noted. Oranje?
zet je tarieven in een tabel
Ga ik mee aan de slag, maar staat onderaan mijn to do-list.
Bedankt voor de review....!!
De mail-error van 3 posts terug is opgelost. Mailadres wordt eerst door een controle-functie gehaald. Mail er maar op los!
EDIT 1:
Voor grijs wit omgedraaid zie:
http://www.juridischplus.nl/index2.php
Webmakerij schreef op 26.09.2009 15:58:
Persoonlijk zou ik helemaal geen captcha doen.
Maar ik heb liever geen 30 robot mail per dag.... hoe lossen we dit dan op?
Nee geen oranje; je moet daar je layout eens gewoon in zijn geheel op de schop nemen. Stop bv eens met onderlijnen
Ok, noted. Ga ik mee aan de slag. Denk ook font-size iets kleiner?
Je klanten pagina ziet er goed en intressant uit; afbeeldingen, veel ruimte bij de tekst.
Kijk, das ook leuk om een keer te horen! Dank u...!!
En dan misschien het grijs van je menu balkje over heel de bovenkant laten lopen.
Hmmm, weet niet helemaal wat je bedoelt.
Wat zwart was, is nu (bijna) wit. Beter? Niet TE wit/licht?
Captcha? Waarom dat dan? Spam kun je veel beter op IP tegenhouden, een X aantal per tijdseenheid? En dan kun je nog op cookie controleren etc. Captcha is erg gebruiksonvriendelijk!
Webmakerij schreef op 26.09.2009 16:22:
30 spam mails; ooit gehoord van een spamfilter?
Nee, dat kennen ze bij Mijndomein.nl niet.
steen schreef op 26.09.2009 16:26:
Captcha? Waarom dat dan? Spam kun je veel beter op IP tegenhouden, een X aantal per tijdseenheid? En dan kun je nog op cookie controleren etc. Captcha is erg gebruiksonvriendelijk!
Hmmm, tja dan zou je me toch eens moeten vertellen waar je zo'n dergelijk script kan vinden want zelf heb ik daar dus nog niet van gehoord. Heb tot nu toe altijd met CAPTCHA gewerkt.
Ik zie de laatste tijd inderdaad erg veel forms zonder captcha en begon me al een beetje af te vragen of zij dan geen last hadden van SPAM....
Iemand een goed scriptje om spam via formulieren tegen te gaan?
Webmakerij schreef op 26.09.2009 16:51:
Kijk eens hoe lang de gebruiker erover doet om een bericht te typen; hoeveel pagina's die bezoekt enz.
??? Was dit voor mij bedoeld? Aangezien het hier om een nieuwe site gaat?
Webmakerij schreef op 26.09.2009 17:27:
nauw een spam robot typt een bericht in enkele seconden... een mens is voor een beetje normaal bericht toch 10 sec. bezig
En hoe ga ik dat controleren dan?
Edit:
site is netjes maar die captcha moet er uit, deze is niet te lezen
site is netjes maar die captcha moet er uit, deze is niet te lezen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven