[review] portfolio
Wat vinden jullie van mijn Portfolio
Ik heb het niet gemaakt om al geld te gaan verdienen, ik ben tenslotte nog maar 15 en heb op school nog nooit iets van les gehad rond webdesign, het is meer een hobby.
Mvg
edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond
Gewijzigd op 05/10/2010 21:39:17 door Jasper DS
Lijkt wat te ontbreken.
Ziet er best leuk uit! Laat even je taalgebruik door iemand checken. Daar rammelt nog wel wat. Suc6.
Misschien iets meer samenhang proberen te maken, voor de rest, simpel maar effectief, maar probeer niet te veel tussenruimte te maken.
Ik vind het erg veel scrollen voor erg weinig tekst.
bedankt voor je reactie. Kan je misschien een tip geven hoe dit op te lossen?
@ Aab
bedankt,
Zal ik zeker voor zorgen.
@ nico
als je met de header bedoelt die afbeelding balk dan zal ik even uitleggen wat ik daar vanplan ben.
Het zou een soort van slideshow moeten worden van site's die ik gemaakt heb of zoiets in die aard.
Gewijzigd op 05/10/2010 21:42:46 door Jasper DS
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.
Synaps Framework op 05/10/2010 21:45:11:
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.
Site is vandaag geupload. als je naar de andere site kijkt die ik gemaakt heb zie je dat die mooi bovenaan staat.
Je staat wel op een bepaald zoekwoord bovenaan, maar op de verkeerde.
Op je eigen site staan bij de meta-tags, ongeveer 38 keer je eigen naam.
Terwijl 1 of 2 keer meer als voldoende is, zoveel concurrentie is daar namelijk niet op.
Maar daarentegen, heb je maar 3 woorden over de dienst die je aanbied.
Je wil een zoekmachine gebruiken, om mensen jou te laten vinden voor je diensten, zonder dat ze van te voren afweten van je bestaan, nu vinden alleen mensen die jou kennen je.
Voor de rest mist er nog wel een heel SEO deel, jij gebruikt bijvoorbeeld <h2> tot <h5> ofzo, voor koppen die even belangrijk zijn, Google denkt daarentegen dat h2 belangrijker is als h5.
Bij het stukje Uw Site,
Zou je al die items <strong> moeten maken, omdat het namelijk belangrijke keywords zijn voor jou dienst.
Een enorm goed boek over de basis dingen van SEO vind ik: http://www.computerboek.nl/boek/9789059404519/handboek_seo_2e_editie_erik-jan_bulthuis.
Daar staan echt de belangrijkste dingen in, die aan de basis zouden moeten staan van iedere website die je maakt.
bedankt, zal ik zeker naar kijken
en past ook niet echt bij het uiterlijk van de site
en hij staat ook nog op een verkeerde plek vind ik
dan zie ik liever een menu eronder
ik denk dat je met header dit bedoelt:
dit is niet bedoelt als header. Dit zou een slidshow moeten worden met website's die ik gemaakt heb maar omdat ik nu maar aan mijn 1ste site's bezig ben zet ik even die afbeelding daar.. binnekort komt daar dus een slidshow met afbeeldingen van site's die ik gemaakt heb.
ik heb nu ook nog wat aan de tekst gesleuteld.. Beter nu?
Maar misschien heb ik wel nog een ideetje voor de achtergrond, misschien is het een idee om het wit te late overlopen naar het grijs wat je onderaan je pagina hebt?
Heeft er iemand een idee hoe ik de contact pagina en over pagina nog een beetje kan opvullen , aankleden?
Quote:
edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond
inderdaad, design komt me bekend voor:) 3 grote vlakken in het midden in het originele toch?
voor de rest ben ik het zeker met karl eens. Het is gewoon nog niet af als ik het zo bekijk.
ja klopt ;) heb het wel aangpast want het was nie zo mooi
Tja, over het algemeen vind ik de site een beetje leeg en kil overkomen. Ik zou wat warmere kleuren gebruiken.
ik heb er niet meer aan gewerkt...
maarja smaken verschillen