[REVIEW] Pozzy.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:27:08
Quote Anchor link
Hoi PHPHulp,

Ik heb de afgelopen maanden gewerkt aan Pozzy. De site is gebouwd in PHP. Dit is een social game met het doel om gebruikers nieuwe ervaringen te laten opdoen, nieuwe plekken te laten ontdekken, nieuwe mensen te laten ontmoeten en sociale interactie te stimuleren.
De reden dat ik deze website heb gemaakt is, omdat ik met mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis merk dat er heel veel mensen zijn die zich eenzaam voelen.
Ook vind ik dat er teveel aan datamining wordt gedaan. Alle grote internetbedrijven willen altijd maar alles van hun gebruikers weten.
Ik probeer met Pozzy een tegenbeweging te beginnen. Gebruikers hoeven geen account aan te maken om gebruik te kunnen maken van de site/game.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

Wat vinden jullie van deze ideologie. En hoe vinden jullie dat dit uitgewerkt is in Pozzy?
Wat vinden jullie van de responsive vormgeving?
De website is met name bedoeld voor smartphones. Wat vinden jullie van de usability op smartphones?
Hebben jullie nog performance tips?

Alvast bedankt voor jullie tijd en mening. Alle commentaar en kritiek is welkom!

Gr.

Willem
Gewijzigd op 22/03/2014 17:29:13 door Willem Liu

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:39:16

Pipo Clown

Pipo Clown

22/03/2014 17:36:32
Quote Anchor link
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Je hebt een hekel aan data mining maar je wilt wel iemands lokatie weten anders mag hij/zij niet mee doen.

Alleen al uit privacy oogpunt ben ik heel snel vertrokken. Dan heb ik het nog niet over mensen die moeite hebben met de Engelse taal.

Graag reageren met enige vorm van respect in het vervolg a.u.b.[/modedit]
Gewijzigd op 22/03/2014 20:40:22 door Bas IJzelendoorn

Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:40:02
Quote Anchor link
Hoi Pipo Clown,

Bedankt voor je mening. Er is verder ook geen link met het Rode Kruis. Ik heb de site gemaakt naar aanleiding van mijn ervaring met mijn werk voor het Rode Kruis. De site heeft verder geen band met het Rode Kruis zelf.
Ik begrijp je kritiek over de taal van de website volledig.
En ook goed om te weten dat een locatieservice gebaseerde game mensen kan afschrikken.

Gr.

Willem

D B

D B

22/03/2014 18:34:29
Quote Anchor link
De site op zich ziet er best netjes uit.
De home pagina is wel vrij lang. (Wel licht mooi het onderdeel op als je scrolt)
Als je verder door klikt word alles heel netjes uitklapbaar.

Wat de site nou precies moet doen is me minder duidelijk, als ik namelijk Enter vraagt hij om de locatie gegevens en dan zie ik niet wat er nog moet gebeuren...

Waarom rechts en links een menu? Zijn beide hetzelfde (toch?)

Ook krijg ik onder Connect op mijn pc een link te zien onder de qr code namelijk:
https://www.pozzy.nl/?qr=56

Maar op mijn smartphone/tablet blijft dit input veld leeg.

Groeten!

Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 19:27:24
Quote Anchor link
Hoi D B,

Bedankt voor je reactie. De linker en rechtermenu kritiek hoor ik inderdaad vaker. Ik heb het zo gedaan, omdat ik zelf mijn mobiel linkshandig bedien en ik het vervelend vond dat ik niet bij de hamburger aan de rechterkant kon (kleine handen).
De link onder connect zal ik naar kijken.
Ook zal ik even nadenken over hoe ik het duidelijker kan maken voor de gebruiker waar de site voor is en wat er gaat komen als de gebruiker begint.
In ieder geval bedankt voor je bruikbare tips!

Gr.

Willem

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/03/2014 20:36:06
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:

Een klote site.

Iets andere formulering zou wenselijk zijn. Vind dit een beetje overdreven.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/03/2014 20:43:54
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Wat nuance mag zeker wel, met enige uitleg waarom het geen geweldige site is.
Worden als 'kl*te' dragen niks bij aan een goede discussie.
Gewijzigd op 22/03/2014 20:44:35 door - Ariën -

Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

22/03/2014 20:52:45
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie site!
Dat Engels is een - punt, maar daar kun je hopelijk wel iets aan doen?
Ik ben geen Talenknobbel, dus ik zal direct de site verlaten. Dat wil je natuurlijk niet! Dus Nederlandse versie!
Verder opbouw van de website is mooi.
Leuke gebruikers interface.

En véél succes met je spel!

Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 23:35:52
Quote Anchor link
Webmaster Robbe,

Bedankt voor je feedback. Ik zal nu ik vaker commentaar heb ontvangen over de taal zo gauw mogelijk ook de Nederlandse variant implementeren.

Gr.

Willem

- Raoul -

- Raoul -

23/03/2014 10:44:22
Quote Anchor link
Op zich is het een leuk idee, maar zoals de anderen zeggen, een Engelse site op een .nl domein?

Ik vind je pagina's ook een beetje vaag in elkaar zitten. Ik zou submenu's als deze Men vs Woman, Discover, etc.. allemaal in het menu zelf zetten.

Maak de startpagina ook veel duidelijker. Alle belangrijke info op 1 centrale pagina, niet te lang, niet te kort... Nu is het echt niet duidelijk wat dit spel is en wat je ermee kunt doen.
Gewijzigd op 23/03/2014 10:45:07 door - Raoul -

Willem Liu

Willem Liu

23/03/2014 11:33:08
Quote Anchor link
- Raoul -,

Bedankt voor je tips.

Ik ga aan de slag met de tips die ik van iedereen heb gehad.

Heel erg bedankt PHPHulp!

Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 11:31:51
Quote Anchor link
Ik heb nu ook een Nederlandse variant gemaakt.
De website reageert in eerste instantie op de taalinstelling van je webbrowser. Aan de hand daarvan zal de default language Engels of Nederlands kunnnen zijn. De taal is altijd te wijzigen via de flaggetjes in de footer.
Verder heb ik een korte uitleg toegevoegd zodat een bezoeker snel kan lezen dat het spelen van Pozzy locatie bepaling gebruikt.

Meer tips zijn altijd welkom.

Alvast bedankt!

Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 13:19:00
Quote Anchor link
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.
Gewijzigd op 13/06/2014 13:19:54 door Chris PHP

Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:13:47
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 13:19:00:
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.

Hoi Chris,

Bedankt voor je opmerkingen.
Dat van de browser default language gaat op de accept-language User-Agent string. Het is voor mij ook nog onduidelijk welke UA string een browser meegeeft en waar dat van af hangt (browser taal instelling of OS taal instelling). Ik zal hier nog een keer wat uitgebreider op testen.
De "pirate" taal is een grapje. Ik heb daarvoor de Engelse tekst door een Pirate-translator heen gehaald.

Wat betreft de cookiewet. Je hebt helemaal gelijk bij de huidige implementatie van de cookiewet.
Ik loop alvast een beetje vooruit op de wetgeving (uiteraard niet 100% zeker dat de wet daadwerkelijk wordt aangepast).
Zie: http://www.frankwatching.com/archive/2013/05/23/de-nieuwste-cookiewet-expliciete-toestemming-van-de-baan/
Als blijkt dat de wet zoals deze nu is, niet gewijzigd wordt dan zal ik mijn cookiemelding daarop aanpassen, of ik zal Google Analytics verwijderen.

In ieder geval bedankt voor je opmerkingen!

Gr.

Willem

Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 14:22:18
Quote Anchor link
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.
Gewijzigd op 13/06/2014 14:27:37 door Chris PHP

Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:34:43
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 14:22:18:
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.

Hoi Chris,

Dat Piwik ziet er goed uit. Ik ga er naar kijken en misschien kan ik dan helemaal af van GA. Goeie tip, bedankt!

Gr.

Willem

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.