review piluxus.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »
Davy fraussen

davy fraussen

08/04/2006 13:09:00
Quote Anchor link
Hallo,

wat vinden jullie van deze site?

http://www.piluxus.com/

Gelieve op de beginpagina België aan te klikken want de andere landen werken nog niet correct.

De bedoeling is dat bedrijven hun advertenties erop kunne plaatsen en dat men dan per regio of op categorie kan gaan zoeken naar bv een bakker ofzo.

De site op zich is nog belange niet volledig af, er moeten nog veel details afgewerkt worden maar het is bedoeld als basis.

Eerlijk gezegd ben ik nog niet lang bezig met php dus je kan niet verw8en dat de code perfect in elkaar steekt :)

Laat jullie mening maar komen ;)

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 06:18:19

08/04/2006 13:14:00
Quote Anchor link
Jammer dat je layout in tabellen is, tabellen zijn immers gemaakt voor data, en niet om een site structuur te geven, vind ik.

De knoppen aan de bovenkant vinden ik ook een beetje vaag.

Auw:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.piluxus.com%2Fbe%2Fmain.php
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A%2F%2Fwww.piluxus.com%2Fbe%2Fmain.php
http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/wso.php?url=http://www.piluxus.com/be/main.php

Je gebruikt XHTML zonder te weten wat XHTML is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Eris -

Eris -

08/04/2006 13:17:00
Quote Anchor link
Compressie is van de header is te hoog.

Voor de rest ziet het goed uit..

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/04/2006 13:24:00
Quote Anchor link
Heb je wel een onderzoek gedaan voordat je aan dit project begon? Ik kan mij namelijk niet echt voorstellen dat er veel bedrijven zijn die bereid zijn om daar voor te betalen...

Davy fraussen

davy fraussen

08/04/2006 13:30:00
Quote Anchor link
Arjan:
Heb je wel een onderzoek gedaan voordat je aan dit project begon? Ik kan mij namelijk niet echt voorstellen dat er veel bedrijven zijn die bereid zijn om daar voor te betalen...

Deze site is niet voor mij.. Iemand heeft mij gevraagd als ik zo'n site zou kunnen opstellen en ik heb een poging gewaagd om dit te proberen. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat er bedrijven voor gaan betalen maar ik heb het gewoon geprobeerd om mijn kennis een beetje uit te breiden.

Maar mijn bedoeling is om te weten wat jullie van de site op zich vinden, niet van de gedachte hierachter want daar heb ik op zich niet veel mee te maken :)

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

08/04/2006 13:35:00
Quote Anchor link
Leuk die verschillende talen, alleen mis ik engels nog, terwijl dat een universele taal is...

Davy fraussen

davy fraussen

08/04/2006 13:36:00
Quote Anchor link
Andries:
Leuk die verschillende talen, alleen mis ik engels nog, terwijl dat een universele taal is...

Ja maar dat is voor later, zodra de site echt klaar is.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/04/2006 13:41:00
Quote Anchor link
Heb je helemaal gelijk in hoor ;). Ik probeer alleen vaak te voorkomen dat mensen teveel tijd steken in iets wat bij voorbaat eigenlijk al gaat mislukken als er geen goed onderzoek is gedaan.

Het is namelijk enorm jammer om veel tijd te stoppen in iets wat je daarna niet meer terugziet. Okay... je hebt er van geleerd... maar dan nog.

Als ik zo kijk heb je een aparte website voor ieder land? Is het niet handig om gewoon één website te gebruiken, en afhankelijk van de gebruiker de juiste teksten uit de database te halen?

Verder kan je ipv dat rollover plaatjes menu wellicht beter een CSS menu opzetten. Dat vinden zoekmachines leuker/makkelijker en dat scheelt ook weer bandbreedte. Verder heb je dan geen last van de compressie die ik nu wel duidelijk zie. Bijkomend voordeel is dat je dan niet meer afhankelijk bent van javascript :).

De tekst hier bijvoorbeeld zou je wellicht ook een text-align: justify, mee kunnen geven, dat vind ik persoonlijk net wat strakker/zakelijker.

Alhoewel ik grijs/wit altijd wel strak vind zou je toch wat meer met kleurtjes kunnen spelen. Ik vind de website er nog niet echt uitspringen en dat is jammer.

Verder zie ik op je zoekpagina verschillende lettertype groottes. En dat zie ik ook op je hoofdpagina, een kleine welkom, een grote 'waarom' in rood in het midden...

Verder kan je aan de opbouw ook wel wat verbeteren, om het voor zoekmachines leuker/makkelijker te maken...

<span class="homesubtitel">Win-win!</span>
<br />Synergieën en complementariteit etc etc

Kan je beter veranderen naar bijv:

<h3>Win-win!</h3>
<p>tekst tekst tekst</p>

Kijk bijv. eens naar mijn broncode/

Davy fraussen

davy fraussen

08/04/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jou reactie. Ik vind wel dat ik je gelijk moet geven ivm die rollover menu's etc. Maar ik denk niet dat ik nog de zin heb omdat te gaan veranderen :)

Arjan:
Als ik zo kijk heb je een aparte website voor ieder land? Is het niet handig om gewoon één website te gebruiken, en afhankelijk van de gebruiker de juiste teksten uit de database te halen?

Ik ben zelf nog maar 2-3 maanden met PHP bezig dus ben nog maar een newbie. Maar hoe kun je 1 website gebruiken met meerdere talen? Ik heb nu dus gewoon 3 mapkes met telkens dezelfde index.php en andere .php paginas maar dan de taal aangepast. De gewone teksten worden niet uit een database gelezen, alleen de "advertenties" en als je gaat inloggen enz.

Ik ben wel nieuwschierig hoe je dat kunt aanpakken dat je maar 1 site behoudt met meerdere talen.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/04/2006 13:57:00
Quote Anchor link
hier staat een voorbeeld van een website die ik _lang_ geleden gemaakt heb.

Basiscly kan je op die vlaggetjes links onderin klikken, dan slaat hij jou gegevens op in een sessie. En afhankelijk daarvan haalt hij de content op. hier zie je de complete website... meer dan een stukje php en een cssje is het niet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.