[review] Portofolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

26/01/2009 11:57:00
Quote Anchor link
Ik ben begonnen aan en portfolio site vroeg me af wat jullie der van vonden

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 00:06:01

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/01/2009 11:59:00
Quote Anchor link
review*

en die strepen bovenin vind ik net iets te duidelijk en 'gewoontjes'

maar het geheel is wel nice ja.

alleen *dit is idd een edit* vind ik het niet bepaald 'webdesign' waardig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wesley Overdijk

Mr.Moe

Mr.Moe

26/01/2009 12:14:00
Quote Anchor link
Ziet er wel netjes uit.

Ik zou wel zo bij het u menu, dat oranje balkje op gelijke hoogte zetten als die lichtblauwe.
en mss ook zo een rounded corner tussen blauw van top en blow van menu.

groeten Thomas

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

26/01/2009 12:20:00
Quote Anchor link
wesley schreef op 26.01.2009 11:59:
review*
maar het geheel is wel nice ja.

dank je wel.
wesley schreef op 26.01.2009 11:59:
alleen *dit is idd een edit* vind ik het niet bepaald 'webdesign' waardig.

wat bedoel je hier mee?

Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:14:
Ziet er wel netjes uit.

Ik zou wel zo bij het u menu, dat oranje balkje op gelijke hoogte zetten als die lichtblauwe.

daar zat ik zelf ook aan te denke :)

Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:14:
en mss ook zo een rounded corner tussen blauw van top en blow van menu.

wat bedoel je percies ?

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/01/2009 12:22:00
Quote Anchor link
Ik bedoel ermee te zeggen dat dit niet 'design' is. en als ik een webdesigner wil, wil ik er 1 die iets nieuws maakt, en niet iets maakt wat er herhaald uit ziet.

verder is het zo dat ik zelf werk in een bedrijf, waar we een indoor designer hebben, die echt heel goed is. waardoor het kan zijn dat mijn zicht een beetje verwend is. dat ik dus niet snel genoegen wil nemen met minder.

Mr.Moe

Mr.Moe

26/01/2009 12:25:00
Quote Anchor link
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

26/01/2009 12:38:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 26.01.2009 12:25:
ik bedoel hiermee, nu is de overgang tussen die blauwe balk boven die afbeelding in de top en het blauwe van het menu aan de binnenkant (dus naar de content toe nogal hoekig, ik zou ook hier een afgeronde hoek beter vinden

bedankt voor de tip dit ga ik toevoegen =)

B a s
Beheerder

B a s

26/01/2009 12:48:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit rvw, alleen zou ik de schaduw iets subtieler doen.. Denk dat het geheel dan een stuk cleaner lijkt!

Monkey

monkey

26/01/2009 13:31:00
Quote Anchor link
Eens met hierboven !

Vind persoonlijk ook de rode kleur niet helemaal lekker passen bij de site. Het grijs blauwe past wel goed :)

Robert Deiman

Robert Deiman

26/01/2009 15:32:00
Quote Anchor link
Die strepen zijn te duidelijk inderdaad, maar daar komt nog eens bij dat het heel vreemd is als dat soort strepen zo plotseling stoppen. Probeer eens wat anders te doen met dat stuk (die strepen wat minder opvallend bijvoorbeeld en een gradient erin zodat die strepen rustig overlopen naar de zwarte achtergrond zoals die op de rest van de site is)

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

26/01/2009 15:44:00
Quote Anchor link
Dank bas en Robert,

heb jullie aanpassingen door gevoerd en het resultaat is heb ik boven aangepast :)

Jesper Diovo

Jesper Diovo

26/01/2009 16:08:00
Quote Anchor link
Beter. Ik vind alleen die rode & en dat rode streepje bij het menu niet zo passend, dan moet je het er of vaker in terug laten komen of helemaal weglaten en een andere kleur ervoor gebruiken. Ook het grijze in je soort header (ik weet niet wat het is) matcht niet goed als ik er zo naar kijk.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.