[REVIEW] Opnieuw graag uw mening
Klaasjan Boven schreef op 26.09.2009 18:08:
Wat webmakerij zo kort mogelijk probeert uit te leggen is dat je middels een sessie kunt controleren hoe lang men al op de pagina is. als iemand op de pagina komt start je de tijd en na het versturen kijk je hoe lang iemand er over gedaan heeft < 2 seconden? Bot
Bedankt voor de uitleg. Zoals jij het nu beschrijft, in die richting zat ik toevallig ook net te denken. Dus gewoon bovenaan iedere pagina de sessie 'timestamp' geven? En wanneer wordt verzonden de tijd van verzenden controleren met de sessie? Is 2 seconden daarbij voldoende? Want soms dan duurt het 2/3 seconden voordat het formulier daadwerkelijk verzend? Of telt dit 'laden' niet mee?
site is netjes maar die captcha moet er uit, deze is niet te lezen
Bedankt, staat genoteerd en zal worden aangepast. Mijn vriendin had net ook al moeite met het formulier: "Captcha, wat is dat?". En dan te bedenken dat mijn vriendin niet eens op d'r achterhoofdje is gevallen....
Bedankt voor de hulp...!!
Bart schreef op 26.09.2009 18:27:
even experimenteren lijkt me. Maak de tijd iig niet te kort
...Is 2 seconden daarbij voldoende? Want soms dan duurt het 2/3 seconden voordat het formulier daadwerkelijk verzend? Of telt dit 'laden' niet mee?
even experimenteren lijkt me. Maak de tijd iig niet te kort
Edit:
En die captcha is veel te onduidelijk zoals mensen hierboven ook al hebben gezegt. Je kan er misschien ook een makkelijke verslaanbare captcha van kunnen maken ipv helemaal weglaten, dan houd je sowieso 75% van de spambots wel tegen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door remie
remie schreef op 26.09.2009 19:58:
Horen de knopjes Home|Diensten|etc.. rechtsbovenin het beeld klikbaar te zijn? want in chrome 3 zijn ze dat niet niet.
Uh, ja. Dat heet 'navigatie'. Maar inderdaad: die werken dus niet in Chrome...!!! WTF??
remie schreef op 26.09.2009 19:58:
En die captcha is veel te onduidelijk zoals mensen hierboven ook al hebben gezegt. Je kan er misschien ook een makkelijke verslaanbare captcha van kunnen maken ipv helemaal weglaten, dan houd je sowieso 75% van de spambots wel tegen.
Zal waarschijnlijk sessie worden.
Bedankt voor de zeer bruikbare Chrome 3 aanwijzing! Iemand trouwens enig idee hoe het kan dat de <li><a href=""> niet werkt in Chrome?
EDIT:
Probleem opgelost: Doordat ik float: right gebruikte voor de navigatie kwam deze achter' de page te liggen. Het werkt nu ook in Chrome prima!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
- ik vind de pagina 'klanten' te druk.
- contact formulier met een captcha? Zoiets heb je echt niet nodig op deze site en het is alleen maar lastig voor klanten. (zou ik dus weglaten)
Verder vind ik het een simpel maar mooi design.